יום שני, 14 בפברואר 2022

רשת קפה גרג מציעה ספיישל לוונטיין דיי:



ארוחה זוגית מלאה באהבה לרגל חגיגות הוולנטיין דיי:

רשת קפה גרג מציעה ספיישל לוונטיין דיי:

ארוחה זוגית רומנטית

במחיר מיוחד: 220 ₪ בלבד!


אתם כבר מכירים אותי ויודעים שאצלי כל סיבה למסיבה היא חגיגה אמיתית ואומנם באופן אישי אנחנו לא זקוקים לתאריך מפורש על מנת לחגוג את הזוגיות שלנו אולם היום ברחבי העולם יחגג הוולנטיין דיי אז כמובן שגם אנחנו קופצים על החגיגה וכבר אמש יצאנו עבורכם לבדוק מקרוב את הארוחה הרומנטית והמושלמת בקפה גרג. 

אנחנו מתגוררים ממש בסמוך לקניון סירקין בפתח תקווה שם קפה גרג הינו בית קפה הבית שלנו ואנו נוטים לבקרו לפחות אחת לשבועיים כך שמכירים את צוות המלצרים החביבים, את הזכיון דיוד שעושה ימים כלילות על מנת לגרום לכל אורח ואורחת לצאת מרוצים. 

אז כאמור היום בין השעות 19.00 ועד 24.00 תוגש ארוחה רומנטית, זוגית, מפנקת ואיכותית בקפה גרג במחיר די מצחיק של 220 שקלים בלבד. 

אז מה כוללת הארוחה? מנה ראשונה אחת לזוג, 2 מנות עיקריות , קינוח אחד לבחירה, 2 כוסות יין. 

מנה ראשונה אחת לבחירת הזוג- בין שלל המנות ניתן למצוא: בטטה מדורה- בטטה צלויה על מלח עם חמאת שום ושמנת חמוצה, שמן זית ובצל ירוק . ארנצ'יני - אורז ריזוטו וגבינות בציפוי פריך, מונחים על רוטב רוזה, בצל ירוק ופרמז'ן . אצבעות מוצרלה בציפוי פריך, לצד רוטב עגבניות איטלקי ורוטב קיסר. לביבות ברוקולי רוטב קיסר, עגבניות מרוסקות, לאבנה עשבי תיבול וסלטון תרד, צנונית וסומק.

אז אנחנו בחרנו בהמלצתו של דיוויד בבטטה מדורה - בטטה חמימה, צלויה עם טעמים מעושנים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים לצד שמנת חמוצה - מנה מפנקת המהווה פתיחה כיפית ומפנקת לארוחה נהדרת:





אחת מהמנות שאנחנו הכי אוהבים לאכול כאן הינה כדורי הארנציני הנפלאים- כדורים קטנים של אושר המהווים עונג צרוף. נחים להם על מצע של רוטב קטיפתי מלטף ואיכותי, וואו מנה נפלאה- אל תוותרו עליה, תסגמכו עלי:






שתי עיקריות לבחירה הזוג- בין שלל המנות ניתן למצוא: ניוקי פטריות, ניוקי תפו"א- שמנת פטריות, שום קונפי, חמאת עשבים, תרד ופרמז'ן. רביולי גבינות -רביולי ממולא ריקוטה ופרמז'ן, ברוטב שמנת פטריות . פסטה בלקנית פנה- רוטב מרינרה, קוביות עגבניה, בצל קצוץ, חציל, שום, פטרוזליה ובולגרית מגורדת . סלט טוסט - קוביות טוסט עם גבינה צהובה מוקפצת בחמאת שום על מצע חסות, כרוב, עגבניות שרי, גזר ומלפפון, מתובל בויניגרט הדרים, שומשום ובולגרית מגורדת. (מוגש ללא תוספת לחם). סלט בטטה - קוביות בטטה אפויות- גבינה בולגרית מגורדת וציפס בטטה, על מצע חסות, כרוב, עגבניות שרי, גזר ומלפפון, מתובל בויניגרט בדרים ותערובת גרעינים קלויים.   צ'זה- פטריות בצל ירוק, בצל סגול, קוביות חציל, כרוב, גזר, עלי כוסברה, אורז, מוקפצים ברוטב צ'זה.





אז מאחר ואנו כאמור מכירים את המנות הנפלאות ידענו בדיוק את שאהבה נפשנו ובחרנו בסלט הטוסט- סלט סופר עשיר, גדול, משביע ועשיר עם מבחר ירקות רעננים ופריכים לצד קוביות טוסט ושפע גבינה בולגרית- אם אתם שואלים אותי זו מנה לזוג במינימום מאחר ובאמת מדובר באחד הסלטים הגדולים שדגמנו בבית קפה/מסעדה. 





עוד בחרנו בניוקי תפו"א- שמנת פטריות, שום קונפי, חמאת עשבים, תרד ופרמז'ן- עננים קטנטנים של אושר צרוף, כל ביס הוא פשוט חגיגת טעמים חלומית. מי שמכיר אותי יודע שלא אחת אני מתלוננת שמנות איטלקיות לא יודעים להגיש בארץ, תמיד זה עשוי יותר מידי או פחות מידי, כאן זה היה פשוט מושלם, אז שאפו לאותו טבח שנמצא שם במטבח:





קינוח לבחירה אחד לזוג-בין שלל המנות ניתן למצוא: קרם ברולה, קרם וניל צרפתי וסוכר שרוף. קוקי- גלידה, שתי עוגיות שוקולד ציפס נימוחות, גלידת שמנת, רוטב שוקולד לבן, שערות חלווה ופיסטוק. פאד'ג ברוטב קרמל מלוח, סופלה שוקולד חם, רוטב קרמל מלוח, מוגש עם כדור גלידה וקצפת.

לנו דיוויד בחר להוציא את אחד הקינוחים החדשים שנמצא מאתמול בסניפי הרשת - עוגת גבינה פירורים עם מוס לימון- וואו, טוב, תקשיבו!! אחד הקינוחים המוצלחים שאכלנו עד היום. ביס אחד עם כלל המרכיבים יוצרים לונה פארק שלם של טעמים לחיך, וואו זה פשוט מושלם. והשוס? זה נטול גלוטן אז בכלל חגיגה שמותאמת כמעט לכולם, ממליצה בחום:






אז חברים אם עדיין לא קבעתם תוכניות להיום בערב אתם חייבים לאמץ את ההמלצה החמה שלי. את ההטבה ניתן לממש בכל סניפי קפה גרג בוולנטיין דיי, יום שני ב14.02 ב220 ₪. רוצו, הזמינו לעצמכם מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה