יום רביעי, 13 באפריל 2022

מכירים את מוצרי PROMISE? יש להם חנות חדשה, קטנה ומטריפה ברמת השרון

אני מאוד אוהבת מוצרי קוסמטיקה איכותיים ומוצאת את עצמי לא אחת מבקרת בחנויות השונות על מנת לדגום מקרוב, להריח, לנסות ולהתנסות. לאחרונה הוזמנתי לחנות PROMISE החדשה ברמת השרון - חנות קטנה, מטריפה, ריחנית ומיוחדת. 




מניחה שאת מוצרי PROMISE אתם כבר מכירים, אני נחשפתי אליהם לפני מספר שנים עת קיבלתי להתנסות קרם לחות לפנים ומאז ניסיתי עוד אין ספור מוצרים, עוד לפני שנמשיך חייבת לציין כי כלל המוצרים הינם באיכות גבוהה ומותאמים לכל סוג עור כזה או אחר, ישנה תחושה כאשר משתמשים במוצרים כאילו והם יוצרו בדיוק בעבורי.




אז כאמור כפי שציינתי מעלה הוזמנתי לפני כחודש לחנות החדשה של PROMISE השוכנת ברחוב סוקולוב 82 ברמת השרון, פנינה קסומה ומיוחדת בעיצוב מוקפד ויפיפיה.  כבר בכניסה לחנות מבינים שהגענו למקום הנכון, הניחוחות הנעימים (חבל שלא ניתן להעביר דרך המסך), השירות המוקפד והמקצועי, ההיצע הרחב והנרחב של המוצרים- כל אלו יחדיו יוצרים חווית קניה שטרם הכרתם. 










כפי שציינתי מעלה השירות מאוד מקצועי ואדיב, יהלי מנהלת הסניף קשובה לצרכי הלקוחות ויחד עימה בחרנו את המוצרים המתאימים לי ביותר, כל זאת כמובן לאחר אבחון עור קצר הנעשה במקום. זה לא עוד ביקור בחנות מוצרי קוסמטיקה בהם סתם "דוחפים" מוצרים ללקוחות, כאן אם המוצר לא מתאים פשוט יכוונו אתכם ויסבירו מה כן מתאים במקום. 








במותג PROMISE  כל כך מאמינים במוצרים שלהם שאם מסיבה זו או אחרת המוצר לא מתאים לך תקבלי החזר מלא של 100% על המוצר. אגב, גם באתר ניתן לרכוש מוצרים עם משלוח חינם שמגיע עד לפתח הבית ללא עלות (לאחר ייעוץ און ליין) וגם המותג לוקח על עצמו 100% אחריות על כלל המוצרים (אני באופן אישי לא מכירה מותג שמעניק החזר מלא על כלל המוצרים באם לא יתאימו ללקוחה). 

המוצרים שאני קיבלתי לאחר הייעוץ עם יהלי הינם:

קצף ניקוי LIQUICK
מנקה את העור ביסודיות ומתאים גם עבור עור עדין, רגיש ומגורה. 
מסיר במהירות איפור, לכלוך ושומנים ומותיר עור קורן וחלק למגע. 
שומר על מעטה ההגנה הטבעי של העור מבלי לייבש את העור.
מועשר בצבר, צלף קוצני ואוכמניות אשר מזינים בלחות עמוקה.
מרקם אוורירי בניחוח פירותי שכולו 100% טבעי.


מסכת פנים נוזלית LIQUICK-
מנקה ומטהרת את העור תוך 5 דקות בלבד!
מכווצת את הנקבוביות ומסייעת במניעת פצעונים וראשים שחורים.
נמרחת בקלות קטיפתית לקבלת כיסוי אחיד וחלק.
מפנקת את העור במינרלים עשירים מבוץ ים המלח.
מאזנת את מרקם העור ומעניקה רכות ומראה רענן.
 

קרם לחות Hyaluronic-

עד 72 שעות של לחות מתמשכת ותחושת פרשיות ממכרת.
בשילוב חומצה היאלורונית בריכוז גבוה המזינה בלחות עוצמתית!
איזון מושלם בין לחות מיידית ומניעת יובש לאורך זמן.
מחייה, מרגיע ומחליק את מרקם העור.
מרכך את העור למראה אחיד, חלק וגמיש.

היום לאחר שימוש של כחודש במוצרים יכולה להעיד כי כולם ככולם סופר איכותיים, מעשירים את עורי בלחות ורעננות, אני מאוהבת במוצרים ומתכננת בקרוב לשוב לחנות לרכוש עוד ועוד מוצרים. 

אם גם אתן אוהבות מוצרי קוסמטיקה איכותיים ויודעות להבחין בין טוב למצוין זה המקום בעבורכן. ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת לכן, מילה שלי!!

להזמנות באתר הכנסו:

חנות PROMISE  
סוקולוב 82
רמת השרון

שעות פעילות:
א'-ה'
10.00-16.00


תגובה 1:

  1. שמי, מאיה אליהו אחרי 12 שנות נישואים, בעלי ואני רבנו בצורה כזו או אחרת עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שהם לעולם לא יראו את אביהם שוב. ניסיתי להיות חזקה רק כלפי הילדים, אבל לא הצלחתי לשלוט בכאב שייסר את ליבי, הלב שלי התמלא בצער ובכאבים כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושב עליו כל יום ולילה ותמיד הלוואי שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרד והייתי זקוק לעזרה, אז ביקשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שמציע שד"ר אלאבה יוכל לעזור לשעבר שלו לחזור. אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. פניתי אליו והוא אמר לי מה לעשות. עשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות לאחר מכן בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא מאוד מתגעגע גם לילדים, כל כך מדהים!! אז, אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה אשף אמיתי וחזק. אני תמיד אתפלל שהיא תחיה הרבה זמן לעזור לילדיה בשעת צרה, אם את כאן וצריכה בחזרה אקסית או שבעלך עבר לאישה אחרת, תפסיקי לבכות, צור קשר עם גלגל האיות העוצמתי הזה מיד. הנה כתובת הדוא"ל שלו ליצירת קשר בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או WhatsApp / viber אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר אלאבה.

    השבמחק