יום חמישי, 14 באפריל 2022

קנסאי תל אביב- תתכוננו להתמכר

את רשת קנסאי אני מכירה כבר מספר שנים, עת נחשפתי לסניף בפתח תקווה. מספר פעמים כבר ביצענו הזמנות כאלו ואחרות וכל פעם מחדש נחלנו הצלחות. כלל חומרי הגלם ברמה הגבוהה ביותר אשר יוצרים מטעמים מובחרים ומיוחדים , בשילובי טעמים שטרם טעמתם. אמש קפצנו לבקר ולהכיר מקרוב גם את הסניף התל אביבי ומה אגיד לכם? אימל'ה ואבל'ה מי שלא מכיר מפסיד ובענק! מדובר ברשת אשר יוצרת לנו הלקוחות חוויה קולינרית שונה מכל מה שהכרנו.

קנסאי הוקמה במטרה להביא בשורה קולינרית חדשה ומרעננת לתושבי המרכז. מידי יום צוות המסעדות מביא עבורנו חומרי גלם טריים ואיכותיים ברמה סופר גבוהה וכל זאת על מנת לספק לנו מנות יפניות נפלאות ועשירות בטעמים ומרקמים שטרם נחשפנו אליהם. כל מנה אשר יוצאת מהמטבח זוכה להשגחתו של השף המקצועי וצוותו ואנו זוכים לחווית טעמים וניחוחות של אוכל יפני מודרני, טעים ומענג. חלק מן המנות אף מוכנות ממש אל מול הלקוחות. 




התפריט סופר מגוון ועשיר הכולל בין השאר סלטים אסיאתיים מדהימים ומיוחדים עם פרשנות מודרנית, מרקים מעולים, מבחר מנות ספיישל של סושי בטעמים, בשילובים ובמרקמים מפתיעים. אגב, גם ההריוניות שביננו ימצאו כאן סושי מותאם במיוחד עבורן. כמובן שגם בגזרת הקינוחים יש כאן לא מעט הפתעות ייחודיות ומיוחדות.







כאמור כפי שציינתי מעלה אמש הגענו לסניף קנסאי  תל אביב (יגאל אלון 94) לארוחת טעימות חלומית , ארוחה שסיפקה מגוון רחב של מנות מהתפריט העשיר ביניהם: מגוון סלטים, מגש סושי מפנק ומפתיע, מבחר מנות עיקריות וקינוח. כל המנות היו סופר מיוחדות ומפתיעות, כולנו התענגנו על כל ביס וביס .

עוד לפני שאספר אודות הארוחה הדשנה שאכלנו אני חייבת לשתף במשהו אחד שסופר קסם לי. כאשר ישבנו מיד נשאלנו האם ישנם אלרגיות כאלו ואחרות, מצידנו ענינו שלא. מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד קשובה לגבי שאר הסועדים ועל כן מסתכלת על המנות שקיבלו, על השירות וכו'. בשולחן המקביל שלנו ישבה קבוצה גדולה של סועדים כאשר אחת מהן אלרגית לשמן שומשום, צוות המסעדה עשה הכל על מנת לספק לה את התשובות המדויקות מה מותר לה ומה אסור לה לאכול- שאפו גדול!!!!

אז שנתחיל? ראשית ולפני הכל הזוגי הרים לחיים עם בירה יפנית קרירה וטעימה:



למנות ראשונות הגיעו לשולחננו מבחר סלטים חלומיים, כל אחד היה מוצלח  מקודמו:

קימצ'י חמוצים יפניים- כרוב לבן, גזר, מלפפון, בתחמיץ אסיאתי, שומשום, בליווי צילוי מתוק- חמוצים רעננים , בתיבול מדויק וטעים, פתיחה מושלמת לכל ארוחה:





סלט פאפאיה ירוקה- פאפאיה ירוקה, מלפפון, עגבניות שרי, צנוניות אדומות, עלי נענע, בוטנים גרוסים, ברוטב דקלים וליים פיקנטי- סלט פרשי ורענן מאוד, שילוב טעמים מדויק ומאוזן, סלט שהילדים והן המבוגרים זוללים בהנאה מרובה:



סלט עוף יפני- רצועות עוף דקיקות, כרוב לבן, חסה, מלפפון, צנוניות, סלק, בצלי שאלוט קרספי, עלי כוסברה ונענע, שקדים קלויים ברוטב ויניגרט קארי אדום- טוב, עצרו הכל ותקשיבו לי טוב!! זה אחד הסלטים הטעימים שדגמנו, אימל'ה איזה שילוב מדויק של מרכיבים , טעמים ומרקמים. כל ביס הוא ממש לונה פארק שלם של טעמים לחיך, שלמות זה כאן!




סלט פלמינגו- אטריות שעועית, מלפפון, גזר, אצות וואקמה, עלי נענע, בוטנים מסוכרים שלמים, ברוטב וינגרט שומשום- זה סלט שאני יכולה לאכול כל יום, שלוש פעמים ביום. וואו , אני זוכרת את הסלט המושלם הזה עוד מהסניף בפתח תקווה, הוא כל כך טעים, מיוחד ומפתיע. גם כאן שילוב ואיזון הטעמים סופר מדויק ואיכותי, וואו כמה שהוא טעים, אתם חייבים אבל חייבים להזמין אותו:




התאוששות קצרה והגיעו לשולחננו מנות ראשונות חמות וטעימות ביניהן: גיוזה ירקות ירוקים ואגרול צמחוני, שתי המנות הוגשו כשהן עדיין לוהטות, סופר טעימות , הנשנוש האולטימטיבי:







החלפת צלחות , התאוששות קצרה והגיע לשולחננו מגש עמוס של סושי חלומי. כל ביס היה מוצלח מקודמו. עוד לפני שאמשיך אני חייבת לציין כי הסושי של קנסאי  הוא בן הטובים שאכלנו עד היום, מרקם האורז דביק בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, הדגים ושאר חומרי הגלם טריים ביותר. אין ספק שלמי שיצר את המנות יש חוש טעם מפותח ומקוריות יוצאת דופן מאחר וכל רול מפתיע מקודמו. שילובי הטעמים מדויק וייחודי, שילוב בין המרקמים השונים, הניחוחות , הצבעים והטעמים יוצרים את הביס המושלם . 




בין שלל הרולים מצאנו: שאיזו רול- סלמון גריל, מלפפון במעטפת אבוקדו וציפ'ס סלק. צ'ה רול- אבוקדו, מלפפון, שומשום שחור, תערובת של סביצ'ה סלמון ואבוקדו, מיץ לימון. סטורו  טונה רול- ספייסי טונה אדומה פיקנטית, בצל ירוק, אבוקדו, במעטפת אבוקדו.  טורו רול- טונה אדומה, בס, מלפפון במעטפת סלמון ואבוקדו. אוסגי רול- סלמון, בטטה, בצל ירוק, במעטפת סלמון ואבוקדו, רוטב טריאקי ושקדים קלויים. קאסמוי רול- סלמון, אבוקדו, בצל ירוק, במעטפת טונה אדומה, פלפל צילי ורוטב  לימון.  סשימי סלמון, סשימי טונה אדומה ,סשימי בס לבן ועוד ועוד, תקשיבו באמת, כל ביס כאן הוא פשוט חגיגה אמיתית, כל הטעמים מיוחדים מאוד, מעניינים, מפתיעים, כאלו שלא טועמים בכל מקום. 

















ואם חשבתם שסיימנו, אז טעות בידכם, שף המסעדה לא ויתר והמשיך להוציא עוד ועוד מנות והפעם בגזרת המנות העיקריות שגם הן נחלו הצלחה סופר מרובה מצאנו:



צ'יקן טמפורה קשיו- עוף בטמפורה, בצל, גמבה, אדומה, זוקיני, פטריות שמפניון, כוסברה, קשיו ברוטב צ'ילי ותמר הינדי, לצד אורז חביתה ובצל ירוק- הזוגי חובב מנות אורז לכן מיד סיפח לקרבו את המנה הזו שנחלה הצלחה סופר מרובה מצידו. העוף בטמפורה נותר עסיסי ורך, ממש נימוח בפה, שילוב הירקות ברוטב הקטיפתי יצרו מנה מדהימה, האורז היה עשוי בדיוק כפי שהוא אוהב- חגיגת טעמים בכל ביס:





צ'יקן פנקו יפני- חזה עוף בציפוי פנקו ותבלינים אסיאתים, אורז, חביתה ובצל ירוק, ברוטב קארי אדום - המנה הזו כביכול אמורה להיות די סטנדרטית, בכל זאת שניצל, אולם גם כאן החשיבה מחוץ לקופסא, רוטב הקארי המדויק שמקפיץ את המנה פלאים, החזה עוף עסיסי וקריספי- המנה המושלמת שכל ילד יזלול בהנאה מרובה:







קאי גרין קארי עם עוף- אטריות חיטה, בצל לבן, ג'ינג'ר ושום, שעועית ירוקה, קישואים, גמבה אדומה, עלי תרד, בוטנים גרוסים, ברוטב חלב קוקוס וקארי ירוק- אני לא נמנית על חובבי הקארי אולם כאן המנות עם הקארי הן פשוט להיט, הקארי מאוד עדין בזכות השילוב והאיזון עם חלב הקוקוס. וואו המנה הזו הייתה פשוט חלומית, כזאת שאנחנו יכולים לאכול כל יום, מנה מאוד בריאה , איכותית ומפתיעה:







תאי נודלס בקר- אטריות חיטה, ג'ינג'ר ושום, בצל לבן, גזר, כרוב לבן, נבטים סיניים בוטנים גרוסים, ברוטב וואן סרן- אני באופן אישי תמיד במסעדות מהזאנ'ר הזה תמיד מזמינה את המנה הזו מאחר וזו המנה המועדפת עלי, זו בהחלט הייתה הטובה ביותר שדגמתי עד היום, שלמות זה כאן!! בכלל אני ציינתי את זה המון ואציין שוב, הדיוק והאיזון בכל המנות הוא כל כך טוב שכל מנה טובה מקודמתה. אומרים אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, כאן שף הרשת נמצא בפרטים הקטנים, וואו , כל מנה הצגה:





אני בטוחה שהבנתם שאני ממליצה בחום לרוץ ולהגיע למסעדה, נכון? אוהבי המטבח היפני, אתם יותר ממוזמנים להגיע למקום כי הנאה סופר מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! זאת באמת ארוחת שחיתות מפנקת ומיוחדת שתיחרט בזיכרונכם לאורך זמן, אני מבטיחה. אגב, צוות המקום מציע גם מגשי אירוח, סדנאות סושי בבית הלקוח ועוד. דבר נוסף לפני שאני מסיימת והוא סופר חשוב- הרשת כשרה.

 


כתובת:
יגאל אלון 96, תל אביב
טלפון:
*6964 
03-6027707
שעות פתיחה:
א' – ה' 11:00-23:00
ו' – סגור
מוצ״ש חצי שעה מצאת שבת – 23:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה