יום שלישי, 16 במרץ 2021

טיפול פנים איכותי ומפנק אצל סיגל בבאי

לפני מספר שנים עברתי חוויה מאוד לא נעימה אצל קוסמטיקאית שככל הנראה לא ממש הייתה מקצועית (בלשון המעטה), לאחר הטיפול (הכואב יש לומר) נותרתי עם צלקות וסימני כוויות בעור. מאז עברו המון מים בנהר ורק כעבור זמן רב הצלחתי להתגבר על פוביית הקוסמטיקאיות וניגשתי לאחת שהפיגה את חששותיי.

מודה, מאז ועד היום עדיין מגיעה למיטת הטיפולים עם חששות לא קלים. שבוע שעבר הגעתי אל סיגל בבאי המקסימה אשר קיבלתי עליה אין ספור המלצות. כבר כאשר הגעתי לקליניקה של סיגל בבאי השוכנת בפתח תקוה הבנתי כי הגעתי למקום הנכון, האנרגיות של האשה המקסימה ושל הקליניקה הנעימה בהחלט עשו לי את זה. סיגל, מלבד היותה אישיות קסומה ומיוחדת, מלאת אנרגיות ותשוקה ענקית למקצוע הינה דרמתרפיסטית מומחית לבריאות ושיקום העור וקוסמטיקאית מוסמכת.

אבחון קצר, הסבר אודותיה ואודות סוג הטיפול ויצאנו לדרך לעבר שעתיים של טיפול מקצועי, מפנק ואיכותי אשר העניק לפני זוהר וברק, פנים ללא אדמומיות, יובש ושאר פגמים. לאורך כל הטיפול סיגל מסבירה אודות כל שלב ושלב, מוזיקת רקע נעימה ומרגיעה מתנגנת לה ברקע ואני אט אט התמסרתי לטיפול המפנק. בין לבין שמעתי את סיגל מספרת אודות הויטמינים השונים, חומצות שומן, פפטידים, חומצות אמינו,שמנים כאלו ואחרים ועוד ועוד.


חשוב לציין כי סיגל מבצעת אבחון סוג העור ומתאימה לכל לקוח ולקוחה את הטיפול המתאים. שלל הטיפולים שתוכלו  למצוא במקום הינם: טיפולי פנים קלאסיים, טיפולי פנים לגברים, טיפולי פנים המתאימים לטיפול באקנה או פוסט אקנה, טיפולי פנים לעור בוגר, לעור בלתי אחיד, טיפולי פנים המתאימים לנשים בהריון , טיפולי פנים אנטיאייגינג, טיפולי מזותרפיה ועוד ועוד.

 ד"ר יוני קליין מגיע לקליניקה של סיגל בפתח תקווה, לבצע יעוצים וטיפולים אסתטיים בפנים: טיפולי הזרקות בחומצה היאלורונית ובוטוקס, עיצוב ומילוי שפתיים, החזרת נפחים לפנים, פיסול אף, עיצוב לסת ועצמות לחיים ועוד ועוד.ד"ר יוני קליין משתמש בשיטות ובחומרי מילוי הבטוחים, היעילים והמתקדמים ביותר בעולם. הקו המנחה אותו הוא מראה טיבעי והדגשת התווים היפים בפנים.

אז כאמור לאחר כשעתיים ורבע יצאתי מהקליניקה זוהרת ומלאת אושר. כל מי שראה אותי גם כשלושה ימים לאחר הטיפול החמיא לי על עור הפנים הזוהר ומלא ברק.



בקליניקה תמצאו אין ספור תעודות של סיגל - מודה, מאז החוויה הלא נעימה שהייתה לי כאשר אני רואה כל כך הרבה תעודות מבינה כי מדובר באשת מקצוע ברמה גבוהה במיוחד.




רגע לפני שאסיים חייבת לציין כי סיגל פועלת לפי התו הסגול, היא נשארת עם המסיכה לאורך כל הטיפול. כל מטופל/ת מודדים חום בכניסה, מנקים את הידיים עם אלכוג'ל.




אז חברים/חברות אם גם אתם מחפשים את הקוסמטיקאית המושלמת בעבורכם, אני  ממליצה בחום לתאם טיפול, כי כאן תקבלו את הטיפול המסור והסופר מקצועי שאתם זקוקים לו. ממליצה בחום , הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

לפרטים נוספים פנו לסיגל בבאי.
טלפון לבירורים והזמנות:
052-8347327

כתובת:
מרכז רפואי עדן
הרמן צבי שפירא 43
קומה 2, חדר 17
פתח תקווה
(יש שפע חנייה באיזור)


ימים ושעות פעילות:
א-ה 9:00-20:00
יום ו' 8:00-15:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה