יום שני, 4 בספטמבר 2017

מתחם גיימינג ענק מרשת SPACE LASER והפעם בירושלים


ביום שישי האחרון החלה שנת הלימודים באופן רישמי ואנו חגגנו את סיום תפקידנו בכבוד כצוות בידור של ילדינו, חודשיים שלמים טרחנו יום יום לבדר ולהעסיק את שלושת ילדינו בגילאים השונים, משימה לא קלה אך בהחלט נחלנו הצלחה מרובה לדבריהם.

את סיום החופש, ממש רגע לפניו קינחנו בביקור במתחם הגיימינג הענק בירושלים מבית SPACE LASER- מדובר למעשה במתחם רחב ידיים המתפרס לו על שטח של 700 מ"ר כולל מבוך ענק של משחק מבוסס מציאות מדומה (מיועד לילדים מגיל 12)- מתחם מדהים ומיוחד.



המתחם כולל שלושה מתחמים מרכזיים:

לראשונה בישראל - מבוך משחק המבוסס על טכנולוגיית מציאות רבודה (AR), המעניק חווית משחק מלהיבה ואינטראקטיבית המשלבת בין המציאות הפיזית של השחקן לזו הווירטואלית. זהו מבוך של עולם פנטזיה עוצמתי בו נדרשים השחקנים להילחם נגד מפלצת אגדית מסיפורי המיתולוגיה, באמצעות קסדת VR וחץ וקשת.




מתחם 6 מתקני מציאות מדומה (VR), הכוללים מעל 50 משחקים שונים, הכוללים סימולטורים טיסה, מרוצי מכוניות, קרבות אגרוף ועוד.




2 זירות קרב ענקיות של מלחמות לייזר, מבוססות טכנולוגיות TAG, ביחיד או בקבוצות, בו השחקנים נדרשים לגלות כישורי אסטרטגיה וצליפה.





העברנו עם הילדים (והזוגי) שעתיים בלי לשים לב בהנאה מרובה, הם קיפצו להם ממתקן למתקן וממש יצאנו מהמקום עם דמעות של הנסיך בן החמש כי לדבריו הוא לא "עשה מספיק".



המקום כאמור רחב ידיים, נקי למשעי, עם יחס אישי בכל מתקן ומתקן על ידי הצוות (הרב יש לומר) ששהה במקום, להורים שלא משתתפים במשחקים יש פינות ישיבה , המקום ממוזג ומאוד נעים- אין לי כלל ספק כי זה הלהיט הבא!!!

מייסד ומנכ"ל רשת Space Laser, מייק נקש, אמר: "אנו מביאים היום בשורה לחובבי הגיימינג בירושלים ולכלל הציבור בישראל, עם מרכזי גיימינג משוכללים שלא נראו בארץ. רשת Space Laser מעניקה חוויה מהנה ומלהיבה, המשלבת את כל עולמות הגיימינג במתחם אחד ענק, משוכלל עם האפקטים המתקדמים מסוגם בעולם המציע אטרקציות בילוי לכל המשפחה. במקביל נציע הפעלות גיבוש, ימי כיף וסדנאות לארגונים, וועדי עובדים וחברות בחדרVIP מפנק". 


תעריפים :
משחק לייזר- 70 ש"ח 
2 משחקים - 120 ש"ח

משחקי מציאות מדומה \ מציאות רבודה נעים בין 30 ל - 40 שח

שעות פתיחה:
ראשון- רביעי 11:00-23:30
יום חמישי – 11:00-00:30
יום שישי – 11:00-15:00
שבת – החל משעה לאחר צאת השבת ועד 01:00



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה