יום שלישי, 22 בפברואר 2022

גלידריית ג'ט לק- שחיתות מטורפת

כולנו מכירים את המשפט הידוע: "אוכלים עם העניים" נכון? אז זהו שאכן כולנו קודם כל אוכלים עם העיניים ורק לאחר מכן בלוטות הטעם מתחילות לעבוד. אמש רגע לפני שנסיך הבית אובחן כחולה קורונה יצאנו לחגוג את סיום השבוע בארוחת פינוקים מושחתת במיוחד בג'ט לק השוכן בפתח תקווה. זהו הסניף המועדף עלינו ואנו מבקרים בו לעיתים מאוד קרובות. כאן תמצאו מגוון רחב של קינוחים מושחתים במיוחד לצד גלידות, שייקים, פרוזן, יוגורט ועוד ועוד. כאן המילה "מושחת" אינה קלישאה אלא מחמאה, כל קינוח אכן יותר מושחת מקודמו ולנו הסועדים נותר רק להגיע, לבחור את השחיתות הייעודית שמתאימה לנו ולהתענג על כל ביס וביס. 

בכדי להבין על מה אני מדברת ועל איזה סוגי מנות מושחתות שנמצאות מאחורי התיאור הזה, תצטרכו להסתכל בתפריט העשיר בטעמים קסומים, מושחתים, מפנקים וטעימים, שם תגלו מנות מדהימות ומגרות כמו פנקייק לאמיצים בלבד (מגדל 6 פנקייקים ש"טובע" ברטבים), כנאפקייק (כנאפה חמה על פנקייק בזילוף רוטב פיסטוק ושברי פיסטוק), הקינוח המלוח (משולש קרם בייגלה מלוח, קרעי קרפ עטופים ברוטב קרמל מלח ושברי בייגלה), ספיישל קוקי (3 עוגיות קוקי וביניהן גלידה לבחירה), צ'ורוס אוראו (צ'ורוס בטעם אוראו בליווי רוטב שוקולד לבן), קרואסון שחיתות (קרואסון קריספי ממולא ב-2 כדורי גלידה ועטוף בשוקולד לבן וחלב, קצפת ומזרק שוקולד) וגם סאב ג'ט ("כריך" הוופל הבלגי המפורסם שלנו) – וזוהי רשימה חלקית בלבד! מאחר ובאמת תמצאו כאן מגוון די מטורף, אין לי כלל ספק כי מי שישב והקים את התפריט בהחלט מבין ויודע את העבודה ובחר את הטוב ביותר בעבורנו. בעת ביקורנו במקום נהנתי לצפות במנות שאט אט יצאו אל הסועדים, כולן ככולן גדולות, עשירות, מושחתות, מפנקות ומקוריות. כיף גדול היה לראות כי הסניף מלא עד אפס מקום ולא בכדי שמם הולך לפניהם. השירות מאוד מוקפד ואיכותי, צוות המקום יעשה הכל על מנת שכל סועד וסועדת יהיו מרוצים, הסניף נקי מאוד והאווירה נעימה. 



אז אחרי שדיברתי כל כך הרבה שנתחיל?

פנקייק חצי חצי -3 יחידות של פנקייקים שמנמנים וטעימים במיוחד, מוגשים עם 2 כדורי גלידה לבחירה, 2 קצפות ו 2 ציפויים מיוחדים לבחירתכם מהמגוון הנרחב שיש בסניף- הפנקייקים כפי שציינתי שמשמנים וטעימים במיוחד, אם נודה באמת אנחנו יכולים לאכול פנקייקים כאלו בכל שעה ביממה, הגלידה סופר איכותית וקטיפתית ואילו הרטבים משלימים את המנה לכדי שחיתות , אימל'ה ואבל'ה כמה שזה היה טעים:










הלוחמת שלנו אחרי שבועיים בבסיס פינטזה רבות על קרפ אז זה היה יותר מברור מאליו שזה מה שיוזמן בעבורה- היא בחרה ברול קרפ אשר הוגש עם רוטב מיוחד לבחירה (בייגלה), 2 כדורי גלידה וקצפת. טוב!! מאחר והיא אוכלת כל כך הרבה קרפים יש לה ניסיון רב בטעמים וזה עלה על כל הקרפים שאכלה עד היום. הבצק דקיק, דקיק, המילוי היה ברמה נדיבה מאוד והמנה מושחתת וטעימה במיוחד:







עוד הזמנו מגדל וופל מושחת- כשמו כן הוא, קינוח מושחת, מפנק וטעים ברמות מיוחדות, המנה מוגשת עם 2 כדורי גלידה, קצפת, רוטב שוקולד אגוזים ולבן ותוספת לבחירה. הבנים שלי מאוד אוהבים וופל בלגי ויכולים לאכול אותו בכל שעה ביממה וזה עלה על כל מה שדגמנו עד היום. ברמת העקרון אנו מגיעים לסניף הזה מידי פעם ובכל פעם זה הקינוח המועדף (לצד עוד אחד או שניים לפחות)- אם גם אתם כמונו אוהבים וופל בלגי אל תוותרו עליו, מילה שלי:









אז חברים, אם גם אתם כמונו אוהבים קינוחים מושחתים, טעימים, שונים, מפנקים ומיוחדים זה המקום בעבורכם, לרשת 8 סניפים ברחבי הארץ, קפצו עוד היום לאחד מהם, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה