יום שני, 11 בספטמבר 2017

"JEUNESSE GLOBAL ISRAEL" חברת מוצרי האנטי אייג'ינג והתזונה המתקדמת

לאחרונה הוזמנתי לאירוע חגיגות יום ההולדת השמיני של חברת "JEUNESSE GLOBAL ISRAEL" חברת מוצרי האנטי אייג'ינג והתזונה המתקדמת- החברה הינה חברת שיווק רשתי המפיצה באמצעות האינטרנט ומפיצים עצמאים את מוצריה ברחבי העולם (פועלת כיום בכ-126 מדינות).

ג'נס גלובל משלבת מדע פורץ דרך בקו מוצרים אשר מתמקד בשיפור איכות החיים הן ברמת הנראות והן ברמת האיזון התזונתי. 

ג'נס גלובל פועלת בשלושה תחומים עיקריים: אנטי אייג'ינג בהזנה חיצונית, אנטי אייג'ינג בהזנה פנימית ותזונה מתקדמת ובקרת משקל.

לרגל המאורע משיקה החברה בימים אלו סרום לחידוש התאים LUMINESE -מוצר האנטי אייג'ינג הראשון התומך ביכולתו הטבעית של הגוף להתחדש, להשתקם ולהשיב לעור נעורים (שכולנו כמהות לו).



הסרום מיועד לחידוש התאים מהסדרה המובילהLUMINESCE של חברת מוצרי האנטי אייג'ינג והתזונה המתקדמת "JEUNESSE GLOBAL", הינו מוצר מהפכני המסייע להפחית למינימום את המראה של קמטים על העור ובכך להשיב לו מראה בריא יותר, צעיר יותר וקורן יותר- אומנם נכון יש שיגידו שאני עדיין צעירה (רק בת 39) ועם גנטיקה טובה אולם יחד עם זאת מקפידה מאוד לשמור על עור הפנים ולהשקיע במוצרים מהאיכות הטובה ביותר.

הסרום החדשני והיעיל מבית JEUNESSE GLOBAL מכיל נוסחה בלעדית המוגנת בפטנט ואשר אושרה על ידי רופאים ומגובה במחקרים ובבדיקות קליניות. הסרום הינו היפואלרגני, נטול פרבן, מבוסס על רכיבים טבעיים לחלוטין ומכיל מסנן קמטים טבעי, השומר על גמישות ומוצקות העור. מחקר שנערך לאחרונה הראה כי בזכות הסרום לחידוש תאים, 88% מהנשים הראו שיפור במראה הכללי של עורן.

הסרום עוזר לאיחוד גוון עור דהוי ומכוסה כתמים ,נספג במהירות לתוך העור, מחיה את את נוגדי החמצון והוויטמינים ובכך מחדש את רמות הלחות בעור. הסרום מעכב את הופעתם של הליכי הזדקנות באמצעות צמצום הקמטים העדינים וקמטי ההבעה העמוקים ומחיה את עורכם כדי שיחוש יפהפה, צעיר ומוצק.

אז כבר כארבעה ימים אני משתמשת במוצר באופן קבוע , המוצר נמרח על עור הפנים בקלות, נספג במהירות, לא כבד מידי, בעל ניחוח עדין ולא מעיק.

אופן השימוש: לשימוש מדי בוקר וערב. למרוח כמות קטנה על קצות האצבעות. לעסות באופן אחיד בתנועות מעגליות כלפי מעלה על הפנים ובתנועות כלפי מעלה על הצוואר.

המלצה לקבלת תוצאות מירביות: יש למרוח את הסרום לאחר ניקוי הפנים עם התכשיר להשבת נעורים LUMINESCE ולאחר מכן להשתמש בקומפלקס הלחות ליום LUMINESCE וקרם שיקום מתקדם ללילה LUMINESCE.

תכולה : 15 מ"ל

מחיר מומלץ לצרכן : 620 ₪


עוד מוצר מהפכני חדש INSTANTLY Ageless - ללא מחטים, ללא כאב וללא צורך להגיע לרופא, מיקרו- קרם עוצמתי המסייע לצמצום קמטים ואשר פועל במהירות וביעילות לצמצום סימני ההזדקנות .

את המוצר הנ"ל בחרתי להעניק לחמותי היקרה שהכריזה כי לא אין מאושרת ממנה וכי זהו המוצר המעולה ביותר שהענקתי לה עד היום.

INSTANTLY ageless- המילה האחרונה מבית חברת מוצרי האנטי אייג'ינג והתזונה המתקדמת Jeunnesse Global. 

INSTANTLY ageless הינו מוצר מיקרו- קרם עוצמתי המסייע לצמצום קמטים ואשר פועל במהירות וביעילות לצמצום סימני ההזדקנות הבולטים. 

המוצר מכיל חומרים פעילים, ביניהם פפטיד מהפכני בשם ארגיירליין, הידוע כמפיק תוצאות משמעותיות בתחום האנטי אייג'ינג, בנוסף מכיל המוצר סודיום ומגנזיום סיליקט, תערובת בלעדית של שני סיליקטים שונים אשר השילוב ביניהם מקדם השפעת מתיחה של העור על מנת להעלים את הקמטים. 

הנוסחה של המוצר פותחה בקפידה ומכילה קומפלקס לחות לעור המורכב ממינרלים ומסייע לאיחוד גוון העור. הקרם נספג במיידית לתוך העור ומסייע לצמצום הקמטים בעור, להעלמת מראה עיגולים כהים ונפיחות מתחת לעיניים ולמראה מט, נטול פגמים. 


המוצר בעל נוסחה קלילה ונטולת שומן, המחייה את העור, מצמצם למינימום את הופעת הקמטים ודואג למראה נטול פגמים. 


אופן השימוש: לטפוח בעדינות שכבה דקה מאוד על אזורים נבחרים בפנים, להשאיר לח על העור ולא להזיז את הפנים במשך 2-3 דקות עד ייבוש המוצר. 

בקבוקון אחד מספיק לשניים עד שלושה שימושים. 

התוצאות מחזיקות בין 6 ל-9 שעות. 

תכולה : 15 מ"ל 

מחיר מומלץ לצרכן : 310 ₪ 


ניתן להשיג אצל המפיצים המורשים בטלפון 09-8999766

או בדף הפייסבוק של החברה





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה