יום חמישי, 21 בפברואר 2019

Muller משיק סדרת יוגורטים חדשה: Muller active -סדרת יוגורט מועשר בחלבון



לאנשים שלא מתפשרים על הטעם! 
Muller משיק סדרת יוגורטים חדשה: Muller active -סדרת יוגורט מועשר בחלבון 




כבר כמעט שנה אני שומרת על אורח חיים בריא, צורכת את כמות החלבונים הדרושה, המון פירות וירקות, הפחתתי עד כמה שניתן את צריכה הסוכרים, המלחים והקמח הלבן- בזכות כל אלו הפחתתי כבר כ-25 קילוגרמים ממשקלי והיד עוד נטויה.

על פי הקצובה היומית המומלצת של המחלקה לתזונה במשרד הבריאות, המינון היומי המקובל של חלבונים לאדם לא פעיל הוא 0.8 - 1.0 גרם חלבון לכל קילוגרם משקל גוף. החישוב נעשה מתוך הבנה שהגוף זקוק לכמות מינימלית של חומצות אמינו חיוניות שמהוות בסיס לתהליכים מטבולים שונים, ומהם הגוף מייצר חומצות אמינו בלתי חיונית.

אז כאמור כפי שציינתי מעלה שומרת על אורח חיים בריא, תזונתי עשירה בחלבונים ומשתדלת לאכול לפחות את כמות החלבונים הנדרשת מידי יום על כן מתחילה את יומי עם יוגורט מועשר בחלבונים- ניסיתי את כל מה שהשוק מציע, חלקם טובים יותר, חלקם טובים פחות, לחלקם טעם דומיננטי, לחלקם מרקם נפלא וחלקם עשירים במרקם סמיך מידי כזה שיגרום לכם לרצות לסיים את היוגורט כבר בביס השני.

אמש הגיע משלוח עשיר בחלבונים עם פינוקים עתירי טעמים עשירים , מפנקים ומיוחדים - חברת Muller משיקה בימים אלו את סדרת Muller active- סדרה שתכיל יוגורט טבעי מועשר ב-20 גרם חלבון ויוגורט פרי מועשר ב-12 גרם חלבון בטעמי תות ופירות יער- 2 הסוגים ללא חומרים משמרים ובעלי טעמים נפלאים, במרקם קטיפתי ונעים לאכילה למרות כמות החלבונים הגדולה.



סדרת היוגורטים החדשה שלMuller נועדה לתת מענה לעוסקים בספורט שמחפשים דרכים נוספות לספק לגוף מנת חלבון, המסייעת בבניית מסת השריר, וכן לאנשים שמאמצים אורך חיים המאופיין בצריכת חלבונים מוגברת ע"ח פחממות, אבל לא מוכנים להתפשר על החוויה המפנקת. 



לימור בן חיים, הדיאטנית של Muller בישראל, מסבירה: "מנת חלבון של כ-20 גרם הנצרכת לאחר פעילות של התנגדות או כוח יכולה לשפר את הגירוי של השריר להתחדש ולבנות את עצמו. חלבוני חלב ובעקר חלבוני מי גבינה הינם בעלי יכולת עיכול מהירה יותר ולכן נמצאו כבעלי השפעה אפקטיבית על בניית שריר". 



אילנית רוט, סמנכ"לית שיווק טרה, מסרה: "אנו שמחים להביא את בשורת הטעם הפינוק והאיכות של המותג Muller גם לקטגוריית היוגורטים המעושרים בחלבון בישראל. Muller active הוא הפתרון הטעים והמפנק ביותר לעוסקים בספורט הצורכים חלבון ולא מוכנים להתפשר על הטעם. טרם ההשקה ערכנו סקירה מקיפה של קטגוריית היוגורטים המעושרים בחלבון ולמדנו מהצרכנים שהם מצפים לפתרונות שיאפשרו צריכת יוגורטים מעושרים בחלבון אבל גם טעימים ומפנק. Muller לקח על עצמו את המשימה להביא את הפתרון האופטימלי לקטגוריה, ולאחר תהליכי פיתוח וייצור משמעותיים אנחנו שמחים לשתף שמהיום אין יותר צורך להתפשר על הטעם בכל הנוגע ליוגורטים המעושרים בחלבון ובטוחים כי Muller active יציג אלטרנטיבה ראויה, טעימה ומפנקת לכל צרכני החלבון בישראל". 


טבלת ערכים Muller active טבעי 

סימון תזונתי
ב-100 גרם
בגביע
אנרגיה (קלוריות)
72
144
חלבונים (גרם)
10
20
פחמימות (גרם)
3.5
7
סיבים תזונתיים (גרם)
2.3
4.6
שומנים (גרם)
2
4
נתרן (מ"ג)
40
80
סידן (מ"ג)
190
380


אודות מותג "Muller" 

ב- Muller מאמינים כי הדרך היחידה לייצר מוצרי חלב מצוינים היא לכבד ולהוקיר את היצרן הטוב ביותר בעולם – הטבע. המותג מציב סטנדרטים גבוהים של מקצוענות ואיכות על ידי שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר. אנחנו במולר תמיד ממשיכים לחפש דרכים יצירתיות לחדש ולהעשיר את הטעמים הנפלאים שאנו מקבלים מהטבע: המרקם הנפלא של חלב איכותי והטעם העסיסי של הפירות הרעננים.

תגובה 1: