יום שבת, 30 בספטמבר 2023

סברי מרנן- מעדניית שף כשרה ומפתיעה

השבועות האחרונים לצערי ממש לא עשו עימי חסד מבחינה בריאותית- דבר גרר דבר ואני לצערי ממש לא בשיאי. מי שמכיר אותי יודע שאני באופן אישי מבלה שעות על גבי שעות במטבח במיוחד בסופי שבוע אולם בשל מצבי הבריאותי החלטתי לשחרר מעט ולעזור לעצמי, כן ידעתי שאולי יורמו גבות בקרב בני משפחתי אבל לעיתים חשוב לעצור ולחשוב מעט על עצמי וזה אכן מה שעשיתי. מבירור עם חברות הבנתי שהמקום הטוב ביותר שיוכל לספק בעבורי את הסחורה הינה סברי מרנן- מעדניית שף השוכנת בגבעת שמואל. 

כבר שנכנסים מבינים שהגענו למקום הנכון, המקום רחב ידיים, מדוגם ומתוקתק, נקי בדיוק כמו שאני אוהבת ועם ניחוח של בית, כאשר טעמתי את המנות שהבאתי הביתה בכלל התאהבתי במקום, הכל טעים בטירוף, בטעמים של בית, כלל המאכלים עשויים מחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר בשוק. 

סברי מרנן- מעדניית שף הינה מעדניית שף כשרה בה תוכלו לאכול מחוץ לבית ולהרגיש בבית. אהבתו של השף לאוכל ניכרת בכל מנה, בתמהיל טוב של מגוון טעמים, תבלינים וריחות. במעדנייה קימות מגוון מנות מסורתיות מוקפדות ועד מנות עדכניות הכוללות גם מנות צמחוניות וטבעוניות.

השף וצוות המטבח דואגים לנו הלקוחות למבחר מנות טריות ומגוונות בכל יום ממיטב חומרי הגלם. כשרות המנות כשרות חלק בהשגחת הרבנות גבעת שמואל. חשוב לציין כי ההיצע גבוה מאוד וכי במהלך השבוע ניתן להינות ממבחר מנות עסקיות במחירים נוחים לכל כיס (אם אתם שואלים אותי זהו פתרון מושלם לכל אותם הורים שצריכים לדאוג לארוחות חמות לילדים לשעות הצהרים ולא תמיד מתחשק או מתאפשר להכין).

בנוסף במעדנייה ניתן להנות ממבחר רחב של מוצרי מזווה ומוצרי מעדניה איכותיים ממיטב היצרנים בשוק. 







הגעתי בשעות אחר הצהריים המאוחרות ולמרות כך הסניף עדיין מדוגם, נקי וחלון הראווה עמוס בכל טוב ובשפע ניכר לעין. מודה ומתוודה היה לי ממש קשה לבחור את ארוחת השבת שלנו אולם משה הבעלים עזר לי - המליץ והמליץ ובהחלט בחר בעבורנו את הטוב ביותר. אם בפעמים (אומנם בודדות) הקודמות שניסיתי לרכוש אוכל מוכן הביתה תמיד נחלנו אכזבה מרובה בעיקר מצד ילדי אניני הטעם הלוא שהפעם מבחינתם הצלחתי ובענק. 

קבלו הצצה קטנה להיצע המטורף:













מגוון הסלטים היה מדהים, הכל טרי רענן ובתיבול מדויק ממש כמו בבית, המנות העיקריות טעימות ולרגע נראה כי אלו הם הסירים של דודותיי האהובות ולא מעדנייה אשר מספקת אוכל מוכן רגיל. לכן אם גם אתם/אתן רוצים להתפנק ויחד עם זאת לבחור בטוב ביותר זה המקום בעבורכם. כאן תקבלו היצע מטורף, כשר, טעים ומפנק בטעמים וניחוחות של בית ובמחירים נוחים לכל כיס. ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!

סברי מרנן- מעדניית שף מספקת מגוון פתרונות קולינריים לאירוח החל מארוחות משפחתיות ועד לאירועי בוטיק.




כתובת:
הערבה 1
גבעת שמואל

טלפון:
03-5371871

שעות פתיחה:
א'-ד': 9.30-18.00
ה': 9.30-19.00
ו': 7.00-14.00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה