יום שבת, 13 בנובמבר 2021

רשת יומי סושי ליין הגיעה לפתח תקווה

טוב, זה שאנחנו חסידים גדולים של סושי מניחה שכבר קוראי הותיקים יודעים, כך שכל פעם שרשת חדשה מגיעה או נפתחת בעיקר בעירנו אנחנו חייבים לדגום אותה. ממש לאחרונה רשת יומי סושי ליין הגיעה לפתח תקווה ואנחנו דגמנו כבר מספר פעמים. מדובר למעשה בסושי העשוי מחומרי גלם טריים,שילוב טעמים מדוייק ומיוחד ושירות מוקפד ואיכותי. 

סניף פתח תקווה הינו הסניף השישי מבין סניפי הדגל של רשת יומי סושי ליין. המסעדה ממוקמת ברחוב חיים עוזר 10 פתח תקווה ומזמינה אותנו הצרכנים אוהבי הסושי להגיע וליהנות מתפריט עשיר ואיכותי של סושי. במסעדת יומי סושי ליין מעבר לשירות המצויין, נחשפנו ונהננו ממגוון רולים איכותיים ומפנקים. 

ביום שלישי האחרון הלוחמת הפרטית שלנו חזרה לאפטר לאחר כשלושה שבועות שלא הייתה בבית ומה יותר טוב מלפנק אותה במאכל שהיא הכי אוהבת? ברור שלא היה ספק בכלל והזמנה קצרה ב יומי סושי ליין והחגיגה בעיצומה.

יומי סושי ליין, הינה מסעדה שמגישה ספיישל סושי וסושי בהרכבה עצמית. הסניף הראשון שהוקם לפני שנה בהרצליה על ידי יומי (יום טוב) בוסי, בצמוד למסעדת מאי פלייס המיתולוגית, הינו סניף דגל וחלק מהרשת שמונה כרגע 6 סניפים/ מלבד הרצליה ישנם ארבעה סניפים נוספים, בכפר סבא, רמת גן, תל אביב וכאמור ממש לאחרונה פתחו את סניף פתח תקווה שמהווים חלק מעשרה סניפים אורגניים שיהיו סניפי הדגל של המותג.

בסניפי הרשת של יומי סושי ליין, ניתן למצוא תפריט עשיר אך קולע על טהרת ה-fast food במתכונת של משלוחים ואיסוף עצמי. ישנם סושי בהרכבה עצמית וספיישל רולים. בדרך הזאת, הלקוחות נהנים ממחירים נוחים ושירות מהיר שמשרת את החך ואת האהבה לאוכל המסורתי.



אז מה היה לנו?






חמוצים אסיאתים (קימצ׳י)- חמוצים טעימים, עשויים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, פתיחה קלילה וטעימה לאלו חובבים הזאנ'ר:



בלוסום-סלמון, מלפפון, טמאגו בכיסוי אבוקדו וביצי טוביקו- אחד הרולים הטובים שדגמנו לאחרונה, כפי שציינתי מעלה כל חומרי הגלם סופר טריים ואיכותיים, האורז עשוי בדיוק כמו שאנחנו אוהבים ושילוב הטעמים יצרו רול מושלם ומדוייק בטעמו מאוד:




קומבינציית ספייסי 24 יח' של עונג צרוף, ביניהם:
רול  ספייסי סלמון, אבוקדו, מלפפון בציפוי טמפורה, צ׳ילי חריף ועירית
רול ספייסי טונה, בטטה, שיטאקי, קנפיו בכיסוי אבוקדו
רול ספייסי סלמון, אבוקדו, אספרגוס, בצל ירוק, בציפוי בטטה וצ׳ילי חריף

שלושת הטעמים היו נפלאים, התענגנו על כל ביס וביס, כפי שציינתי מעלה כלל חומרי הגלם טריים מאוד, האורז דחוס ודביק בדיוק כמו שאנחנו אוהבים והשילובים מנצחים, כל ביס וביס הוא ממש חגיגת טעמים לחיך. כלל הסועדים התענגו על כל המנות ובאמת קשה לבחור מה היה הרול המנצח כי כולם היו מעולים. 








הרול האחרון היה רול בהרכבה עצמית: פוטומאקי דג- רול רחב. לבחירה דג, 3 ירקות. כאן יש מבחר מאוד גדול לבחירה הן בדגים והן בירקות: 
דגים- סלמון, סלמון טמפורה, ספייסי טונה, טונה, ספייסי סלמון.
ירקות- אספרגוס, אבוקדו, בטטה, עירית, מלפפון, גזר, שיטאקי,קנפיו.




אז חברים אם גם אתם כמונו נמנים על חובבי הסושי ממליצה בחום להכנס עוד היום לאתר של  יומי סושי ליין ולבצע הזמנה, הנאה מרובה מובטחת מילה שלי!!

היום לאחר כארבע הזמנות אני יכולה להעיד כי לא סתם שמם הולך לפניהם, מדובר בסושי ברמה גבוהה בעיקר בשל השימוש בדגים טריים ושימוש נרחב בירקות וקשת טעמים מהמזרח . בתפריט יש מגוון קומבינציות ביניהם חמות, צמחוניות ועוד. אנחנו התמכרנו ולא מוותרים על הזמנה לפחות אחת לשבוע. אהה ועוד רגע לפני שנסיים חייבת לציין כי טווח המחירים מאוד מאוד נוח. 

ניתן לבצע הזמנות טלפוניות בטל: 077-9978179 ואף מומלץ להזמין ישירות מהאתר ללא המתנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה