יום ראשון, 10 בספטמבר 2023

קפה ברטל- עגלת הקפה ששמה הולך לפניה

איך אתם עם עגלות קפה? אנחנו באופן אישי מאוד מאוד אוהבים ולא אחת מוצאת את עצמי תרה אחר עגלת הקפה הבאה. לאחרונה שמעתי מחברה שממש לאחרונה נפתחה עגלת קפה במרכז ואם נדייק בכניסה לנווה מונסון הסמוך ליהוד. אז שבוע שעבר רגע לאחר שהילדודס יצאו לדרך עת נפתחה לה שנת הלימודים קבעתי דייט עם הזוגי ובמקום לבלות שעות רבות במטבח שמנו פעמנו לעבר קפה ברטל

קפה ברטל הוקם על ידי הזוג ברק ומיטל לאחר כשנה וחצי של בניית עגלת הקפה המהממת שלהם בחלקת הדשא בכניסה לנווה מונסון. במתחם תוכלו למצוא פינות קסם הכוללות שולחנות ו/או אופציה לשבת על הדשא  וממש לעשות פיקניק מהנה. קולרים רבים פרוסים במתחם על מנת לצנן את החום. האווירה כיפית ומהנה, ניכר כי חלק גדול מן המבקרים במקום הינם לקוחות חוזרים והוויב מושלם.

התפריט כולל מגוון קוראסונים מלוחים במבחר מילויים, סלטים מפנקים, ארוחת בוקר, כריכים מיוחדים, טוסטים חמימים, פיצה איכותית ומגוון קינוחים. כל אלו לצד קפה סופר איכותי קר או חם.


הפעם השארנו בידי ברק את הבחירה לארוחת הבוקר שלנו ומה אגיד לכם? פינק ופינק ללא הרף, יצאנו מהמקום שבעים ומאושרים. הכל ללא יוצא דופן היה סופר טעים, איכותי ומפנק. ראשית כמובן התחלנו בקפה איכותי , קר וצונן שהפתיע בטעמו המושלם והמדוייק:


קרואסון מקושקשת - קרואסון חמאה עם ביצה מקושקשת, עגבנייה, מלפפון ירוק וגבינת שמנת - נתחיל ראשית בקוראסון המעולה, נימוח ורך במיוחד, מתקתק במתינות אשר עוטף לתוכו באהבה מירבית ביצה מקושקשת בכמות נדיבה מאוד, ירקות רעננים וגבינת שמנת שנותנת את הטון במנה- שיחוק אמיתי:





סלט קפרזה- עגבניות שרי, בזיליקום, כדורי מוצרלה, בצל סגול ובלסמי מצומצם, מוגש עם לחם רוסטיק לבן קלוי במעט- נתחיל בכך שאני חייבת לציין לטובה את הסלט- המנה גדולה ומתאימה בשקט לזוג לחלוקה. שנית מנה גדולה ומרשימה מאוד של כדורי המוצרלה והכי חשוב העגבניות היו סופר סופר טריות ורעננות - כל המרכיבים יחדיו יצרו את סלט החלומות, כזה שאני קל יכולה לאכול לי כל יום כל היום:




לחמניית פרעצל בלקני- ממרח פסטו איכותי, חציל קלוי, עגבנייה וגבינת פטה- גם כאן הדגש על חומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר. הלחמנייה טעימה, כזו שבכל ביס תתמוגגו ממנה - שילוב המרכיבים יצרו לונה פארק שלם של טעמים לחיך, וואו ממש התענגנו על כל ביס וביס. 




בשלב זה היינו כבר ממש מפוצצים אבל ברק לא ויתר לנו על קינוח- קוראסון פיסטוק חלומי (מזל שלא ויתר)- גם כאן הקוראסון סופר טעים, טרי ונימוח, מתקתק במתינות אשר ממולא בקרם פיסטוק חלומי ומעוטר בשביבי פיסטוק - טוב ! אימל'ה ואבל'ה - מי שמכיר אותי יודע שזהו השילוב הקדוש מבחינתי- קוראסון ופיסטוקים - וואו חלום! תקשיבו לי ואל תוותרו על הקינוח הזה כי הוא מושחת וסופר מיוחד:





אז חברים אם גם אתם נמנים על חובבי עגלות הקפה אתם חייבים לבקר במקום, כאן תקבלו חוויה כוללת שונה מכל מה שאתם מכירים- איכות ללא תחרות, מחירים  נוחים, שירות מוקפד וחייכני ואווירה אשש. אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן שוב ושוב ממש בקרוב. לכו, בקרו, הנאה מרובה מובטחת לכם! מילה שלי!

קפה ברטל

כתובת:

אלמוג 2, יהוד 

בוויז לרשום קפה ברטל תגיעו עד למקום. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה