יום שלישי, 26 בספטמבר 2023

Pappino pizza bar - פפינו פיצה בר- אם עוד לא טעמתם אתם לא מבינים מה אתם מפסידים



את הסופ"ש האחרון בילינו בצפון הארץ בחופשה משפחתית מהנה וכיפית במיוחד, רגע לפני שחזרנו לאיזור המרכז קפצנו לבקר ב-Pappino pizza bar - פפינו פיצה בר- פיצריה עליה קיבלתי אין ספור המלצות מחברים ומכרים שביקרו , התלהבו והתאהבו. האמת? מבינה לחלוטין על מה המהומה.

Pappino pizza bar - פפינו פיצה בר ממוקמת בצפון הרחוק של ארצנו הקטנטונת, ממש למרגלות רכס החרמון, על הכביש הראשי בכפר הדרוזי עין קנייא. הגענו בשעת בין ערביים ממש רגע לפני השקיעה, כן, נכון, קיבלנו המלצות משף המקום זידאן חוסיין להגיע רגע לפני כן אולם בשל יציאת השבת המאוחרת פיספסנו את העונג הצרוף, אך אל דאגה, אנחנו עוד נחזור לשם בקרוב והפעם כאמור רגע לפני השקיעה. 

זידאן חוסיין הלך בעקבות אהבתו הגדולה וכבר לפני למעלה משלוש שנים פתח כאמור את Pappino pizza bar - פפינו פיצה בר ומאז זה סיפור אהבה ושמו הולך לפניו, המקום תפס תעוצה עצומה ולא בכדי, זו בין הפיצות הטובות ביותר שדגמנו בארץ ובעולם. הבצק הוא בדיוק מה שאנחנו אוהבים, מצד אחד דק ומנגד קריספי , בצק שעובר התפחה של 72 שעות ומבחינתי לאוכלו בוקר, צהרים וערב. שלל התוספות המקוריות והמפתיעות מקפיצות את הטעמים המופלאים ואף הרטבים שמשתלבים להם בהרמוניה יחדיו. 

זידאן אף שיתף כי בסופי השבוע עורכים כאן מסיבות גג, עם די־ג'יי, פיצות ואלכוהול, האמת? נשמע סופר מבטיח.




אז כאמור הגענו במוצאי שבת האחרון, 2 משפחות עם ילדים בגילאים השונים החל מ-4 ועד 22 וכולם ככולם התאהבו כבר בביס הראשון. הפעם דגמנו רק את גזרת הפיצות, אך אין לי ספק כי הפסדנו ובענק את שאר המטעמים המופלאים. 

אט אט הגיעו לשולחננו הפיצות הבאות:





פיצה יער- עשבי תיבול (תימין, רוזמרין, זעתר בר), שום קונפי, צילי חריף, שמן זית מקומי, פיטריות יער ופורטובלו, פרמזן ומוצרלה- חד משמעית הפיצה הטובה ביותר שאכלנו- לונה פארק שלם של טעמים בחיך:





ציצילינית קלאסית- עגבניות שרי, זיתי קלמטה, ציל'י חריף, אורוגולה- שילוב מנצח של תוספות שמשתלבות להן בהרמוניה מופלאה:





טרטופו- שמנת , פרמזן, כמהין ומיקס פיטריות - במילה אחת - ווואו! שף, שאפו ענק!!





מרגריטה- רוטב עגבניות, מוצרלה ופרמזן - פיצה קלאסית, טעימה ומדויקת:





אז חברים, אם גם אתם כמונו אוהבים ומעריכים פיצה איכותית זה המקום בעבורכם, ממליצה בחום בטיולכם הקרוב בצפון להגיע, לדגום ולהנות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

כתובת: 
כפר קיינא

טלפון להזמנות:
04-638-8788

שעות פעילות: 
12.00-24.00

עושים משלוחים עד עין זיוון 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה