יום ראשון, 10 בספטמבר 2017

מיזם קולינרי חדש מבית דיינרס וביקור בבני הדייג הרצליה


יש לכם כרטיס אשראי מבית דיינרס? מעולה!! משתפת אתכם במבצע פצצה!! הכנסו וצפו בהמלצתו של ניב גלבוע על מבצע שווה במיוחד!

בימים אלו חברת דיינרס משיקה מהלך שיווקי בתחום הקולינריה- ארוחה ללקוחות במבחר מסעדות שף נבחרות במחיר ארוחה עסקית במהלך כל שעות היממה.

לקוחות דיינרס מוזמנים להנות מארוחה מפנקת במשך כל שעות היום כולל סופי שבוע בכ-40 מסעדות מובילות ברחבי הארץ - בהזמנת 2 מנות עיקריות מקבלים מנה ראשונה וקינוח ללא תוספת תשלום.

בין המסעדות המשתתפות בהטבה גם מסעדות שף מובילות ומסעדות כשרות ובהן - מסעדת שגב ארט, טייגר לילי, טאיזו, ג'ונתן פוד קלאב (המסעדה החדשה של רושפלד), ניתאן טאי, כדיתא, מיסטר ומיסס לי, פורטר אנד סאנס, ג'קו, אבאראג', בני הדייג, איטלקיה בפשפשים, ועוד.

אנחנו בחרנו לבקר במסעדת בני הדייג בהרצליה , מסעדת דגים מצויינת שאנו מבקרים בה לעיתים קרובות, המסעדה ממוקמת במרינה מול נופים של שקיעה וגלים,  קיימת כבר כשלושה עשורים ומנוהלת על ידי יוסי רבה הבעלים והמנהל של הרשת, כאן נקבל מבחר סלטי בית טריים, שפע של דגים, פירות ים ובשרים עסיסיים והכל טרי, נקי וטעים .


למנות פתיחה מגיעים לשולחן מבחר פתיחים- סלטים חמים וקרים (למזמינים מנה עיקרית ללא תוספת תשלום) כגון: חומוס הבית, סלט כרוב, סלט סלק, סלט גזר, חצילים , מטבוחה, שעועית ירוקה חמה, סלט ירקות ועוד... כל הסלטים מרעננים וטעימים מאוד, סיימתם? הכל במילוי חוזר חופשי.




למנה ראשונה (ללא עלות כאמור) הגיע לשולחננו סביצה דג סלמון, מוגש על לחם קלוי- מנה טעימה, טריייה ומרעננת מאוד:


למנות עיקריות הזמנו אני והזוגי בהמלצתה של המלצרית החביבה דג דניס בתנור (אופים אותו עטוף בנייר כסף ועל מצע של מלח גס) הגיע דג עסיסי מאוד, טעים בצורה יוצאת דופן , הדג טרי מאוד- פעם ראשונה שיוצא לי לאכול דניס בצורת הבישול הנ"ל וחברים זה לוקח בענק, מדובר בשוס אמיתי (תנסו את זה בבית).



קינחנו בקינוח גבינת מסקרפונה, פירות יער ופירורים- קינוח פרשי, לא מתוק מידי , קליל וטעים במיוחד (כזכור גם מנה זו הינה ללא עלות):


לטובת המהלך השיווקי קולינרי גוייס גם מומחה המסעדות ניב גלבוע אשר סייע בהמלצות על המסעדות המובילות, ולטובת העניין ביקר , בדק וצילם את המסעדות הנבחרות לסדרת סרטוני המלצות בו יוצגו מנות נבחרות ומשקאות בדומה לפינת הקולינריה של גלבוע ששידר בעבר בחדשות ערוץ 10. הסרטים יעלו ברשתות החברתיות, בערוץ יוטיוב של דיינרס ובבלוג האוכל הפופולארי של ניב גלבוע. בנוסף, לקראת המהלך דיינרס ישיקו את עמוד האינסטגרם של החברה שימש בין השאר את לקוחות החברה הלוקחים חלק בהטבה, ויתבקשו להעלות תכנים דיגיטליים בזמן אמת ולתייג את המסעדה בה הם מבקרים ולהשתתף בפעילויות שונות בדף. בנוסף, כחלק מהטמעת המהלך הקולינרי תציע דיינרס ללקוחותיה להשתתף באירועים פרטיים במסעדות שף מובילות.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה