יום ראשון, 3 בספטמבר 2023

אז חזרנו שוב למסעדת CONMIGO הצטרפו אלינו לחגיגה

מי שעוקב אחר הבלוג שלי יודע שאנו פודיז לא קטנים אך יחד עם זאת כל פעם מצליחים לגלות פנינות קסומות חדשות אשר מצליחות להפתיע אותנו ובענק, כך היה עת הגענו למסעדת Conmigo השוכנת במודיעין ומנוהלת על ידי השף עידו אלקיים לפני מספר חודשים. מאז ביקורנו המלצנו עליה אין ספור פעמים ומרוב שעשינו כך התחשק לנו לחזור שוב ולדגום עוד ועוד מנות של השף בעל ידי הקסם ודימיון מפותח ואין סופי של מטעמים, בכל ערב מחדש ישנן מנות חדשות- צבעוניות יותר, מקוריות יותר, מפתיעות יותר, עזות יותר ובעיקר טעימות אף יותר. Conmigo  הינה מסעדת שף קטנה יחסית המציעה תפריט טעימות עשיר ומקורי מאוד עם שלל מנות מפתיעות במרקמים, צבעים, ניחוחות וטעמים.

אז את הדייט השבועי בשבוע שעבר בחרנו לעשות במקום, הזמנו מקומות ויצאנו לדרך לעבר מודיעין, אגב, פרט סופר חשוב יש המון חניה בסביבה.


המסעדה מעוצבת בעיצוב מוקפד ויפיפיה, שולחנות ערוכים ממתינים לסועדים, אווירה במקום סופר נעימה עם מוזיקת רקע שמתנגנת לה ברקע יחסית בקול נמוך. חייבת לציין שאפילו השירותים מדוגמים, נקיים וריחניים (מי שעוקב אחרי יודע שיש לי שריטה קשה עם ניקיון השירותים במקומות ציבוריים לכן לא אחת בודקת את טיבם במסעדות בהן אנו מבקרים). עוד לפני שנמשיך חייבת לציין את השירות הסופר מוקפד, אדיב, חייכני ומקצועי. השף עידו מסתובב לו בין השולחנות ושואל לשלום הסועדים- שאפו ענק.



אז תחילה הרמנו כוס יין לבן - שרדונה לחיינו ולחיי הארוחה המושלמת המצפה לנו:


קבלו הצצה לתפריט שהוגש בערב בו ביקרנו:



התחלנו עם חלה ומטבלים- חלה חמימה, רכה ונימוחה שהוגשה עם איולי כמהין וטפנד זיתים שחורים- חד משמעית שלמות, זו בהחלט הפתיחה המושלמת לארוחה נפלאה שכזו:





התחלנו עם סלט אנדיב מוזהב- חסה לאליק, פילה תפוז, מלפפון , וינגרט שמפניה ואבקת זהב- הזוגי חובב אנדיב התענג על כל ביס וביס , אני פחות אוהבת אנדיב אך יכולה להעיד כי הסלט היה סופר פרשי, רענן, קליל ומפנק- התחלה נפלאה לארוחה. שימו לב להגשה היפה, המקורית - זאת שתגרום לכם לרצות לאכול ולאכול:



קבב דגים- קבב דגים על צזיקי ופלפל חריף בגריל-  טוב!! עצרו!! ותקשיבו לי טוב!! אימל'ה ואבל'ה איזו מנה, אחת המנות הטעימות שדגמתי לאחרונה. קבב דגים סופר איכותי , מתובל במתינות, עשוי בדיוק כמו שצריך ומוגש על מצע של ציזיקי קטיפתי , כזה שתרצו להמשיך לטבול ולטבול את קציצות הדגים, כל ביס הינו לונה פארק שלם של טעמים לחיך:





הר של בריסקט מפורק - בשר מפורק מונח על לחם קסטן ואיולי כוסברה- מנה מפונפנת שכל כך טעימה, ממש בדיוק כמו שהיא נראית . פרוסות קטנות של לחם קסטן צרוב ועליהם מונח לו הר של בריסקט מפורק וטעים. גם כאן התיבול מוקפד, מאוזן- בכל ביס תרגישו את כלל המרכיבים אשר משתלבים להם בהרמוניה מופלאה:





פרוסות דקות של פיקנייה מעושנת - על מצע של קרם תירס ומוגש עם צימיצורי- אם גן עדן נראה כך הגענו אליו! בחיי! 3 נתחים דקים של פיקנייה מעושנת , עשויה במידת העשייה המדויקת, מוגשות להן בנחת על מצע של פולנטה קטיפתית ונימוחה (לא להאמין שהיא בחזקת פרווה) , על הפיקנייה יש חיזוק של צימיצורי ביתי ואיכותי- וואו!! שף!! שיחקת אותה:




ואם חשבתם שדי במנות המופלאות הללו אז טעיתם! בסיום הארוחה מוגש קנקן של תה או קפה מהביל ומפנק- גם כאן שימו לב להגשה היפיפייה , אין ספק כי השף יעשה הכל על מנת שהארוחה תהיה הרבה יותר ממושלמת וכי תשאר לאורך זמן צרובה בתודעה שלכם, מה שאגב יגרום לכם לרצות להגיע שוב ושוב:



אתם כבר מכירים אותי, לקינוחים ישנה קיבה נפרדת ועל כן לא הייתה מאושרת ממני כאשר הגיעה צלחת עמוסה כל טוב וכללה 3 קינוחים מושחתים: עוגת ולווט , קוקילידה וקראק פאי אשר הוגשו עם קרם וניל, קציפת תות וסוכריות קופצות - טוב! אם עדיין לא הבנתם שכאן תקבלו חוויה קולינרית כוללת אז אתם יכולים להבין כעת! גם בחזקת הקינוחים הכל היה מושלם ומיוחד, הוגש בצורה מעוררת תאבון ומושכת את העין, אין ספק כי השף עידו יעשה הכל על מנת שנמצא סופר מאושרים מהארוחה המושלמת:









אז חברים אם גם אתם מחפשים את המסעדה הבאה , השונה , המפתיעה, המיוחדת לחגוג אירוע ו/או סתם ערב זוגי ו/או עם חברים ממליצים בחום על Conmigo - כאן תקבלו חוויה אחרת ומיוחדת עם אווירה מופלאה, שירות מוקפד, מנות מפתיעות (אגב , כל פעם יש תפריט שונה ובמחיר שונה) מכל מה שאתם מכירים. לפני שאסיים אשתף שעלות הארוחה אותה אנו דגמנו הינה רק 250 ש"ח לאדם (לא כולל שתיה) שזה שווה בטירוף. אתם עוד פה? רוצו בדקו עם עידו מתי הערב הבא מתקיים והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


כתובת:
שדרות הרכס 13
מודיעין

לפרטים והזמנות :
052-8081522

המקום כשר בהשגחת הרבנות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה