יום רביעי, 6 באפריל 2022

מוכנים למנה שכל האורחים יפלו ממנה? דג סלמון בקראסט פיסטוקים

טוב, החג כבר ממש מעבר לפינה ואני כבר די סגורה על התפריט. את רוב הקניות כבר ביצעתי ואמש כבר התחלתי בניסיונות למנה ראשונה שיצאה מ-ו-ש-ל-מ-ת- כל בני הבית שדגמו את הטעימה פשוט עפו על המנה. המנה שבחרתי להכין הינה: דג סלמון בקראסט פיסטוק על מצע של פירה- אימל'ה ואבל'ה איזה טעים זה יצא!! שלמות זה כאן!!




ראשית ולפני הכל, אתם כבר מכירים אותי ויודעים שאני לא מתפשרת על איכות הבשרים והדגים אותם אני רוכשת והפעם נחשפתי למותג וותיק וסופר איכותי- דוד דגים הממוקם בשוק מחנה יהודה כבר למעלה 40 שנה. המותג עם ידע נרחב אשר מציע מבחר ענק של דגים בצורות חיתוך שונות לפי דרישת הלקוח. כמו כן עושים שליחויות עד בית הלקוח גם באזור המרכז. 




מאז פרוץ עידן הקורונה לחיינו אני מחפשת לעצמי חיים קלים עד כמה שניתן ואם מצאתי אתר מדהים ואיכותי לרכישת דגים אז אין שום סיבה בעולם שאני אטרטר את עצמי ואחפש את המקום האידיאלי בעבורי. היום בלחיצת כפתור בשעת ערב מאוחרת אני מבצעת הזמנות, מקבלת עד הבית סחורה טרייה, איכותית ומובחרת. אז איך בעצם מתבצעת ההזמנה אתם שואלים? באופן הקל והפשוט ביותר נכנסים לאתרWww.daviddagim.co.il, בוחרים את סוג הדג שאנחנו מעוניינים לרכוש, את צורת החיתוך ומבצעים הזמנה, משלמים ומקבלים משלוח מוקפד, ארוז בקפידה , איכותי ומפנק עד הבית. 

אז הפעם אני בחרתי בנתח דג סלמון אותו חתכתי לפרוסות ועימו הכנתי כאמור את הדג בקראסט פיסטוק שנחל הצלחה מרובה בקרב החבר'ה שלי. כמו כן הזמנתי דג לברק חתוך לקוביות על מנת שאכין סביצ'ה, אמרתי לכם, חיים קלים נכון?






אז חברים, קבלו את המתכון המושלם למנה ראשונה שתקצור המון מחמאות בקרב הסועדים:

המצרכים:
דג סלמון לפי מספר הסועדים- בכמויות שאני רושמת לכם אני מחשבת 10 פרוסות
8 כפיות חרדל דיזון
8 כפיות מיונז
4 כפיות רוטב טריאקי
מלח, פלפל גרוס
פיסטוק גרוס

לפירה:
תפוחי אדמה חתוכים לריבועים קטנים לבשל עד לריכוך מלא
מחמאה
מיונז

אופן ההכנה:
לערבב את כלל חומרי המרינדה של הדג , למרוח את הדג היטב (לצפות בנדיבות), לפזר מעט מלח ופלפל גרוס. מעל הכל לפזר בנדיבות פיסטוק גרוס (אני באופן אישי רכשתי באיטליה פיסטוקים גרוסים אולם אם לא מוצאים כאן פשוט לכתוש היטב ולהגיע למרקם הרצוי לכם).






להכניס לתנור שחומם מראש , על חום של 180 מעלות כרבע שעה, להוציא, לבדוק אם מוכן. אם לא להוסיף עוד חמש דקות נוספות, להיזהר לא לייבש את הדג.

במקביל לבשל בהרבה מים ומלח את תפוחי האדמה עד לריכוך מלא, למעוך, להוסיף קוביות מחמאה ומיונז , מלח ופלפל.







לצלחת ולהגיש חם!! בתאבון וחג שמח.

חברים מהיום לא עובדים קשים, לא מכתתים רגליים, פשוט נכנסים לאתר של דוד דגים מזמינים ונהנים בערב החג (ובכל ימות השנה) מדגים טריים, איכותיים וטעימים, אז אתם עוד פה? רוצו להזמין. הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! רגע לפני שמסיימת חייבת לציין שכלל מוצרי החנות כבר כשרים לפסח.

להזמנות הכנסו עוד היום:

או בטלפון: 
02-624689

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה