יום שלישי, 12 באפריל 2022

עוגות לכל אירוע אצל הטובה ביותר- סאלי לינקר

לפני כחודש חגגנו יום הולדת 21 לבתנו, החגיגה הייתה כפולה מאחר ובשעה טובה השתחררה מצה"ל לאחר כמעט שלוש שנים בשירות קרבי כלוחמת. בהתייעצות עם חברים ובני משפחה החלטנו להפתיע אותה בענק ולעשות לה מסיבת הפתעה גדושת בני משפחה קרובים וחברים ממסלוליה השונים עד כה. 




כפי שאתם יודעים אין חגיגה בלי עוגה והפעם החלטתי שצריך ללכת בגדול, למצוא עוגה שתצליח להפתיע את הנסיכה הן מבחינת יום הולדתה והן מבחינת שחרורה מצה"ל, לאחר אין ספור המלצות ברשת פניתי לסאלי לינקר . חיש מהר הבחירה התבררה כסופר נכונה. סאלי מקצועית, עם מגוון רעיונות והפתעות קולינריות, כאן תמצאו מגוון רחב של עוגות שיתאימו לכל אירוע ואירוע. 


שיחה קצרה עם סאלי והיא ידעה בדיוק מה הקונספט המתאים ויצרה בעבורנו עוגה מרהיבה, מושלמת, יוקרתית ומיוחדת מאוד, כזו שלא רואים בכל מקום, לא היה אחד שהגיע לאירוע ולא התפעל ממנה. לא פחות חשוב העוגה הייתה סופר טעימה ועסיסית- טורט שוקולדי עשיר עם קצפת טעימה, עוגה שכיף לאכול והקטנים ואף הגדולים זללו בהנאה. כלל חומרי העוגה באיכות גבוהה וכי ניכר כי היא אוהבת את עבודתה, שימו לב לשילובי הצבעים, לדייקנות, לחשיבה שמחוץ לקופסא:




סאלי לינקר מכינה מגוון רחב של עוגות גן, עוגות עגולות עם תמונות בכל קונספט שתבחרו, עוגות מעוצבות עם דפי סוכר ו/או קצפות, שועות מוס מעוצבות, עוגות בצק סוכר ופיסולים מבצק סוכר, עוגות מבצק פריך שקדים עם שוקולדים, קאפייקסים ועוד ועוד. כאן תמצאו כל העולה על רוחכם, באמת, סאלי סופר קשובה לצורך הלקוח ופתוחה להצעות והתקלות קולינריות, יש לה יד מקצועית, סובלנות וסבלנות אין קץ ולא פחות חשוב יחסי אנוש מדהימים. 

מאחר ואני פשוט התאהבתי בעוגות שלה חייבת לתת לכם גם הצצה שתבינו את רמת ההתלהבות שלי (ומי שמכיר אותי יודע שקשה להפתיע אותי):


















טווח מחירים החל מ-200 הכל תלוי בעיצובים ,בקומות ובפיסולים וכו'..

סאלי עושה משלוחים באזורי השפלה והמרכז.

אז חברים אם גם אתם מחפשים עוגה מיוחדת, כזו שלא מוצאים בכל מקום זה המקום בעבורכם, ממליצה בחום, כאן תגרפו אין ספור מחמאות , אתם עוד פה? רוצו והזמינו עוגה עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!


טלפון להזמנות:
050-5879468

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה