יום ראשון, 20 בפברואר 2022

רשת ההמבורגרים BBB מתחדשת והפעם בסניף מודיעין היפיפיה



מסעדת BBB החדשה במודיעין

משיקה את תפריט חורף 2022 בהשראת הטרנדים הקולינריים הישראלים



רשת ההמבורגרים BBB ממשיכה להתפתח ולהתחדש וממש לאחרונה נפתח במודיעין סניף רחב ידיים. המסעדה ממוקמת ברחוב מתתיהו הכהן 11 בעיר מודיעין, ובפתיחתה הושקעו כ- 4 מיליון ₪. את הסניף מנהלים מור אגמון (26) ואלמוג חכון (30), הנמנים על קבוצת השותפים במסעדה. השניים הינם מנהלי מסעדות מקצועיים, בעלי וותק וניסיון רב בניהול ותפעול מסעדות.




כפי שאתם מכירים אותי כאשר נפתחת מסעדה חדשה אני קופצת לבקר וכך גם הפעם. רשת BBB הינה אחת מהרשתות שאנחנו מאוד אוהבים וכאן נחלנו הצלחה סופר מרובה. המסעדה החדשה משתרעת על שטח של כ-500 מטרים, וכוללת 300 מקומות ישיבה עם מרפסת מרהיבה וגדולה. הסניף מעוצב ברוח המותג BBB, עם דגש על אלמנטים חדשניים ומודרניים, שמשות גדולות המאפשרות כניסת תאורה טבעית, כמו גם הצבת גופי תאורה מעוצבים, ריהוט מוקפד ונוח, פינות ישיבה משפחתיות אינטימיות, בר מעוצב ואווירה צעירה, נעימה ומשפחתית. בשעות הערב מציעה המסעדה חווית בילוי ואירוח לילי ומוקפד, כמו גם תפריט מותאם לארוחות מאוחרות, ורשימת קוקטיילים, בירות ואלכוהול עשירה. לא פחות חשוב - צוות המקום שרירותי, אדיב, סבלני וסובלני, מכירים את התפריט על בוריו ונכונים לתת שירות מוקפד ואיכותי בכל רגע ולכל לקוח/ה.

ביום חמישי האחרון רגע לפני שהשבוע הסתיים לו קפצנו להכיר את הסניף מקרוב ו... וואו כמה שנהננו, כפי שציינתי מעלה ראשית מדובר בסניף חדש, רחב ידיים, יפיפיה עם וויב מדליק, שירות מעולה ואוכל טעים במיוחד. מנהלת המשמרת אגת עוברת בין כלל הלקוחות, מוודא שכולם מרוצים, שהכל תקין ומנצחת על הערב ביד רמה אז שאפו גדול !!




אז ראשית הרמנו קוקטייל לחיים לסגירת שבוע מתיש ומאתגר- הזוגי מצידו בחר ב-IRISE PASSION- קוקטייל על בסיס וויסקי בשילוב טקילה מתובלת, טעמי פסיפלורה וניחוחות למון גראס, מוגש עם מקל קינמון ורוזמרין ואילו אני בחרתי בקוקטייל - FLAMINGO- קוקטייל על בסיס ג'ין בשילוב וודקה, אפרול וטעמי ליצ'י , מוגש עם סלייסים של מלפפון חי- 2 הקוקטיילים היו פשוט מצויינים, מדויקים בטעמים ומאוזנים מאוד, שילובים מנצחים ומיוחדים- בהחלט הפתיחה המושלמת לכל ארוחה. 





מאחר ובאנו במוד קליל הפעם בחרנו במנות פתיחה וותיקות אך טעימות ומנצחות- כרובית צלויה-  פרחי כרובית בציפוי פריך מוגשות עם צי'לי מתוק- מנה קלאסית, טעימה, קלילה, נשנוש נפלא לפתיחת ארוחה דשנה ומפנקת:






נאגטס עוף- נתחי פילה עוף בציפוי פצפוצי אורז מוגשים עם רוטב ציל'י, גם זוהי מנת פתיחה כיפית ונפלאה לצד משקה ו/או כמנת פתיחה מפנקת וכיפית, אם נודה באמת אנחנו יכולים לאכול מהמנה הזו דלי מבלי לשים לב, זוהי המנה האהובה על כל בני משפחתי:





למנה עיקרית אני בחרתי ב-טורטייה אנטריקוט – טורטייה מגולגלת עם רצועות אנטריקוט, גוואקמולי, בצל סגול, ארוגולה, מלפפון חמוץ, בצל פריך, צ'ימיצ'ורי. מוגש עם תוספת צד לבחירה ואיולי צ'יפוטלה בצד- באופן אישי אני מאוד לאכול מנות שמוגשות בטורטייה, אך מניסיון אישי הרשת יודעת להגיש את המנה הזו כאופצייה הטובה ביותר שאכלתי. המנה גדולה ועשירה בטעמים, ניחוחות ומרקמים. יש כאן מנה גדולה מאוד של בשר וכל ביס הוא פשוט חגיגה אמיתית לחיך, אני מאוד אוהבת. אגב בימים אלו בהם התפריט החדש הושק ניתן למצוא בגזרת הטורטיות מלבד העוף והאנטריקוט גם את מנת האסאדו שנראית לי סופר מיוחדת:





הזוגי מצידו בחר בלטינו בורגר – המבורגר מבשר טרי מובחר, גוואקמולי, ביצת עין, בצל פריך, סלסה ואיולי צ'יפוטלה, ראשית נדבר על הקציצה העשויה הנהדרת- קציצה מבשר סופר איכותי , טרי וטעים, עשוי במידת הצלייה המדויקת כפי שביקשנו. שאר המרכיבים יחדיו הצטרפו לחגיגה ויצרו לונה פארק שלם של טעמים , הלחמנייה הרכה שעטפה את המנה הוסיפה את הטאצ' הסופי לחגיגה:





קינחנו בפינוקי הבית שהוגשו על ידי אגת המקסימה- מלבי טבעוני חלומי ומיוחד לצד שלישיית פרוטיפרולים מדהימים (למרות אגב היותם בחזקת פרווה) אשר הוגשו עם גלידה ושוקולד חם- 2 הקינוחים טעימים במיוחד ומהווים קינוח מושלם לערב מושלם, התענגנו לנו כל כל ביס וביס. מי שמכיר אותי יודע שעבורי ישנה קיבה נפרדת עבור קינוחים וכאן הייתה חגיגת צבעים, טעמים ומרקמים נפלאה:








זאת בהחלט הייתה ארוחה מפנקת וכיפית במיוחד, נהננו מן האווירה, מהמשקאות האיכותיים, מהאוכל הסופר טעים ומהשירות המוקפד, אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן שוב בקרוב. 

אגב, בימים אלו הרשת משיקה את תפריט החורף החדש בו ניתן למצוא מגוון מנות מעניינות ומקוריות ביניהן: פרנה בתנור לבנים - המוגש עם מטבלים. לחמעג'ון- לחם בשר בתנור לבנים, עם ראגו טלה ונתחי בקר מובחרים, טאבולה, ויניגרט עמבה הודית, טחינה לבנה, קרם עגבניות, שמן זית וסומק. סינייה- חציל שרוף עם גרגירי חומוס וכמון, ראגו טלה ונתחי בקר מובחרים, פטרוזיליה, צנוברים, קרם עגבניות, טחינה וסחוג ירוק, מוגש לצד פרנה ועוד.

בגזרת הסלטים, פיתחו השפים סלט שורשים מסולסלים- סלק, קולורבי, גזר, צנוניות, ג'ינג'ר, בצל אדום, בזיליקום וכוסברה, ויניגרט אסייתי פיקנטי, קינואה קראנץ', אגוזים וחמוציות. סלט ירקות גלילי- ירקות טריים, עשבי תיבול, קרוטונים, ג'אלה קלוי, טחינה, סומק, זיתי קלמטה, שמן זית ולימון. סלט עוף מזרח מערב- נתחוני עוף ופלפלים צרובים, חסה ערבית, כרוב אדום, בצל ירוק, כוסברה, נבטי חמנייה, עגבניות שרי, צנונית, פלפלים, שעועית ירוקה, בוטנים ושאלוט קריספי.

בקטגוריית הגריל והפלנ'צה ניתן ליהנות: מאסאדו מפורק עם חלה- אסאדו בקר מפורק, מוגש על טחינה, משוואיה וגרגירי חומוס, עם בצל גריל וכוסברה, מוגש לצד חלה מתוקה וירקות שוק. פרגיות בקארי חמאת בוטנים- עם חלב קוקוס, כרובית, שעועית ירוקה, כוסברה, צ'ילי אדום ואפונת ווסאבי. מוגש עם תוספת צד לבחירה ועוד.

אז חברים אם גם אתם אוהבים המבורגר סופר איכותי, טעים ומוקפד לצד מבחר מנות מנחמות וכיפיות זה המקום בעבורכם, קפצו עוד היום לבקר, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

המסעדה מציעה גם שירותי TA ומשלוחים לכל רחבי העיר מודיעין ויישובי הסביבה.

מסעדת BBB במודיעין פתוחה לאורך כל השבוע, 12:00-23:00.

כתובת:
מתיתיהו הכהן 11
מודיעין.

טלפון להזמנת מקומות: 
077.724.2080

מוקד המשלוחים: 9022* ובאתר BBB: burgus.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה