יום רביעי, 31 ביולי 2024

לולה מרטין- מקדש הדגים

אנו חובבי דגים מושבעים (טוב, נכון, הזוגי יותר קרניבור אבל למה להיות קטנוניים?), מבחינתי תנו לי דג איכותי כל יום ואני מסודרת. על מסעדת לולה מרטין שמעתי אין ספור המלצות הן מחברים והן מביקורות ברשתות החברתיות והחלטתי שלא עוד! אני חייבת לקפוץ ולהבין על מה המהומה. רגע לאחר שחזרנו מחופשתנו קבענו את הדייט השבועי שלנו במסעדה ויצאנו לדרך. כבר שהגענו והתקבלנו בסבר פנים יפות על ידי המארחת הבנו שהגענו למקום הנכון- העיצוב מוקפד ויפיפיה בצבעים של מעמקי הים, עם תמונות ענק של יצורי ים על הקירות, הצוות אדיב, סובלני וסבלני, מוזיקת רקע נעימה מתנגנת לה ברקע והאווירה מושלמת. אנו הגענו בשעת בן ערביים מוקדמת אך אט אט המסעדה התמלאה עד אפס מקום (מבינה לחלוטין מדוע).

לולה מרטין נפתחה כבר לפני מספר שנים על ידי המסעדן אפי אללוף (ניהל בעבר את מסעדת ג'קו מאכלי ים המסעדה המיתולוגית והאגדית מהשוק הטורקי בחיפה) אשר משמשת כמקדש לדגים ופירות ים הכולל בר-מסעדה, ודוכן של fast food דגים שנקרא לולה מרטין Fish & Chips עם מנות של פירות ים ודגים מהירות וטעימות בטייק אווי בליווי מבחר של בירות, לחוויה דגים קלילה ושמחה. ולא רק, גם בשרים סופר איכותיים, סלטים ומבחר מנות ראשונות תמצאו במקום.

מלבד האירוח במסעדה ניתן להזמין הביתה דגים ופירות ים טריים במשקל במחירי שוק.

אנחנו אומנם לא אוכלים פירות ים אולם בלולה מרטין מוצג תפריט שמביא את מגוון פירות הים לקדמת הבמה, קוקי סאן ז'אק, אוייסטרים, וונגולי, שרימפס, סרטנים ועוד לצד מנות דגים מגוונות, פאיה ים תיכונית, מעורב דגים ופירות ים, דגים נאים וספיישלים מהדגה היומית הטרייה.

ראשית בחרנו כהרגלנו להרים כוס יין לחיינו, לחיי חיילנו ושבויינו שישובו במהרה לשלום עם פינו גריג'יו, פאריני, איטליה- יין עוקצני, צונן וטעים במיוחד:




למנות ראשונות חלקנו טבולה הדרים- פטרוזיליה קצוצה, קינואה, בורגול, חמוציות, פילה של פלחי הדרים (תפוזים ופומלות), אגוזי קשיו. מתובל במיץ לימון, שמן זית, מלח ופלפל, טבעוני- וואו!! סלט פרשי, טרי מאוד, מתובל במתינות אך בנועזות, בשילוב טעמים מדויק של מרכיבים איכותיים וטעימים במיוחד:






ארטישוק אלה רומנה - צלוי על הפלנצ'ה, בצל, קונפי שום ולאבנה מעושנת- זו אחת המנות שאני אוהבת וזו הייתה מושלמת, ראשית מדובר במנה גדולה מאוד ולא כמנת פתיח. מנה מאוד מדויקת, לא יומרנית אך מאוד טעימה - הארטישוק נצלה על הגריל וקיבל טעם מעושן במעט , טבילה קלה בלאבנה המעושנת העניק למנה טאצ' מיוחד:







למנות עיקריות אני בחרתי בדג לברק חצי מטוגן, חצי בתנור- דג גדול מאוד, טרי מאוד, בחוץ קרנצי בדיוק כמו שאני אוהבת ובפנים נימוח, טרי וטעים, באמת אחד הדגים הטריים שיצא לי לדגום לאחרונה, אין ספק כי דגים צריך לאכול במסעדת דגים ועל אחת כמה וכמה שכזו. אם אתם חובבי דגים כמוני עשו לעצמכם טובה והזמינו את המנה כי גן עדן זה כאן לחלוטין, אגב אני בחרתי בתוספת פירה קטיפתי ונימוח (חלבי):







הזוגי- קרניבור, כבר דיברנו על זה כן? הוא מצידו בחר להזמין נתח עסיסי של אנטריקוט במשקל 300 גרם (לטענתו המנה אף גדולה יותר) - נתח עסיסי, איכותי, משוייש במידה הנכונה והרצויה, עשוי במידת הצלייה המתבקשת, הוא התענג לו על כל ביס וביס והכריז כי זהו אחד הנתחים הטובים שדגם לאחרונה, אז שאפו חברים, למרות היותם מסעדת דגים הצליחו בענק גם עם הבשרים, הזוגי מצידו בחר בתפוחי אדמה בגריל. 







הפעם ויתרנו באופן מפתיע מאוד על הקינוח וזאת בשל העובדה שהיינו פשוט מפוצצים. התענגנו על כל ביס וביס. הארוחה הייתה מופלאה, האווירה נעימה. השירות מאוד מוקפד, אדיב, חייכני, סובלני וסבלני, מקצועי מאוד. אין לי ספק כי נחזור לכאן בקרוב שנית והפעם עם הילדים. אגב, בתפריט יש גם מגוון רחב של מנות סושי לאוהבי הזאנ'ר. אז חברים, אתם עוד פה? רוצו והזמינו עוד היום מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו.




טלפון להזמנות:
09-7617272

כתובת:
שדרות אבא אבן 10,
הרצליה פיתוח

שעות פעילות:
ראשון עד רביעי מ 12:00 עד 22:00 
חמישי מ12:00 עד 23:00
שישי מ12:00 עד 23:00
שבת 12:00 עד 22:30

באמצע השבוע ניתן שובר חניה לחניון התת קרקעי עבור שעתיים ראשונות חינם (חניון מגדלי אקרשטיין).

כרטיסי סיבוס תן-ביס וגודי מתקבלים בכל ימות השבוע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה