יום רביעי, 2 בפברואר 2022

מרכז הפרי והירק פתח תקווה- סחורה טרייה ואיכותית עד הבית

לא אחת אני תוהה ביני לבין עצמי אם בעקבות הקורונה הפכתי לעצלנית יותר או שמא יעילה יותר. אני מוצאת את עצמי יותר ויותר מזמינה מהרשת ופחות "מבלה" בסופרים ובקניונים. מחפשת להחשף לכמה שפחות אנשים ומקלה על חיי עד כמה שניתן. כך גם בגזרת הפירות והירקות אולם כאן זה מעט יותר מורכב. מי שעוקב אחרי יודע שאני מזמינה המון מהחקלאים ומהירקנים השונים אולם לעיתים אני גם "נופלת" על כאלו שבוחרים סחורה איך לומר? לא להיט (בלשון המעטה) , על כן כשאני מוצאת משהו טוב אני מיד באה לספר לכם.

הפעם אני בוחרת לשתף בחנות קסומה ומיוחדת השוכנת בפתח תקווה- מרכז הפרי והירק. כאן תמצאו את מגוון הפירות והירקות הטריים ביותר , האיכותיים ביותר ועם המגוון הרחב ביותר. 




החנות ממוקמת ברחוב מנחם אוסישקין 2 בפתח תקווה (יש חנייה בשפע במקום ו/או ממול החנות בחניון היקב). חנות רחבת ידיים עם היצע נרחב מאוד, שירות מוקפד ואיכותי וכפי שציינתי מעלה עם סחורה באיכות גבוהה- כל ביקור בחנות הוא חוויה מהנה. אוהבת מאוד למצוא בחנויות הללו פריטים שלא תמצאו בכל חנות ירקות סטנדרטית. 

קבלו הצצה קטנה להיצע שתמצאו בחנות, ראו את טיב הסחורה, מניחה שגם דרך התמונות תרגישו שמדובר בסחורה רעננה וטרייה מאוד:









 
טוב, אז אחרי ההקדמה אני חוזרת לענייננו, הפעם כאמור בחרתי לבצע הזמנה טלפונית (דרך הווטסאפ) שהגיעה עד הבית במהירות שיא (בערך כשלוש שעות מזמן ההזמנה - זה לרוב זמן הגעת המשלוח אלא אם כן מדובר בזמני עומס). 



קיבלתי 2 ארגזים עמוסי כל טוב עם שלל פירות וירקות טריים, רעננים וסופר איכותיים, כאלו שרק תרצו לאכול ולבשל עימם ו/או לנשנשם בלי שום סיבה- ממש ממתקים מן הטבע. דיברנו בתחילת הכתבה שאני מזמינה המון מירקנים כאלו ואחרים אך באמת חייבת לציין כי האיכות כאן הייתה מעל למצופה. כלל הפירות היו טריים ומתוקים כאלו שילדי פשוט התמוגגו וכל רגע נגשו לקערת הפירות (החתוכים,כן? אצלי מפונקים) ופשוט נשנשו ומבחינתי זוהי בקרת האיכות הטובה ביותר. 













קבלו הצצה קטנה למספר מאכלים שהכנתי עם ההיצע המפנק והאיכותי:

לביבות כרובית ובטטה חלומיות:


מאפינס ברוקולי מושלמים:


ממרח גוואקמולי:


סלט טאבולה רענן:




חברים יקרים, אם גם אתם כמוני מעוניינים להתפנק עם סחורה טובה , איכותית ובמחירים נוחים לכל כיס זה המקום בעבורכם. תושבי פתח תקווה? מעולה!! זה מיועד עבורכם, תוכלו לקבל את המשלוח כאמור עד שלוש שעות (פרט כמובן לזמני שיא של חגים וימי שישי) . 

לביצוע משלוחים ניתן לשלוח הודעה לווטסאפ 050-7979133 עם הודעת "מחירון" ותקבלו מחירון מלא לנייד ו/או לחילופין להתקשר לחנות : 03-9304181.

חברים מי שיודע להעריך סחורה טובה זה המקום בעבורו, הזמינו עוד היום משלוח, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! כי אתם יודעים שעל איכות אני לא מתפשרת לעולם.


כתובת:
מנחם אוסישקין 2
פתח תקווה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה