יום רביעי, 1 ביוני 2022

"מפלט"- ספרה האירוטי של עדי קרנקורס

בשנים האחרונות התחלנו לשמור שבת , אין את המרתון האדיר שהיה קודם לכן- תמיד חיפשנו את האטרקציה הבאה, את הטיול הבא- לא עוד! אם במשך שישה ימות השבוע אנו בטרפת מתמדת הלוא שבשבת משנים פאוזה ונכנסים למוד של מנוחה. בשבתות הראשונות מודה ומתוודה לא מצאתי את עצמי, אני שרגילה להיות בטורבו מוצאת את עצמי נטולת משימות אולם בשבועות האחרונים מוצאת את עצמי מפנה את זמני וחוזרת לאהבתי הישנה- קריאת ספרים.

לפני מספר שבועות הגיע לידי העותק של הספר "מפלט" של עדי קרנקורס- רומן אירוטי סוחף כזה שכבר מתחילת קריאתו תבינו שאתם רק רוצים להמשיך ולהמשיך. מוצאת את עצמי מבלה שעות רבות בקריאה שוקקת.




"מפלט" כאמור הינו ספר אירוטי אשר עוסק ברומן רומנטי עם חבורת דמויות דומיננטיות, חזקות לצד המון סודות, תשוקות אפלות, רגשות סמויים ועוד. כאן נמצא את סיפוריהם של מספר זוגות - את מסלול חייהם, אהבתם, חיזוק הזוגיות וכן, ניתן לומר בקול רם גם את כלל האירוטיקה שנבנתה סביב הספר.

הספר יסחוף אתכם מאוד מהר ומניחה כי גם אתם תמצאו את עצמכם בדיוק כמוני משתוקקים לדעת עוד ועוד. מוצאת את עצמי מחכה כל השבוע לרגעים הפנויים של סופ"ש על מנת לקרוא עוד ועוד מהספר המרתק. עדי קרנקורס כותבת בצורה סוחפת, שנונה, מעניינת וסופר זורמת.

עדי קרנקורס רק בת 36, נשואה + 3 ילדים לא מסגירה את צלקות חייה, כאלה שנצרבו ותועדו על גבי יומנים וסיפורים עוד מילדותה. בהיותה בת 4 עלתה המשפחה מקווקז, כשהם דלי אמצעים וחסרי כל. במשך קרוב ל-20 שנה שרדה בשתיקה את אלימות אביה האלכוהוליסט כלפי המשפחה.




"ברחתי לעולם הספרים והכתיבה היתה התרפיה שלי, הדפים ספגו את הדמעות לצד החלומות שלי"

בבגרותה הסגירה את אביה לאחר שכמעט רצח את אמה והביאה בכך למאסר וניתוק הקשר ההרסני באופן סופי.

"היתה לכך השפעה, הלב שלי ננעל ולאורך שנים רבות נמנעתי מהיקשרות לאנשים, בעוד שבכתיבה דווקא נתתי דרור לכל התשוקות. גיליתי את הספרות האירוטית ומשם קיבלתי השראה לצעד הבא- כתיבה בז'אנר האירוטי"

פוסט שכתבה בקבוצת סקסימאמא בפייסבוק הפך חיש מהר לויראלי מה שגרם לעדי לפתוח בלוג וגם קבוצה בפייסבוק אשר כיום מונה למעלה מ- 13,000 חברים שרק משתוקקים למנת העונג השבועית. בעקבות הדרישה האדירה איגדה את סיפוריה והוציאה לאור את ספרה הראשון האירוטי "מפלט"אשר תוך שבועות בודדים הפך הספר לרב-מכר.

השקתו התקיימה, באופן מתבקש, במועדון הדאנג'ן התל אביבי הידוע לשוחרי הבדס"מ.

בימים אלה מעבירה עדי הרצאות, סדנאות, ערבי נשים ומסיבות רווקות בנושאי זוגיות ומיניות ברחבי הארץ.

והיא כבר שועטת לעבר החלומות הבאים, עם ספר נוסף בכתיבה ואף תכנון כניסה לעולם הטלוויזיה.

"אני מקבלת המון פניות מנשים שמודות לי שהצלתי להן את חיי הנישואין, אפילו דתיות, משתפות שגילו עולם חדש. ויש גם גברים. הפידבקים נותנים לי את הכוח להמשיך ולהצית את הדמיון ואת חיי האהבה של עוד ועוד קוראים בארץ ובעולם"

ממליצה בחום!!! אני כבר מחכה בציפייה דרוכה לספרה הבא.

צילומים- גיל נחושתן

עדי קרנקורס- סופרת אירוטיקה


על היח"צ אמון משרדה של לימור כרסנטי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה