יום שני, 4 בספטמבר 2017

מוכנים עם מתנות לחג?מותג HOMEIN לעיצוב הבית משיק לראש השנה מגוון מתנות



מותג HOMEIN לעיצוב הבית משיק לראש השנה מגוון מתנות וכלי הגשה יפהפיים ושימושיים לשולחן החג, שכולם ישמחו לקבל!


יש משהו באוויר בתקופת החגים, כבר בתחילת חודש אלול אני מתחילה לחשוב על מתנות קטנות ואישיות לצוות המורים והגננות, מתחילה לאבזר את הבית (כי גם לו מגיע) עם מתנות קטנות, רוכשת מתנה לזה ולזו, מחדשת ומתחדשת.

מידי שנה מכינה חלק מן המתנות באופן אישי (עוגות אישיות, ריבות תוצרת בית ועוד) אולם תמיד אבל תמיד מחפשת את הדברים המיוחדים והשונים לצרף למארז.

השנה יצא לי להכיר מקרוב את מותג HOMEIN החדש לעיצוב הבית אשר ממש לרגל החגים משיק  מגוון כלי הגשה יפהפיים ומעוצבים ברוח החג, להגשה דקורטיבית ונוחה של מאכלי החג, וכמתנה חגיגית ושימושית שכולם ישמחו לקבל! המוצרים מוצעים במחירים נוחים. 

צלוחית מיוחדת להגשת תפוח בדבש, מעוטרת בשלל ברכות לשנה טובה. במרכז הצלוחית קערית לדבש וסביבה מניחים את פלחי התפוח. הצלוחית מוצעת באריזת מתנה מהודרת. 
מחיר: 39 ₪.



ראנר מגן חוֹם דקורטיבי למרכז השולחן, מוצע במגוון עיצובים מרהיבים וחגיגיים המוסיפים לעיצוב השולחן. במגוון העיצובים – ציורי רימונים, ברכת שבת שלום, דוגמאות בסגנון רטרו, דוגמאות גיאומטריות, פרחים ועוד. הראנר עשוי מחומר מיוחד: בתחתיתו גומי טבעי לבידוד חום וחלקו העליון עשוי מפוליאסטר במראה של בד המשתלב עם מפת השולחן. הראנר פרקטי להגשת נוחה של כלים חמים לשולחן ומוסיף לדקורציה של שולחן החג. מידות: 30 X 120 ס"מ. 
מחיר: 69 ₪.




צלוחית מעוצבת ומיוחדת להגשת גרגירי הרימון, מקושטת בציורי רימונים, וקערית קטנה שאפשר להניח במרכז הצלוחית לסוכר או לדבש. 
מחיר: 39 ₪.



צלחת ברכות לראש השנה בעיצוב אלגנטי והדפסים מזהב או מכסף. הצלחת משלבת קעריות מובנות ועליהן שמות המאכלים המיוחדים שמברכים עליהם בערב החג – רימונים, תפוח, ראש דג, תמר ועוד. הצלחת בקוטר של 35 ס"מ, מוגשת באריזת מתנה מהודרת. 
מחיר: 49 ₪.



מגש מלבני חגיגי להגשת עוגת דבש, מעוטר בציורי דבורים ופרחים, ועליו גם מתכון חגיגי לעוגת דבש. המגש מוצע באריזת מתנה חגיגית. 
מחיר: 39 ₪.



מוצרי HOMEIN מוצעים בעיצובים מקסימים, ובהם גם עיצובים התואמים זה לזה, ליצירת מראה שלם וחגיגי של שולחן החג.

אני התאהבתי ואתם?

להשיג ברשת הום סנטר, בחנויות כלי בית ומתנות ודרך אתר החברה: www.homein.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה