יום שבת, 2 בספטמבר 2023

רול בורגר- מזללת ההמבורגר החדשה במתחם קרסו נחלים- שכונת הדר גנים



אנחנו מתגוררים בשכונת הדר גנים כבר למעלה מ-25 שנים. תקופה לא מבוטלת בה תהינו ביננו ובין מכרנו מדוע בשכונה שכה מתפתחת וגדלה אין מקומות בילוי הולמים עם מסעדות/בתי קפה ועוד. בימים אלו (בחודש האחרון אם נדייק) נפתחה מזללה/מסעדת המבורגרים חדשה בשכונה - במתחם קרסו נחלים אם נדייק ואין מאושרים מאיתנו, מהיום ילדינו לא צריכים להרחיק עד לעיר או לקנינונים הסמוכים אלינו על מנת שיוכלו להנות מארוחה דשנה, טעימה ומפנקת.

מסעדת רול בורגר כאמור נפתחה ממש לאחרונה במתחם קרסו נחלים, המסעדה מנוהלת על ידי שלושה חבר'ה צעירים מלאי אמביציה ומוטיבציה להביא לנו הסועדים את הטוב ביותר עם תפריט עשיר, מפנק ואיכותי המושתת על חומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר. חשוב לציין כי המקום כשר למהדרין.




אז קפצו בשעות בן ערביים והופתענו לטובה, הסניף המה אדם אך יחד עם זאת השירות מוקפד, איכותי, אדיב, חייכני וסובלני מאוד. התפריט עדיין לא סופי והחבר'ה במקום קשובים לצרכי הלקוחות ומוכנים לשינויים על מנת להעניק לנו חוויה אחרת עם טעמים מופלאים.

הזוגי מצידו בחר בהמבורגר שמנמן העשוי מנתחי טלה נתחיל בלחמניה הרכה והנימוחה אשר עטפה באהבה קציצה במשקל של 220 גרם, ג'וסית ומלאה בטעמים מופלאים, לטענתו אחד ההמבורגרים הטובים שהוא דגם עד היום, הירקות שהצטרפו לחגיגה טריים ורעננים ומלווים במבחר רטבים מובחרים העשויים חלקם במקום, לבקשתו התווספה למנה ביצת עין נוטפת שהוסיפה טאצ' משלה למנה (אגב, ישנה אפשרות גם להזמין ביצת עין הפוכה לאוהבי הזאנ'ר- אהבתי מאוד שהעובדים במקום טרחו ושאלו לאופן הכנת הביצה מה שעד היום לא נתקלתי בו יותר מידי):







נסיך הבית חובב הגבטות הזמין מצידו ג'בטה שניצל וקיבל מנה שמנמנה ועמוסה שניצלים שמנמנים, טריים, קריספיים וטעימים במיוחד, כאלו שתרצו כל היום לזלול בהנאה צרופה. גם כאן למנה התלוו ירקות סופר רעננים ו=ריים לצד מבחר רחב של מטבלים ורטבים מושלמים- שחיתות זה לגמרי כאן! רגע לפני שממשיכה למנה שלי חייבת לציין כי מנת השניצלים מאוד גדולה בג'בטה אז שאפו גדול על כך:






אני מצידי הזמין טורטייה עם קבב. אתחיל עם וידוי קטן, באופן אישי לא חסידה גדולה של קבבים, אוהבת רק את אלו שאני באופן אישי מכינה בבית, אולם בשל העובדה כי רצינו להיחשף לכמה שיותר מנות וטעמים הלכתי על זה ומה אגיד לכם? וואו! וואו! וואו! איזה מזל שהחלטתי ללכת על המנה הזו. מדובר בקבבים שמשמנים, עסיסיים , מתובלים היטב בדיוק כמו שאני אוהבת, עשויים במידת העשייה המדויקת - חגיגת טעמים לחיך בכל ביס וביס , אין ספק שמי שאמון על הטעמים ועל בניית התפריט הצליח ובענק:






לצד כל המנות המדהימות הגיעו תוספות כגון: טבעות בצל, ציפס והום פרייז- כולן ככולן טריות, עשויות במקום, טעימות ומיוחדות.






המחירים במקום סופר נוחים לכל כיס, ניתן להנות מארוחה עיסקית במהלך כל שעות היממה שזה ייתרון סופר גדול .

המסעדה פתוחה בימי א'-ה' בין השעות 12.00-24.00.
מוצאי שבת כחצי שעה לאחר צאת השבת.
משלוחים יתחילו לפעול ממש בקרוב.

אז חברים אם אתם תושבי הדר גנים והסביבה ממליצה לכם בחום להגיע ויפה שעה אחת קודם, כי כאן תקבלו חוויה אחרת, איכות ללא תחרות, מחירים נוחים ושירות מדהים. אין לנו כלל ספק כי זהו הולך להיות סניף הבית שלנו. אגלה לכם בסוד שנסיך הבית שלא הי עימנו בביקורנו כבר ביקר עם החבר'ה שלו וחזר מלא בחוויות .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה