יום שבת, 30 באפריל 2022

חדש! קרם BB בסדרת YOUNG המתאים עצמו לגוון העור



חדש! קרם BB בסדרת YOUNG המתאים עצמו לגוון העור




מאז שנחשפתי לראשונה למוצרי דוקטור עור התמכרתי ואט אט צירפתי לחברות המועדון את כלל חברותי ובנות משפחתי ביניהן בנותיי בגיל ההתבגרות. הן מצידן כבר מזמן הפכו לחסידות גדולות של המוצרים והשבוע כאשר הגיעו המוצרים החדשים המותאמים לגיל הצעיר הן קפצו על המוצרים וכל אחת הכריזה שזה שלה. 

בדוקטור עור תמצאו מבחר סדרות שמותאמות הן לסוג העור והן לטווח הגילאים והפעם המותג מרחיב את סדרת ה-YOUNG ומשיק קרם BB, הקרם קליל , נטול שומן עם רכיב פטנט ייחודי, המעניק לחות אופטימלית ומתאים עצמו לגוון העור הטבעי. מוצר מעולה במיוחד גם לעור הנוטה לפצעונים בעיקר בגיל ההתבגרות.




אני באופן אישי חסידה גדולה של קרם ה-BB וכיום לראשונה בקטגוריית הדרמו קוסמטיקה בישראל קרם BB המתאים עצמו לגוון הטבעי של העור! מגיע גם לסדרת -YOUNG .ההתאמה לגוון העור נעשית באמצעות מיקרו קפסולות של פיגמנטים אשר משתחררים בעת המריחה כך שמתאפשרת התאמה לכל גווני העור. בניגוד לקרמי BB אחרים, המצריכים מהמשתמשת לבחור את הגוון שהולם אותה ביותר, הקרם החדש לא מצריך לבחור את הגוון, אלא מאפשר לכולן להשתמש באותו מוצר – אשר מתאים עצמו בצורה אופטימלית לגוון העור ומעניק כיסוי עדין וקליל.

הקרם עשיר ברכיבים המתאימים לשימוש בעור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים, כפי שמאופיין בגיל ההתבגרות, ומסייע לטשטש פגמים, אדמומיות וכתמי עור ומעניק לעור הפנים מראה טבעי, בריא ואחיד. הקרם הוא נון קומודוגני, מטהר, מרגיע את העור, מעניק לו מראה זוהר ורענן ואף הגנה מפני קרני השמש SPF30.




מחיר מומלץ לצרכן: 99.9 שקלים 30 מ"ל


ניתן להשיג את המוצרים ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים ובאתר דוקטור עור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה