יום שני, 25 בספטמבר 2017

מסעדת Bar B Que- כשרה ומפתיעה

הזוגי שלי שיחיה קרניבור לא קטן, אפילו אם אעיר אותו בשעות הקטנות של הלילה הוא טורף לו בהנאה צרופה איזה נתח או 2 על כן כשאני רוצה להפתיע אותו ולצאת לדייט זוגי מושקע זה חייב להיות כזה שמכיל בשר.

הפעם בחרתי לנו מסעדה מצוינת - מסעדת Bar B Que-מסעדת בשרים אוסטרלית כשרה המשלבת בתוכה את תרבות האוכל והשתייה האוסטרלים, כאן נמצא מבחר רחב של בשרים מעושנים, בשרים על האש, סלטים, מנות ראשונות ועוד. 

המסעדה נפתחה לפני מספר חודשים וממש לאחרונה עברה גם למתכונת ערב (עד היום עבדה רק בשעות הצהריים)-  ממוקמת בהרצליה פיתוח , בעיצוב אוסטרלי יפיפיה ואינטימי, חלל המסעדה אינו גדול ועל כן יש תחושה נעימה עוד יותר, דבר חשוב נוסף רגע לפני שנמשיך במקום יש שפע רב של חנייה.



המסעדה הוקמה על ידי ג'ייסון פרנק, הבעלים של מסעדת Bar B Que אשר עלה לארץ בשנת 2010 מסידני שבאוסטרליה הרחוקה, ג'ייסון נולד וגדל בדרום אפריקה עד גיל 11, משם משפחתו עברה לאוסטרליה, בשנות צעירותו חי במדינות בהן בשר הוא מעבר לאוכל, בשר זה תרבות, בשר הוא מסורת.
בנעוריו החל להתעניין בבישול, וכיוצא בזה עבד במטבחים שונים ומגוונים,בהגיעו לארץ ישראל, חיסרון החוויה האוסטרלית הייתה ניכרת בעיניו של ג'ייסון, ולכן קמה לה מסעדת Bar B Que שאליה הכניס ג'ייסון בקפידה את כל האלמנטים והחוויה אותה הביא הישר מן היבשת הרחוקה.




אם להודות באמת כאשר עדכנתי את הזוגי שמדובר במסעדה כשרה הוא הרים גבה ומיד טען כי בוודאי הבשר לא יהיה איכותי , התוספות אולי יהיו באיכות ירודה, אני אף חששתי לגזרת הקינוחים אולם עד מהרה הופתענו לטובה, הבשרים באיכות גבוהה מאוד, התוספות עשירות וטעימות ואף בגזרת הקינוחים המתינה לנו הפתעה נעימה וטעימה.



אז שנתחיל? למנות ראשונות הגיעו לשולחננו מבחר מנות פתיחה מפנקות וטעימות:

לחם טרי- קריספי, חמים וטעים בתוספת מטבלי הבית- צימיצורי, שמן זית וחומץ בלסמי ואיולי שום:



קרפצ'יו - פילה בקר עם שמן זית, בלסמי ועלי מיקרו- אחד האיכותיים שאכלנו, פילה בקר מצויין, בתיבול מדוייק להפליא- מושלם- אל תוותרו:



כנפיים - כנפי עוף מעושנים ברוטב ברביקיו- הרבה אנשים נוטים לוותר על המנה הזו מחשש לליכלוך, אולם כאן בהחלט שווה ללכלך את הידיים, מדובר במנה טעימה מאוד, עם רוטב דביק ומושלם:



סלט שוק - צנונית, בצל סגול, עגבניות שרי צבעוניות, מלפפון, בצל ירוק, פטרוזיליה, ברוטב שמן זית-לימון- סלט מרענן בתיבול פרשי וטעים במיוחד- ליווה את כל הארוחה בנאמנות- פשוט, מדוייק וטעים:




למנות עיקריות בהמלצתו של גייסון המקסים הזמנו:

סינטה - נתח סינטה מיושן (250 גר')- נתח איכותי מאוד, טרי, עשוי במידת העשייה המדוייקת, בלי יומרנות ובלי תוספות- מושלם!!! בשילוב פירה (כאמור פרווה) מלטף ומענג, נימוח וטעים למרות היותו בחזקת פרווה- הפתעה מדהימה:




מגש בשר- אוסטרליה על הצלחת - קרעי אונטריב בקר מעושן, רצועות סינטה, צ'וריסוס- מגש של שלמות מענגת, חלומו של כל קרניבור- כל הבשרים איכותיים מאוד, טעימים, עשויים במידת העשייה המדוייקת, מתובלים בעדינות ועל כן ניתן להנות מטעמו העשיר של הבשר- מושלם!!






קינחנו במילפיי ברולה- שכבות של קרם ברולה וניל סמיפרדו, בינהם טווילים של בצק עלים מקורמל- קינוח מרענן, קריר וטעים מאוד- סיום מושלם לארוחה מושלמת:



אין לי כלל ספק כי זו הולכת להיות מסעדה שנבקר בה עוד רבות , ממליצה גם לכם ללכת לבקר- הנאה מרובה מובטחת לכם!

המנופים 8, הרצליה פיתוח.
9-744-5097‏0

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה