יום שבת, 2 בספטמבר 2023

55 אוכל ובירה- גן עדן של בירות והפעם סניף ראשון לציון


את רשת  55 אוכל ובירה אנו מכירים וזהו אחד המקומות האהובים עלינו. לפני מספר שבועות המלצתי בחום על הסניף השוכן במתחם אושילנד בכפר סבא ואילו הפעם המלצה רותחת לסניף ראשון לציון הממוקם במתחם היס פלאנט בעיר. סניף רחב ידיים מעוצב בקפידה בדיוק כמו שאנו אוהבים עם פינות ישיבה בפנים ובחוץ , התפריט עשיר, מגוון ואיכותי ,השירות מוקפד ואיכותי. בשעת בן ערביים בה הגענו כבר עימעמו את האורות, מוזיקת רקע נעימה התנגנה לה ברקע והאווירה נעימה ומהנה. ממליצה בחום להזמין מקומות כי שמם הולך לפניהם והסניף היה די מלא.

אוהבי הבירות התפקדו, כאן תמצאו גן עדן של בירות - אחד מסימני ההיכר של המקום זהו עשרות ברזי הבירות הקיימים במקום - 35 ברזים ליתר דיוק וזאת לצד מבחר בירות מבוקבקות בשלל טעמי בירות מהארץ ומהעולם בטעמים מובחרים ונפלאים- אין אחד שלא ימצא כאן את מבוקשו , מלבד הבירות תמצאו כאן תפריט אלכוהול רחב במיוחד שכולל: קוקטיילים מעולים, מבחר סוגי ויסקי, גי'ן, וודקה, ליקרים, טקילה, אניס, קוניאק ועוד ועוד. וזה עוד לפני שדיברתי על האוכל הטעים והאיכותי שהמקום מציע לצד הבירות. כאן כל סועד וסועדת יזכו לחווית טעמים, ניחוחות וצבעים מושלמת.




הרשת מונה כיום כחמישה סניפים הפרוסים ברחבי הארץ, ביניהם: באר שבע, ראשון לציון, ירושלים, זכרון יעקב וכפר סבא!  נהננו מערב זוגי, רומנטי, מהנה וסופר איכותי. אני בהחלט מבינה למה אנחנו חוזרים שוב ושוב, כאן מקבלים חווית בילוי שונה מכל פאב אחר שאנו מבקרים בו. 



ראשית בחרנו להרים לחיים הוא עם קוקטייל PINEAPPLE SUNRISE- קטל וואן ציטרון, ליצ'י, אננס, ניחוח תה לימוני ונגיעת בירה ויינשטפן ואילו אני בחרתי ב-ROYAL- ג'ין טנקרי רויאל, פיבר טרי רוברב ורסברי, מלפפון רענן- וואו קוקטיילים מעולים, מדויקים ומאוזנים מאוד בטעמם, שניהם היו מצוינים:



למנות ראשונות חלקנו קרפצ'יו פילה בקר טרי- פרוסות דקיקות של פילה בקר טרי , קונפי שום, בלסמי מצומצם ועלי אורוגולה (המנה מוגשת עם פרמזן אנו ביקשנו להסיר)- מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע שזאת אחת המנות האהובות עלינו, ישנם מקומות שהמנה מוצלחת יותר ויש שפחות אך כאן אין ספק שמי שאמון על רכישת הבשר והכנתו בהחלט מבין את העבודה, מדובר בפרוסות דקיקות של בשר פילה בקר סופר טרי ואיכותי, הפרוסות ממש נמסות בפה והתענגנו על כל ביס וביס, המנה מוגשת עם טוסטונים טעימים ולימון לאלו שמעוניינים להוסיף:






עוד דגמנו נקניקיית עוף מעושנת המוגשת עם סלט ירוק אישי ורענן וכרוב כבוש עם מעדן אווז על הפלאנצה- הזוגי חובב נקניקיות מושבע, בכל מקום בארץ ובעולם אוהב לדגום ולנסות ותקשיבו!! כאן הן היו הטעימות ביותר שטעמנו!! וואו, אפילו אני שלא נמנית על חסידי הנקניקיות התענגתי על כל ביס וביס וממש התבאסנו שחלקנו את המנה, חחח, מנה מצויינת, אם אתם אוהבים נקניקיות אל אבל אל תוותרו על המנה הזו:




 למנה עיקרית הזוגי מצידו בחר בשיפוד אנטריקוט - 100 גרם של אושר המוגש עם טחינה, צימיצורי וסלט ירוק טרי ורענן, מוגש על טורטיה למי שמעוניין לעשות לעצמו מנה מפנקת ומגולגלת.  השיפוד עשוי בדיוק במידת העשייה המתבקשת מנתח איכותי, מנה מצוינת שלדעתי ברשת צריכים להגדיל למספר שיפודים מאחר והשיפוד חיש מהר נעלם לו מרוב שהוא טעים, גם כאן מדובר בבשר סופר איכותי, מנה מצוינת , מפתיעה ומפנקת:








אני באותו היום הייתי במוד של אוכל קליל ובחרתי בשניצלוני עוף פריכים- HOME MADE- קריספיים וממכרים במיוחד, מנה גדולה מאוד המתאימה כנשנוש זוגי (ואפילו לשלישיה) או כמנה עיקרית לסועד רעב במיוחד, השניצלונים מוגשים חמים לוהטים ומזכירים טעם של בית (מה שלרוב אנחנו לא מכירים ממקומות אחרים שבדרך כלל השניצלונים תעשיתיים):




הפעם בחרנו לוותר על הקינוח לצערי אבל יכולה להמליץ כי הקינוחים במקום סופר מפתיעים וטעימים. 

אז חברים, אם גם אתם חובבי בירות, אווירה טובה ואוכל מושלם זה המקום בעבורכם. בילינו במקום למעלה משעתיים ונהננו מכל רגע נתון, כפי שציינתי מעלה האווירה אש, השירות סופר מוקפד ואיכותי, האוכל טעים וטרי- כל אלו יחדיו יצרו את הבילוי האולטימטיבי עבורנו, לא בכדי אנו בוחרים לחזור שוב ושוב ושוב ושוב. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!




כתובת:
מתחם יס פלאנט 
ראשון לציון

טלפון לבירורים והזמנות:
054-4557772

שעות פתיחה:
ראשון עד שישי: 18-00 עד אחרון הלקוחות 
שבת מהשעה 13.00 ועד אחרון הלקוחות 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה