יום ראשון, 14 בנובמבר 2021

התפנקו עם ערכות המיי באנדלס

אתם כבר מכירים אותי, מאחר ואני נמצאת באטרף אין סופי בחיי אני תמיד מחפשת את קיצורי הדרך לחיים קלים ונוחים יותר. הפעם אני רוצה לספר לכם על סטארטאפ ישראלי חדש ומיוחד המציג מיזם מהפכני המחבר באופן ישיר בין היצרן לצרכן אשר בימים אלו יוצא לדרך בפיילוט ראשוני ובקמפיין פרסומי נרחב וחוצה פלטפורמות.

למעשה מדובר בפלטפורמה דיגיטלית ישראלית פשוטה לתפעול המציעה למשתמשים לרכוש חבילות של מוצרי צריכה יומיומיים מהיצרנים המובילים בארץ באופן ישיר לצרכן, עד פתח הבית תוך שעה (ואם נדייק המשלוח שלי הגיע לאחר 34 דקות בלבד). אז על מה אני מדברת אתם שואלים?

'קבוצת מיי באנדלס' (2019) המספקת חידושים טכנולוגיים בעולמות האונליין ותפעול שרשרת הספקה בתחומי הצריכה הישראלית, פיתחה פלטפורמה דיגיטלית פשוטה ונגישה המאפשרת ללקוחות פרטיים ועסקיים לבצע קניות של באנדלים (חבילות מוצרי צריכה) מותאמים ומדויקים של מוצרים יומיומיים מסקטורים שונים הנמצאים בשימוש יומיומי בכל בית בישראל. אלו נשלחים לצרכן חינם עד פתח הדלת תוך שעה מרגע ההזמנה.




בימים אלו הפיילוט החל לפעול בערים: פתח תקוה, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה ובני ברק. ממש בקרוב הפיילוט צפוי להתרחב לגוש דן ולאיזור השרון ועד תחילת שנת 2022 בכוונת החברה להגיע לבתי הצרכנים בכל חלקי הארץ.

באתר ניתן להנות ממגוון באנדלים ביניהם:

תנובה - באנדל מוצרי חלב, באנדל קפואים, סנו - באנדל מוצרי ניקיון, יוניליוור – באנדל מלוחים, מתוקים, מוצרי ניקיון וטיפוח, הנמל – באנדל מוצרי אפייה, שטראוס – באנדל חטיפים מלוחים ומתוקים, אסם נסטלה - באנדל מוצרים יבשים .








מאחר והפעם החלטתי להזמין את הבאנדל שלנו ביום שישי שזה ערב שכל בני המשפחה מתקבצים להם מסביב לשולחן השבת החלטתי לפנק את בני הבית עם באנדל של שטראוס עם מבחר חטיפים מלוחים ומתוקים. בין שלל המתוקים שמצאנו היו מבחר שוקולדים איכותיים, עוגיות, מסטיקים ועוד. בין שלל המלוחים מצאנו מבחר חטיפים מפנקים וטעימים שאנו רוכשים באופן קבוע.

נכנסים לאתר ופשוט בוחרים מהמגוון את החבילה הרצויה שאתם רוצים לפנק את יקירכם או אפילו את עצמכם. איך זה עובד? לאחר הרשמה קצרה, בוחר הלקוח אזור מגורים, מסמן את בחירותיו, משלם ומקבל את ההזמנה אליו הביתה. בנוסף, יכול לתקשר עם שירות הלקוחות באופן יעיל ומהיר, כולל ניהול צ'ט חי עם נציג לכל שאלה או בקשה.

הבאנדלים מוצעים בשלוש רמות מחיר קבועות וללא עלות נוספת למשלוח: 99 ₪, 149 ₪ ו-199 ₪ החבילות הורכבו לאחר ניתוח שוק מעמיק שבדק הרגלי צריכה ומהם המוצרים האהובים והנצרכים ביותר על תושבי ישראל בפילוח על פי אזורי מגורים.








חייבת לציין שמדובר בחבילה עשירה מאוד וכי ממש כיף להזמין משלוח (אגב, בחינם) שכזה ולהפתיע את יקירכם. עד שעה מרגע ההזמנה הם כבר יקבלו את המשלוח וכפי שציינתי מעלה אני קיבלתי את המשלוח כבר לאחר כ-34 דקות. 










החברה, שהחלה את פעילותה לפני מספר חודשים, יוצאת בקמפיין מיתוגי, שיווקי ופרסומי רחב היקף. המהלך החדש כולל קמפיין השקה גדול, מדיות אופליין ואונליין, ג'ינגלים ברדיו, דיגיטל ושילוט חוצות בהשקעה של 5 מיליון ש"ח. תחת הסלוגן: "פשוט. ישירות מהיצרן אליכם לבית תוך שעה!"

הסטראפ החדש מנגיש לצרכנים חוויית קניה פשוטה: ההתמצאות קלה, נוחה וידידותית למשתמש, בה נדרשות מינימום לחיצות בעת ביצוע ההזמנה, הגעה מהירה לבית הלקוח ושירות לקוחות זמין בכל הפלטפורמות.

אז אתם עוד פה? רוצו, הזמינו ופנקו את יקירכם, הנאה מרובה מובטחת לכם ולהם, מילה שלי!! ממליצה בחום!!

שירות המשלוחים של מיי באנדלס עובד בכל ימות השבוע א'-ה בין השעות : 07:00-23:00 יום ו' 07:00-13:00 . 
טלפון : *6455. 
משלוחים חינם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה