יום רביעי, 2 בפברואר 2022

מיכל סבון טבעי - פינוקים מן הטבע

למוצרים של מיכל סבון טבעי נחשפתי לפני מספר שנים ומאז כל פעם מנסה עוד ועוד מוצרים. מדובר במותג טבעי וסופר איכותי אשר הוקם אי שם בשנת 2007 על ידי מיכל לוי. כלל המוצרים הינם מוצרי קוסמטיקה טבעיים אשר נרקחים בעבודת יד במפעל המשפחתי של מיכל. רקיחת המוצרים נעשית בתהליכים מוקפדים של עבודת יד, במנות קטנות, ותוך מתן תשומת לב מרבית לעשייה באהבה, איכות ובריאות. את כל המתכונים למוצרים מיכל פיתחה בעצמה במהלך השנים עם המון השקעה ופיתוח מקורי. כל זאת במחירים סופר הוגנים. 

הכל התחיל למעשה ברעיון של מיכל אשר הביאה עימה  רעיון מקורי של קוסמטיקה טבעית באמת, סופר-איכותית, אבל בלי כל הפוזה היוקרתית ותג המחיר המיותר. קוסטיקה טבעית בריאה לכולם. לאט לאט היא ובן זוגה נועם לימדו את עצמם את התחום, הפכו למקצועיים יותר ויותר והשיקו עוד ועוד מוצרים יותר ויותר מורכבים ופעילים. 

בתחילת הדרך התחילו עם סבון מוצק ומשחות פשוטות וכיום כבר הגיעו לרקיחת מוצרים מתקדמים יותר כגון סרום פנים טבעי מאוד מתקדם, חדשני ופעיל שלא מתבייש אפילו מחברות העל הלא-טבעיות.

עוד רגע לפני שנמשיך חייבת לשתף בתחילת סיפור המותג. הסיפור התחיל ב-2005 כשבן זוגה של מיכל , נועם, היה שף במסעדת גורמה בניו יורק, מיכל ניהלה את המרכז לצופיות בתנועת הצופים. שניהם  חלמו לעסוק בתחום האקולוגי. מיכל אגרונומית בהכשרתה אשר מאוד אהבה את עבודתה עם נוער ואף חלמה לפתוח חוות בודדים להעצמת נוער נושר. נועם, מהכיוון שלו, חלם על הקמת חווה שיקומית לנוער שגם תפעיל מסעדת גורמה שתבסס על תוצרת החווה. הזוג נפגש , והחלום המשותף הוביל לנישואים והקמת משפחה מקסימה, ומאוחר יותר הזוג חזר יחד בתשובה.

כשנועה, בתם הבכורה נולדה, היה למיכל ברור שהיא לא עוזבת אותה ויוצאת לעבוד. אט אט הזוג החליט שהם רוצים להקים עסק עצמאי, בתחילה התלבטו אולי לפתוח גלידה ביתית שנועם מכין או שמא חמאת בוטנים אורגנית בעבודת יד. היו להם עזים בחצר הבית ואף חשבו להקים מחלבה קטנה ואז קפץ במוחם הרעיון הגדול- אולי לפתוח עסק לקוסמטיקה טבעית??

אחד מהכיוונים היה הכנת סבון טבעי. למיכל יצא להכין סבון כמה פעמים בזמן התנדבות בחוות חקלאיות באירלנד, וגם בפקולטה לחקלאות – וזה משהו שממש אהבה לעשות. לאט לאט התחילה לשחק עם המרכיבים והתחילה להכין  סבונים סתם לחברים, פשוט כי אהבה את זה מאוד. התגובות היו מרגשות ונלהבות ואנשים חזרו וביקשו עוד – והתעקשו הפעם גם לשלם עליהם משהו. מתוך העניין שנוצר היא החלה להכין עוד מוצרים שרקחה בעצמה , קנתה ספרים, למדה עוד ועוד ומיכל סבון טבעי התחילה לתפוס תאוצה. 




אז אחרי ההקדמה אני חייבת לשתף אתכם בשלושה מוצרים חדשים שקיבלתי להתנסות אישית והם פשוט כבשו אותי (אם להודות באמת כמו שאר המוצרים שניסיתי בעבר), הצטרפו אלינו לסקירה האישית שלי ושל בני משפחתי:



מסכת מינרלים לניקוי הפנים- מדובר למעשה במסכה לפנים עם פילינג עדין מבוץ ים המלח, חימר ירוק ושמן נבט חיטה.



בסיום כל יום, רגע לפני שאני נכנסת למיטה אני דואגת לנקות את עור הפנים היטב משאריות לכלוך ואיפור של כל היום. על כן דואגת שתהיה לי את המסכה ו/או הסבון הטובים ביותר שיש לטבע להציע לי. המסיכה הזו פשוט מדהימה, מזינה, מרככת את העור ומסירה את שכבת התאים המתים מהעור. מזינה את העור בשפע מינרלים וויטמינים ומעניקה לעור לחות עמוקה שמורגשת לאורך שעות רבות. האמת? התמכרתי למוצר המעולה. אגב, גם הניחוח עדין ונעים.  

הבת שלי מקפידה מידי יום פעמים ביום לשטוף את הפנים עם סבון פנים, הפעם היא בחרה להשתמש בסבון הפנים המשולב בורדים, ג'וניפר וילנג ילנג אשר מקציף , מפנק ועדין מאוד , גם היא כמוני פשוט עפה על המוצר. הסבון טבעי אשר כולל חומרי גלם שמופקים רק מצמחים, אין בו כלל כימיקלים, פארבנים, חומרי ריח או שימור סינטטים. הניחוח טבעי, עדין עדין והסבון מעניק פנים נקיות, קורנות, עשירות בלחות טבעית, בריאה ועור רך ונעים.




המוצר האחרון נוסה על ידי בעלי, חובב הסבונים המוצקים, כאן קיבלנו סבון רחצה פילינג לגוף ולפנים עם שיבולת שועל ודבש- כפי שציינתי מעלה זהו למעשה המוצר הראשוני של המותג. כלל הסבונים מוכנים בעבודת יד אחד אחד. מדובר בסבון באיכות גבוהה שלא מייבש את העור ואף מותיר אותו עשיר בלחות והזנה. בדיוק כמו בשאר הסבונים גם כאן -סבון רחצה פילינג לגוף ולפנים עם שיבולת שועל ודבש עשוי בתהליך קר ומסורתי משמן זית כתית מעולה, שמן קוקוס, חמאת קקאו וחמאת שיאה. 

חלקיקי שיבולת השועל מקרצפים ביסודיות.הדבש מושך לחות בריאה ומחדשת ושיבולת השועל מרגיעה, ומטפלת בפריחות, גירודים וגירויים כך ששילוב המרכיבים יוצרים מוצר מהפכני מעין כמותו. 




אז כפי שאתם רואים, התנסנו במוצרים 3 בני משפחה שונים וכולם ככולם פשוט התאהבו במוצרים ולא בכדי. אז אם גם אתם כמוני אוהבים מוצרים איכותיים, טבעיים , במחירים נוחים לכל כיס הכנסו עוד היום לאתר של מיכל סבון טבעי, התרשמו מההיצע הנרחב והאיכותי והזמינו עוד היום פינוקים לכם ו/או לבני משפחתכם/יקירכם. הנאה סופר מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. 



טלפון לבירורים:
04-9930343

החנות ממוקמת בפארק תעשייה דלתון 

שעות פתיחה: 
9.00-14.00

משלוח בוקס איט :

בהזמנה מעל 85.00 ₪ ללא עלות. 
בהזמנות מתחת ל- 85 ₪ בחיוב של 7 ₪ בלבד.

דואר שליחים :
בהזמנה מעל 300 ₪ ללא עלות. 
בהזמנה מעל 85.00 ₪ בחיוב של 10₪ בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה