יום שבת, 2 בספטמבר 2023

לאוטר בר- בר קראפט וחנות לאוהבי הבירות

 לפני מספר שבועות נחשפנו לאחד המקומות המדליקים בתל אביב - לאוטר בר הלוא הוא בר קראפט וחנות לאוהבי הבירות - כאן נוכל למצוא מגוון מטורף של למעלה מ-200 סוגי בירות מהארץ ומהעולם - היצע מטורף, מעניין ומפתיע במחירים נגישים לכל כיס. מלבד זאת ניתן להנות במקום מכ-16 ברזי בירות משתנים שנבחרו בקפידה (אגב את הבירות שנמזגות במקום תוכלו לרכוש הביתה). לצד הבירה נוכל להנות מנשנוש או ארוחה מפנקת ממטבח השניט הסמוך למקום (עליו כתבתי לאחרונה ועוד רגע ארחיב).



מלבד היצע הבירות המטורף ניתן להנות במקום גם ממגוון וויסקי מבית מילק אנד האני שנמזג ישירות מחביות עץ, תזקיקים ייחודיים מבית יוליוס וגם ממגוון של יינות טבעיים. האווירה במקום שוקקת חיים ואין ספק כי למרות שהמקום פתוח רק מספר שבועות שמו כבר הולך לפניו. 







הגענו בשעת בן ערביים מוקדמת אך המקום כבר היה מלא כמעט עד אפס מקום, ניכר כי רוב המבקרים במקום כבר בני בית וכולם מכירים את כולם - כיף גדול. מי שמכיר אותי יודע שאני לא חובבת בירות גדולה, אני פחות מתחברת לטעמים ומעדיפה קוקטייל טוב או כוס יין צוננת אך בהמלצת סהר מנהל המקום זרמתי ונחשפתי ל-2 סוגי בירות מעולים- הפתעה ענקית בעבורי אז לאוטר שאפו לכם!!

כפי שציינתי במקום יש כ-16 ברזי בירה שונים:


בסבב הראשון אני דגמתי את Stiegl- Radler Grapefruit בירה עדינה המכילה רק 2% אלכוהול ואילו הזוגי בחר בTucher Helles Hefe Weizen המכילה 5.2% אלכוהול- במקום ניתן לרכוש כוס המכילה 100/200/300/500 מ"ל, הבירות צוננות, טריות מאוד, קרות בדיוק כמו שבירה צריכה להיות וטעימה במיוחד, אלו הן בירות שלא נמצא בכל מקום וזה למעשה מה שהופך את המקום לייחודי ומיוחד יותר. 



לצד הבירות בחרנו לנשנש נאצ'וס  טיחואנה- נאצ'וס מטורטיות תירס, סלסה מעושנת וגוואקמולי - כמה פשוט ככה טעים, זה בהחלט הנשנוש האולטימטיבי לצד הבירה, הנאצ'וס מגיעים חמימים, פריכים וטעימים במיוחד:


עוד בחרנו לדגום את אריזונה ראנץ' פרייז- צ'יפס עם רוטב הטרטר הדרומי המקומי - פריך, טעים, חמים ומיוחד, ללא יומרות וללא פלצנות - כמה פשוט ככה טעים:



סבב נוסף של בירות והפעם אני בחרתי ב- Mango Milkshake ואילו הזוגי Peaches By Stranglers- גם כאן הבירות לא הפסיקו להפתיע הן בטעמן הנפלא, בטריותן היוצאת דופן ובשילוב הטעמים המפתיע והמיוחד עד מאוד. דבר נוסף שמאוד כיף כאן זה שלפני שמזמינים צוות המקום יציע לכם טעימות של כלל הבירות עד שתמצאו את מבוקשכם כך שלא תזמינו לעצמכם "חתול בשק" כמו שקורה בהמון מקומות אחרים:



ועם הבירה בא התאבון, הפעם בחרנו לחלוק בהמלצת סהר מנהל המקום - עראייס- בשר טחון מתובל בפיתה קריספית , מוגש עם טחינה וחמוצים - מנה קלילה וטעימה במיוחד. הבשר טרי , מתובל במינון ובאיזון המדויקים, הפיתה לא דחוסה מידי מה שהופך אותה לסופר טעימה ומיוחדת :





מי שמכיר אותנו יודע שהזוגי חובב מושבע של נקניקיות כך שגם הפעם היינו חייבים לדגום והפעם שניט הוט דוג- נקניקיית בקר עסיסית המוגשת בלחמניה עם שוקרוט- נקניקייה שמנמנה , עסיסית וטעימה במיוחד, כזו שרק תרצו להמשיך ולאכול עד שתסתיים לה- מי שאוהב את השילוב של בירה איכותית ונקניקיות זה המקום בעבורו :



קבלו הצצה לתפריט:



אז חברים אם גם אתם נמנים על חובבי הבירות זה המקום בעבורכם, לא בכדי ציינתי כי כאן תמצאו את גן העדן של אוהבי הבירות, ההיצע המטורף, המחירים הנוחים, השירות המוקפד , האווירה במקום כל אלו יגרמו לכם לחזור שוב ושוב, לנו אין כלל ספק כי נחזור ממש בקרוב. 

אה, דבר נוסף וסופר חשוב את כלל הבירות שתמצאו בחנות תוכלו להזמין באתר במשלוח עד הבית (משלוח מעל 300 שקלים בחינם).

ממליצים בחום!! הזדרזו להגיע, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!




כתובת:
כיכר גבעון 5, תל אביב

טלפון להזמנות ובירורים:
055-974-9474

שעות פתיחה:
ימים א'-ה': 16:00 - עד לקוח אחרון
יום שישי: 11:00 - עד לקוח אחרון
יום שבת: 18:00 - עד לקוח אחרון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה