יום רביעי, 27 בספטמבר 2023

So Su shi הגיעה לתל אביב ואתם חייבים לקפוץ לבקר

את העובדה שהאוכל האהוב עלי ביותר הינו סושי רובכם כבר מכירים, אבל את העובדה שאני אוהבת לחפש ולחפש תמיד את המקום השווה הבא בתחום אתם גם מכירים? חברה שמתגוררת בתל אביב התקשרה אלי לפני מספר שבועות ובפיה בשורה - נפתחה סושיה חדשה בתל אביב והיא מטורפת!! איך שהנחתי את השפורפרת קבעתי דייט עם הזוגי וכבר באותו השבוע יצאנו לדרך. מדובר בסושייה חדשה ומטורפת - So Su shi (סוסושי) עם וויב מדליק, תפריט עשיר, מגוון ומפתיע, שירות מוקפד ואנרגיות תל אביביות. 





המנות סופר מקוריות, מפתיעות ושונות מהרבה סושיות שאנו מכירים- בתפריט נמצא מגוון קוקטיילים מדליקים, מגוון סושי בכל הצורות, בכל שילובי הטעמים ובכל הניחוחות והמרקמים, מנות פאני פורי ,סלטים מפתיעים, מנות פתיחה מפנקות, פוקי במגוון תוספות, מנות טבעוניות ועוד המון פינוקים. פרט סופר חשוב- יש פס סטרלי לנשים בהריון, יש מנות סושי/פוקי ללא גלוטן, רטבים וגבינות טבעוניות - כך שכל אחד ימצא כאן את מבוקשו. מסעדה קטנה ומטריפה בעיצוב מוקפד ויפייפה עם מגוון פינות ישיבה ממש על לב רחוב אבן גבירול השוקק חיים. פרט נוסף סופר חשוב רגע לפני שנמשיך לאוכל- המסעדה כשרה !

אז מה היה לנו? ראשית הרמנו לחיים- לחיי  So Su shi (סוסושי) ולחיינו עם קוקטיילים משובחים- 
הזוגי מצידו עם The Middl - ג'ין, ערק וליצ'י ואילו אני בחרתי ב- Tulun- קפטן מורגן, אפרול, אננס ופסיפלורה- 2 הקוקטיילים היו פרשים מאוד, מאוזנים וטעימים- בהחלט פתיחה מרשימה לארוחה מפנקת שעוד רגע תגיע לה (אגב תפריט האלכוהול מאוד מגוון ועשיר):






את הארוחה התחלנו עם פאני פורי- סביצה מוסר ים, אבוקדו, בצל סגול, צילי אדום, כוסברה, לימון ואיולי כמהין- וואי כמה שאני אוהבת את כדורי האושר הללו ואלו היו טעימים במיוחד - מילוי הסביצה סופר מדויק ומאוזן מבחינת טעמים - שילוב של כלל מרכיבים איכותיים ברמה גבוהה ובתיבול אידיאלי- כל ביס חגיגה טעמים:




פטריות הזייה- במילוי גבינה/ גבינה טבעונית בליוי סוסו צילי מתקתק- האמת השם די הצחיק אותי וקלט את עיני כך שהייתי חייבת לדגום את המנה, מאחר והזוגי היה בחזקת בשרי הזמנו הפעם את המנה בשילוב גבינה טבעונית מה שחיש מהר התברר בבחירה נכונה, וואו שיחוק אמיתי, נתחיל בכך שהפטריות עסיסיות, שמנמנות ומכילות באהבה את הגבינה הטבעונית בעלת הדומיננטיות והטעמים העזים ומיוחדים, כל אלו מטוגנים להם ומוגשים שהם לוהטים- אימל'ה- שיחוק של מנה, ממש מנת הזייה, מילה שלי אל תפספסו:







מנוחה קלילה, עוד לגימה לחיים וייאלה הגיעו לשולחננו מגשים מגשים עמוסי סושי, טעימים בטירוף, בשילובי טעמים מפתיעים, באיכות ללא תחרות, עם אורז דביק בדיוק כמו שאני אוהבת, עם חומרי גלם באיכות סופר גבוהה שיוצרים ביס גן עדן ! אם מישהו היה עובר ליד שולחננו ברגע שדגמתי את כל אחת מהמנות הוא לרגע היה מתבלבל לאן הגיע, באמת אחד הסושיות הטובות שיצא לנו לדגום, איכות וטעמים באיכות סופר גבוהה!! אז מה היה לנו?

סו ספיישל- ספייסי סלמון, בטטה, אבוקדו עטוף סלמון צרוב, ספייסי מיונז, טריאקי,בטטה קריספי , טמפורה עירית ושומשום.

 



דינמיט רול- סלמון, אבוקדו, מוסר ים במעטפת טונה, אבוקדו, סריאצ'ה ומיקרו בזיליקום.






אל צאפו רול- מלפפון, בטטה, סלמון אפוי, עטוף קריספי בטטה, גוואקמולי ושבבי נאצוס.





רול מטוגן עם סלמון, בטטה וטומאגו.






קינחנו במוצי - גלידה יפנית בטעמי שוקולד, קוקוס, פסיפלורה ומנגו- קינוח קליל, קריר ומפנק:





מניחה שהצלחתם להבין מבין השורות כי מאוד נהננו מכל ביס וביס, אין לי כלל ספק כי זוהי הולכת להיות סושיית הבית שלנו, יש למקום היצע אדיר להציע עם מטבח שופע במטעמים שווים ומופלאים שאת רובם טרם דגמנו. אז חברים אם אתם תושבי תל אביב ו/או כאלו שחיים ונושמים תל אביב וחובבי סושי זה המקום בעבורכם, הנאה מרובה מובטחת לכם מילה שלנו!! אז אתם עוד פה? רוצו והתענגו.


כתובת:
אבן גבירול 54
 תל אביב

טלפון לבירורים והזמנות:
03-6482222

שעות פתיחה:
11.30-22.30

הזמנות בסניף, וולט ותן ביס.

המסעדה כשרה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה