יום שני, 18 בספטמבר 2023

מרסלה- בר יין בניחוח אירופאי הגיע לרמת גן

אז שוב הגעתי ובפי בשורה שווה במיוחד- ממש לאחרונה נפתח בלב רמת גן (ביאליק 54 אם נדייק) MAECELLA-  בר יין חדש עם מבחר יינות משובחים בניחוח אירופאי, פינצ'וסים חלומיים, פלטות גבינות שוות ואיכותיות ומגוון קינוחים מפנקים. אנחנו כמובן הגענו לבדוק מקרוב במה מדובר.

כילדה ביקרתי רבות ברחוב המיתולוגי של רמת גן - ביאליק והוא לגמרי נחקק בזכרוני כמשהו אחר אולם הביקור בשבוע שעבר מצד אחד עורר בי נשכחות אולם מצד שני הדהים אותי עד מאוד, הרחוב שופע בבתי קפה וברים קטנים ואילו MAECELLA הדהים במיוחד. מדובר כאמור בבר יין איכותי בניחוח אירופאי, לא מתאמץ, לא מפונפן אך עם וויב מטורף, שירות מוקפד, סובלני ואדיב, מבחר של למעלה מכ-40 יינות משובחים,  פינצ'וסים  מופלאים במגוון טעמים (יש גם מנות טבעוניות), פלטות גבינות משובחות ואף קינוחים מפונפנים ומפנקים והכל במחירים סופר סופר נוחים.  

בימי ראשון עד חמישי עד השעה 18.00 ניתן להנות מ- Happy hour שווה במיוחד שכולל 25% על היינות. 

המקום מעוצב בקפידה, בקווים נקיים עם מבחר פינות ישיבה ממש ברחוב עם מוזיקת רקע נעימה ואווירה רמת גנים מדליקה.





התחלנו בטעימות של יינות מקומיים, כל אחד טוב מקודמו, הזוגי מצידו בחר ביין רוזה ואילו אני בשרדונה מעולה- אגב, ניתן לרכוש במקום בקבוק שלם ולחלוק אולם אם אתם כמונו חלוקים בטעמי היינות האהובים עליכם ניתן להנות במקום ממגוון כוסות יין נפלאים שגם הם במחירים סופר נוחים. 




לצד היינות בחרנו בפלטת גבינות מפנקת במיוחד שכללה 5 סוגי גבינות משובחות, טוסטונים, גריסיני, שום קונפי, ריבת אגסים מדהימה ואגוזי מלך- הנשנוש האולטימטיבי לצד יין משובח (אם אתם שואלים אותי אני יכולה לחיות על ערבים כאלו כל חיי):




3 פינצ'וסים מדהימים - אגב, יש מבחר רחב של טעמים , גם בגזרת הטבעוני וכולם ככולם מפתיעים וטעימים במיוחד, אנחנו דגמנו פינצ'וסים עם ארטישוק וגבינות, שום וקונפי עגבניות שרי, ריבת חצילים וגבינת בושה- אימל'ה ואבל'ה צרחות כמה שזה טעים, אם נודה באמת יכולנו להמשיך ולאכול עוד ועוד פינצ'וסים  שכאלו, הם היו פשוט מעולים.







ישבנו במקום מבלי לשים לב כמעט שעתיים, נהננו מהאווירה הקסומה , מהאנרגיות שיש במקום וכמובן מהמטעמים המופלאים, אך אתם כבר מכירים אותנו נכון? אין מצב שנוותר על גזרת הקינוחים וגם כאן הם הפתיעו בענק- הפעם דגמנו פאי פקאן חלומי וקינוח פיסטוק לימון מושלם- הקינוחים קטנים בדיוק כמו שמגישים טאפס וכאן ניתן להנות ממגוון טעמים במחירים נוחים והם פשוט מושלמים, אז אל תוותרו:





אז חברים , אם גם אתם כמונו חובבי יין ומבינים מהו יין איכותי זה המקום בעבורכם, כפי שציינתי מעלה הבר ממוקם בלב ביאליק במיקום סופר מרכזי ונוח - יש חניון ציבורי סמוך למקום ואף מקומות חניה פרוסים בקרבת מקום. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!


כתובת:
ביאליק 54
רמת גן

שעות פתיחה:
ראשון עד חמישי: 9.30-24.30

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה