יום שלישי, 19 בספטמבר 2017

ארוחת החג בלי לצאת מהכלים

ערב החג כבר מחר, כולנו נשב מסובים לשולחן החגיגי עמוס במטעמים וניחוחות.



אין לי מושג מדוע אבל השנה נלחצת יותר מתמיד, לרוב אני אלופה באירוחים, כלל לא נלחצת וזאת מאחר ומכינה דברים מראש, מארגנת ומתארגנת, מכינה סידור עבודה מתוקתק ומדוגם כך שהכל רגוע ואף לארוחת החג מגיעה שלווה ורעננה.

אז כאמור כפי שצינתי מעלה השנה אני לחוצה יותר מתמיד ועל כן בחרתי להקל על עצמי כמה שיותר, מאפשרת לאורחים להביא עימם מטעמים לחג (זה מעולם לא קורה אצלי), מחלקת משימות לילדי (סידורי מפיות, סידורי שולחן, כרטיסי ברכה- את כל אלה הם בהחלט יכולים לעשות), מאפשרת לבעלי לערוך את הקניות (במהלך השנה הוא עורך באופן תדיר את הקניות אך בחגים ובמסיבות אוהבת לקנות עם העניים ) והשוס----- עשיתי קניה ענקית של כלי אוכל ואירוח חד פעמיים- כן, כן, אני!! שרית !! מארחת בערב החג (וגם בימים שלאחרי) בכלים יפיפים אך יחד עם זאת חד פעמיים!! 

מעולם לא עשיתי את זה, תמיד נראה לי חגיגי פחות, מושקע פחות, אישי פחות ועוד ועוד תירוצים , אולם לא עוד!! חברים היום בחנות פארטיקול בפתח תקווה (רחוב גיסין 10) תמצאו כלים חד פעמיים במבחר אדיר, יפיפיים (לעיתים אף יותר מהכלים שיש לנו בבית), קישוטי שולחן מרהיבים, כרטיסי ברכה אישיים, פרחי נוי, חבקי מפיות ופתרונות לכל מענה ושאלה- אז למה עלינו לעבוד קשה חברים?





אז כבר במהלך שבוע שעבר ברגע שהחלטתי מה הכיוון יצאתי לדרך, החנות הייתה עמוסה למשעי אך עדיין הייתה סחורה בשפע על המדפים, צוות המקום ערוך ונכון לעזור הן בהכוונה, הן בהמלצות לשילובי צבעים ואף תמצאו במקום שולחנות ערוכים מהממים שתוכלו לקבל השראה נוספת.







מעבר לקניה שביצעתי לראש השנה אני מבלה בחנות הזו המון וזאת בעיקר בשל העובדה שמדובר בחנות ענקית שמציעה מגוון רחב של כלים ועזרים למסיבות יום הולדת, למסיבות נושא, לערבים מיוחדים, לערבי שבת, מבחר מתנות ממותגות ועוד,כאן נמצא מוצרים באיכות גבוהה מאוד, במבחר רחב במיוחד ובמחירים נוחים מאוד .





חוגגים בקרוב אירוע? רוצו לפארטיקול כאן תמצאו את כל אשר חפץ ליבכם, לא צריך כבר לרוץ מחנות לחנות, כאן יש ה-כ-ל, בשפע, במגוון, באיכות ובמחיר נוח.

שנה טובה ומתוקה לכולכם!

גיסין 10, פתח תקווה‏03-553-1606‏

שעות פתיחה:ראשון-חמישי: ‏09:30‏ - ‏20:00‏
שישי: ‏08:00‏ - ‏14:00‏

חניה צמודה לחנות בשפע.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה