יום שבת, 20 ביוני 2020

קפיצה קטנה לאיטליה - סה טו- פיצה בר

רגע לפני פרוץ הקורונה היינו אמורים לטוס לחופשה קולינרית באיטליה הקסומה, אולם תוכניות לחוד ומעשים לחוד ולצערי אותו טיול קולינרי נראה רחוק מתמיד. מאחר ואנחנו תמיד מסתכלים על חצי הכוס המלאה החלטנו לעשות את אותו הסיור הקולינרי שתוכנן כאן בארצנו הקטנטונת , הלוא אם נודה באמת לא חסרות לנו פנינות איטלקיות קסומות ומיוחדות. 

ביום חמישי האחרון העמסנו את הילדודס ויצאנו לעבר ראשון לציון לסה טוב פיצה בר ששמעתי עליה המלצות רבות ושמה הולך לפניה כבר מיום הפתיחה (כחצי שנה יש לדייק), אימל'ה ואבל'ה זה מה שיש לי לומר על המקום המקסים הזה- פנינה איטלקית קסומה עם טאבון רחב ידיים, ניחוחות חלומיים, עיצוב קפדני, אווירה קסומה וטעמים נפלאים.



מי שטעם בחייו פיצה נאפוליטנית כבר יודע שזו הפיצה הכי מיוחדת והכי טובה שיש בכל רחבי איטליה- אנחנו מאוד אוהבים פיצות איכותיות וכאן היא עלתה על כל הציפיות, פיצה מושלמת עם בצק דקיק בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, רטבים ושילובים נפלאים- שלמות זה כאן! כאן בוחרים להשתמש בחומרי הגלם הכי טובים שיש בשוק – החל מבצק המחמצת שעובר התפחה של לפחות 48 שעות, הגבינות שמגיעות הישר ממחלבות מקומיות, עגבניות מיובאות מאיטליה וירקות ישר מהשדה. כאן אופים את הפיצה בטאבון אבן מיוחד, טאבון שלא תמצאו בכל מקום, טאבון שמגיע לחום של 450 מעלות ונותן לפיצה את הטעם, הארומה והמרקם הממכר. תוסיפו לכל זה גם את הצוות הכי איכותי שיש בראשון וקיבלתם מקום מושלם– סה טו! 



סטפנו גרלה השף, הידיים והלב שמאחורי הפיצות המקומיות. סטפנו הגיע לסה טו מאיטליה אחרי שטייל במשך שנתיים בעולם ועבד באינספור פיצריות. ברגע שתטעמו את הפיצות שלו אתם תבינו את הייחוד והאיכות של סה טו שרק ידיים כמו של סטפנו יכולות לעשות .





התפריט כולל סלט אחד וכל היתר זה למעשה פיצות אשר מוצעות שלוש פיצות "קלאסיות", וכל שאר הפיצות, עשר במספר, מיוחדות ויצירתיות ביותר, כל אחת עם מרכיבים נפלאים, איכותיים וטעימים, מנה אחרונה אחת ושתייה. גם בצורת ההגשה כאן מקפידים על איכות, כלל הפיצות מוגשות בצורה אסתטית מאוד על מגש קרטון רחב ידיים אשר בצידו מוגש רוטב פסטו טרי משובח וטעים במיוחד ורוטב עגבניות חריף וטעים.

אז מה היה לנו?

מאחר ואני מאוד אוהבת סלטים ואף שומרת על אורח חיים בריא בחרתי בסלט ירקות מושלם- מהטובים שאכלתי- חסה, עגבניה, בצל, פיטריות, בייבי מוצרלה, חסה ברוטב בלסמי, פסטו ופרמזן- תקשיבו, כביכול מדובר רק בסלט לא יומרני אולם שילוב הרוטב והגבינות בסלט העניקו טוויסט בעלילה וקיבלנו סלט מושלם שחיש מהר חוסל עד תום הן על ידינו והן על ידי הילדודס:



בהמלצתו של רון הבעלים בחרנו ב-2 פיצות מושלמות:



פיצה עם רוטב עגבניות, מוצרלה טרייה, ארטישוק , קרם בלסמי ופרמז'ן- כפי שציינתי מעלה מדובר כאן בפיצה בעלת בצק דקיק וטעים במיוחד, עם שוליים קריספיים ומושלמים, כאלו שתרצו להמשיך לנשנש עוד הרבה לאחר שהפיצה הסתיימה, רוטב קטיפתי ומושלם בטעמים מדוייקים מאוד ושפע גבינות- פיצה איטלקית נפלאה ומיוחדת:


 



הפיצה השניה שבחרנו כללה: קרם פולנטה, מוצרלה טרייה, פיטריות, שמן כמהין ופיטרוזליה- וואו, פשוט וואו, ראשית כפי שציינתי בפיצה הקודמת הבצק מושלם, תוספת קרם הפולנטה העניק טוויסט מושלם לכל ביס וביס, שילוב שאר המרכיבים המדוייק להפליא יצרו ממש לונה פארק של טעמים בחיך:




קינחנו עם מלבי שמכינים כאן במקום, מלבי קטיפתי, נימוח וטעים במיוחד , מלווה ברוטב תות פסיפלורה (שילוב מעניין ומיוחד מאוד, אגב יש גם ברוטב ריבת חלב), פיסטוקים וקוקוס- קינוח מושלם לארוחה מפנקת ומושלמת:




אתם עוד כאן? אם אתם אוהבים ויודעים להעריך  פיצה איכותית מהי אתם חייבים לבקר.

כתובת:
רוטשילד 63 ראשון לציון
טלפון להזמנות:
052-6358700
שעות פתיחה:
א-ה 17:00–02:30
ו 12:00-02:30
שבת 17:00–02:30

רוטישלד 63, ראשון לציון


 Instagram


רוטישלד 63, ראשון לציון

nstagram

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה