יום ראשון, 3 באפריל 2022

עוגת אגוזים לפסח- העוגה הטעימה ביותר

מאז שאנו נשואים זאת העוגה שמלווה אותנו בכל שנה בחג הפסח, כל שנה אני מנסה מתכונים חדשים אך ורק לצד עוגה זו- בימים אלו חגגנו את חתונת הכסף שלנו אז אתם כבר יכולים להבין כמה שנים אני מכינה אותה. זה לא יעזור כל מה שאכין עדיין יש דרישה לעוגה הנוסטלגית והטעימה הזו. 

שבוע שעבר עת ההכנות לחג הגיע משלוח חגיגי מבית חברת "מייסטר" אשר משיקה מטבעות פרווה טבעוניות של שוקולד לבן, ושוקולד מריר 60% מוצקי קקאו - של מותג הבית האיכותי UNIQUE. מיד ידעתי היכן אשלבם מאחר ואני צריכה את עוגת האגוזים שלנו בחזקת פרווה זה הפתרון המושלם בעבורי.

עוגת אגוזים,שוקולד וקוקוס לפסח



מצרכים
לשים בקערה גדולה:
1/2 כוס סוכר
3 כפות יין מתוק
6 חלמונים
קורט מלח
לבחוש היטב

בקערה אחרת:
3 כפות שטוחות קמח מצה
1 כפית אבקת אפיה/כשר לפסח
1 כוס קוקוס
3/4 כוס אגוזים קצוצים
100 גר’ שוקולד מריר קצוץ
1 כפית אבקת קפה נמס
לערבב ולהוסיף לתערובת הראשונה

6 חלבונים
1/2 כוס סוכר
להקציף ולהוסיף לתערובת בתנועות עטיפה


אופן ההכנה
לשמן תבנית מס’ 26 לשפוך את התערובת לתבנית ולאפות בבחום בינוני 45 דק’.
לאחר הוצאת העוגה כשעודנה חמה להרטיב אותה עם כוס נס קפה (ללא חלב) ולתת לה להצטנן.
להקציף שמנת מתוקה- אני תמיד מכינה עם קצפת ריצ על מנת שהעוגה תהיה פרווה- למרוח על העוגה , לקרר לפחות לילה במקרר.

אגב, את העוגה ניתן להכין מבעוד מועד ולהקפיא , בערב החג להוציא למקרר ולהתענג, כך זה חוסך לנו הכנות בערב החג.

תמיד רציתם את הטעם האמיתי של שוקולד – לבן או מריר – גם בקינוחים ודברי מאפה פרווה או טבעוניים? מהיום זה אפשרי! חברת "מייסטר" משיקה מטבעות פרווה טבעוניות של שוקולד לבן, ושוקולד מריר 60% מוצקי קקאו - של מותג הבית האיכותי UNIQUE. המטבעות האיכותיות מתאימות להכנה של פרלינים, מוסים, ציפויים, עוגות, עוגיות ועוד. מייסטר (משנת 1997), מתמחה בחומרי גלם ועזרי אפייה מקצועיים לשוק המקצועי, המוסדי והביתי.



מאז שנחשפתי למוצרים של חברת מייסטר פשוט התמכרתי, מדובר בסדרת מוצרים באיכות גבוהה מאוד, טעימים ומפנקים, כל מתכון שהכנתי עימם יצר חגיגת טעמים משובחת ואיכותית. הפעם אני רוצה להמליץ על מטבעות פרווה טבעוניות ומיוחדות במינן:

שוקולד לבן פרווה טבעוני: מיוצר מחמאת קקאו (32%), סוכר ותמציות טעם – שמעניקות טעם "חלבי". זה לא צמקאו! את המטבעות האיכותיות אפשר לטמפרר.

שוקולד מריר 60% מוצקי קקאו: פותח במיוחד עבור השוק המקצועי. שוקולד COVERTURE שעבר תהליך קונצ'ינג. מתאים לכל מה שרוצים להכין עם שוקולד.

** קונצ'ינג: הליך השוחק את חלקיקי הקקאו הטחון עד לדרגה בה הלשון אינה יכולה לחוש בהם. האבקה הדקיקה עוברת במקביל גם הליך של לישה ורידוד, שהופכים אותה לעיסה חלקה.

** קוברטור: שוקולד המכיל כמות גבוהה יותר חמאת קקאו.

כשרות פרווה, בהשגחת לנדא והרבנות הראשית.

מחיר: 49.90 ש"ח לאריזה של 1 ק"ג.

בין הלקוחות המוסדיים והמקצועיים של מותג UNIQUE - מלונות היוקרה של רשת ישרוטל, רשת פתאל ורשת דן, קונדיטוריות וקונדיטורים מובילים ובהם מיקי שמו, רולדין, רשת גולדה ועוד.

להשיג באתר https://www.mayster-shop.co.il/ , ברשתות ובחנויות מתמחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה