יום שלישי, 12 באפריל 2022

מה את עשית בשביל עצמך? אני בחרתי בעיסוי רפואי הוליסטי מבית כללית רפואה משלימה

באמצע טרפת העבודה , ניקיונות לחג, קניות , השלמות, הכנות ועוד החלטתי להקשיב לגופי שמאותת בלי הפסקה לאחרונה ולקחת פסק זמן , קבעתי לי תור בכללית רפואה משלימה לעיסוי רפואי הוליסטי כזה שיעניק לי כוחות ואנרגיה להמשך הדרך. מודה ומתוודה שהעובדה שקבעתי לעצמי בשבוע של החג תור שכזה מעיד בדיוק על מצבי הגופני ואולי גם הנפשי שאני שורה בו לאחרונה. 

על המרפאות של כללית רפואה משלימה שמעתי רבות והפעם החלטתי להרים את הכפפה ולנסות. עד היום אם רציתי לתאם לעצמי עיסוי הוא תמיד היה בספא כזה או אחר אולם אמש למדתי משהו חדש - עיסוי רפואי ועיסוי בספא הינם 2 דברים שונים לחלוטין. העיסוי בכללית רפואה משלימה סופר מקצועי שמתחיל עוד משלב הזמנת התור. את התור מזמינים במרפאות השונות הפרוסות ברחבי הארץ , אולם טרם קביעת התור מתבצעת שיחת זום קצרה עם רופאה מקצועית שבודקת את סיבת הפנייה לעיסוי, אם ישנם דברים שהמטופל סובל מהם ועוד. 



אתם בוודאי שואלים את עצמכם על מה אני מדברת ומה למעשה ההבדל בין שני סוגי העיסויים. 

אז ככה, העיסוי השוודי אותו אנו לרוב מקבלים במכוני הספא השונים הינו עיסוי המיועד להביא לתחושת רגיעה ונינוחות, פינוק לצד שחרור הגוף- הוא מעולה בהפחתה זמנית של כאב כזה או אחר אולם יחד עם זאת התוצאות שלו מוגבלות והאפקטיביות שלו הינה עד יומיים מהטיפול .חשוב לציין כי עיסוי שוודי לא מיועד לטיפול בכאב הנגרם ממצבים רפואיים כגון פריצות ובלטי דיסק, בעיות כרוניות, עומסים בשריר ועוד. 

לעומת זאת העיסוי הרפואי ההוליסטי מיועד לטיפול במצבים מסוג זה והוא אף מציע תחזוקה שוטפת של שרירי השלד בכל הגילאים . הבדל נוסף ולטעמי החשוב ביותר הינו הידע המקצועי והלמידה של כל מטפל ומטפלת בקליניקה. מטפלים במכוני הספא השונים, לומדים את המקצוע בפרק זמן של עד כשנה שכולל את לימוד תנועות העיסוי השוודי וידע בסיסי בלבד על שרירי הגוף. לעומת זאת משך זמן הלימודים במגמות העיסוי הרפואי הוא כשנתיים לפחות, בהן המטפלים רוכשים השכלה נרחבת בעיסוי רפואי לצד מגוון שיטות טיפול (בהן גם עיסוי שוודי אגב), ידע אנטומי מעמיק מאוד על מבנה והתנהגות השרירים והרקמות בגוף. בנוסף, המטפלים לומדים על מחלות נפוצות שונות, הקשורות ומשפיעות במישרין ובעקיפין על שרירי הגוף והידע שלהם בהחלט ניכר בטיפולים השונים.

אז אמש כאמור עשיתי הפסקה ושמתי פעמיי לעבר הסניף בפתח תקווה, כבר כשהגעתי לסניף התקבלתי בסבר פנים יפות, הקליניקה רחבת ידיים ועם מגוון רחב של חדרי טיפול בסגנונות שונים. התקבלתי על ידי מיתר המעסה אשר התחילה בשאלון קצר, קיבלה סקירה על מצבי הרפואי ועל הסיבה לשמה התכנסנו. הטיפול ערך כ-45 דקות וחייבת לציין שהוא היה סופר מקצועי, היא קראה את גופי היטב, ידעה בדיוק מה הן הנקודות הבעתיות בגופי והיכן היא צריכה לעבוד יותר, העיסוי היה בהחלט שונה לחלוטין מכל מה שאני מכירה. יצאתי מהסניף כשאני מרגישה אדם חדש לחלוטין. אגב, אני לא יודעת איך זה אצלכם אולם אצלי בפועל כאשר אני מגיעה לספא בסיום העיסוי גופי תפוס וכואב. כאן הוא היה התנהג בדיוק ההפך, משוחרר, רפוי ואף כאבים שסבלתי מהם ואף לשמם הגעתי לעיסוי נעלמו כלא היו. 

לאילו מצבים יכול לסייע?

  • פציעות ספורט
  • כאבי גב וצוואר
  • כאבי שרירים אקוטיים וכרוניים
  • הגדלת טווחי התנועה בשרירים
  • הפחתת מתח וחרדה
  • הקלה בתסמיני מגרנה
  • הקלה בכאבי מחזור
  • סיוע בהפחתת סימפטומים של פיברומיאלגיה
  • הורדת לחץ דם
  • בעיות קשב וריכוז


בין שלל הטיפולים שניתן למצוא בכללית רפואה משלימה ניתן למצוא: דיקור סיני, שיאצו, טווינא, רפלקסולוגיה, כירופרקטיקה, הומאופתיה, הומוטוקסיקולוגיה, שיטת פלדנקרייז, אוסטאופתיה, ביופידבק, דיקור סינטי אנטי אייג'ינג, תמציות פרחי באך, שיטת פאולה, שיטת אלכסנדר, היפנוזה, נטורופתיה ועוד ועוד. 

אם אתם שואלים אותי אז ממליצה בחום על טיפול באחת ממרפאות כללית רפואה משלימה- כאן תקבלו את הטיפול המושלם הן מבחינת ידע, הן מבחינת רמה מקצועית והן מבחינת מחיר. קבעו עוד היום תור לאחד מסוגי הטיפול השונים, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!

מוזמנים לצפות במחירון.

ליצירת קשר והשארת פרטי לחזרה ניתן לפנות לאתר.

שירות לקוחות ניתן בימים:
א'-ה': 20:00-08:00
ו': 12:30-08:00

טלפון:
03-6111700 | 2829*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה