יום ראשון, 24 בספטמבר 2017

מהפיכת המספרות כבר כאן עם SALON FIX



אז אחרי מהפכת הקופיקס מגיעה אלינו גם רשת המספרות SALON FIX אשר משיקה מהפכה בתחום הספרות והופכת את נושא התספורות/תסרוקות ושות' לנגישות יותר- מהיום הכל במחיר FIX - מסתפרים/צובעים/ מפנפנים והכל מבלי לפשוט את הרגל- כאן הכל ידוע מראש.

מניחה שחלקכם ירימו גבה ויטענו כי מדובר בוודאי בספרים לא מקצועיים ו/או בחומרים ברמה נמוכה- אז זהו שלא!!! יצאתי לחקור מקרוב והאמת? הופתעתי בענק.

אין אותיות קטנות, אין הנחות, אין קיצורי דרך- הכל באיכות גבוהה.



הפעם ביקרתי בסניף ביהוד (רחוב מוהליבר 5) בהנהלתו של אבי אברמוב אמן שיער בחסד עליון- חברים מדובר באמת באמן בעל וותק של למעלה מ-15 שנים, כבר כשנכנסתי למספרה ביקשתי מהפך, אבי לא היסס, שנס מותניים, ערבב קערה כזו וקערה כזו ובסובלנות אדירה עשה את מה שקודמיו לא צלחו- יצר מהפך אמיתי אשר גורם לי להנות ממה שניבט במראה.

הביקור במספרה ארך כחמש שעות במהלכן נחשפתי לצוות מספרה אשר בין רגע הופך למשפחה לכלל הלקוחות , המספרה מצוחצחת (לי באופן אישי יותר מחשוב) , השירות אדיב, סבלני וסובלני, מוזיקת רקע נעימה והכל מתנהל ביד רמה.

אז כאמור הפעם בחרתי לעשות צבע, גוונים, תספורת ופן וכפי שציינתי מעלה הפעם החלטתי שאני רוצה שינוי, רוצה שירגישו שביקרתי במספרה, רוצה מקצועיות וכך אכן קרה- זה מה שזכיתי לקבל.

שיניתי בהמלצתו של אבי את גוון הצבע ועם סריגת הגוונים (כך קורא אבי לקסם שהוא יוצר בעזרת הגוונים) קיבלתי תוצאה מושלמת- אין אחד שלא מחמיא לי, אין אחד שלא שואל היכן ביצעתי את השינוי, אפילו כיום לאחר יותר משבוע אנשים לא מפסיקים להחמיא לי ועבורי אין טוב מזה.



אז מה בעצם שונה SALON FIX מהמתחרים אתם שואלים? במחירים!! כאן  תקבלו בדיוק את אותה המקצועיות בפחות כסף, במחיר של כ-50 שקלים תקבלו את רוב הטיפולים (תספורות, צבעים, גוונים, טיפולי שיער, פנים ועוד) גם בגזרת התסרוקות וההחלקות תשלמו מחיר הרבה יותר נמוך מהמתחרים (אני כבר זוממת על החלקה)- הרי כולנו יודעות כי כשאנו נכנסות למספרה לעיתים קרובות נפרדות ממאות שקלים.

אין לי כלל ספק כי הרשת (כרגע קיימים שני סניפים האחד כאמור ביהוד והשני בראשון לציון) תמשיך לצמוח ולפרוח וכי כולנו רק יכולות לקוות שהסניף הבא יפתח בעירנו.








SALON FIX - רשת מספרות חברתית המתאימה את עצמה לכל כיס בהנהלתם של אמן השיער אבי אברמוב מיהוד-סניף ברחוב מוהליבר 5 יהוד קומה 2  ונדב מכלוף מעצב העל מראשל"צ - סניף ראשל"צ רמז 1 ראשון לציון .


אה, רגע לפני שאנו מסיימים,  דבר חשוב נוסף מאוד- החניה בשפע ובחינם !!

למה לשלם יותר ? בואו להתפנק בסלון FIX.

050-966-7555 נדב
050-7167397 אבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה