יום חמישי, 28 בספטמבר 2017

מסעדת זויה- גריל בר מפנק

אני לא יודעת איך זה אצלכם אבל לי לצערי יש איזו סטיגמה שמסעדות שנמצאות על אם הדרך (ובפרט בתחנות דלק) לא יכולות להיות איכותיות- אל תשאלו למה, כי לא תהיה לי תשובה, זו הייתה דעתי עד יום שלישי השבוע בביקורי במסעדת זויה המדהימה.

הופתעתי לגלות מסעדת גריל בר רחבת ידיים, יוקרתית , נקייה למשעי, עם פטיו פסטוראלי וצמחיה מטופחת ,  ממוקמת על כביש 2 רגע לפני נתניה ובמקום חניה בשפע.






אז כאמור מדובר במסעדת גריל בר המגישה מבחר סלטים איכותיים, טריים ומגוונים, מבחר מנות בשר (איכותיים ונבחרים), מבחר דגים טריים המגיעים למסעדה מידי יום היישר מרשת הדייג- כל המנות עשויות מחומרי גלם טריים ואיכותיים ביותר.

המסעדה מנוהלת על ידי וופיק אשר מנהל ביד רמה צוות מקצוענים אחד אחד, השירות מוקפד ואיכותי, האוכל חלומי והאווירה במסעדה נעימה במיוחד.



את הארוחה פתחנו עם פיתות שמנמנות וטריות ומבחר סלטי הבית  שכלל מבחר טעמים- אחד מוצלח מקודמו: סלט עגבניות, חצילים במיונז, חמוצים, סלט פיטריות, סלט סלק, סלט כרוב, סלט גזר, לימון כבוש ועוד...






עראיס - למי שלא מכיר מדובר בפיתה מלאה בבשר טחון ובצל ירוק, מוגש עם טחינה- חייבת לציין כי אני אוהבת מאוד את המאכל הזה ומכינה אותו אף לעיתים קרובות- זה אחד הטעימים שיצא לי לאכול- הפיתה השמנמנה עטפה באהבה את הבשר האיכותי המתובל בטעמים עזים חלומיים- אל תוותרו:




קובה ביתית- גם היא מוגשת עם טחינה- גם מנה זו כקודמתה פשוט חגיגה אמיתית- אחת הקובות האיכותיות שיצא לנו לאכול:




חומוס ביתי עם טחינה- חומוס טרי, איכותי, קטיפתי  (אני מאוד בררנית בחומוס וקשה לרצות אותי וכאן הצליחו בענק):




למנה עיקרית הגיעה לשולחננו פלטה עמוסת כל טוב - עם נתחי בשר איכותיים, טריים , עשויים במידת העשייה המדוייקת: שקדי עגל, שיפוד כבש, פרגית, צלעות כבש שמנמנות וטעימות, עשירות בשומן עסיסי, קבבונים שמנמנים ומלאי טעמים, שיפוד פרגית ומבחר ירקות צלויים על הגריל- אושר בהתגלמותו:






מבחר תוספות חמות: ציפס, מגדרה ופיטריות חמות:



קינחנו עם עוגת גבינה אפויה ונימוחה:



אז חברים אל תהססו, רוצו ותהנו, לנו אין כל ספק כי זאת בהחלט הולכת להיות מסעדת הבית שלנו, כי כאן הסיסמא "כשאיכות וטעמים נפגשים" אמיתית.

תכתבו ב-WAZE - מסעדת זויה ותגיעו ישירות למקום.
09-886-2200

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה