יום חמישי, 4 בנובמבר 2021

נשנושים בריאים מבית SHEFFA

כבר מספר שנים אני משתדלת לשמור על אורח חיים בריא. נכון, ימי הקורונה, החגים ושלל תירוצים שברו לי את השגרה הברוכה והוסיפו לי מספר קילוגרמים נוספים אך בימים אלו חוזרת לאותה שגרה ברוכה שעשתה עימי רק חסד על כן דואגת לעצמי לפינוקים ונשנושים מזינים, בריאים, טעימים ולא עתירי שומנים. את המותג  SHEFFA הכרתי די במקרה בשיטוטי באינסטגרם, הוקסמתי מן המיטב, מן ההיצע והחלטתי לנסות ותקשיבו!! טעמים מדהימים, מיוחדים, טעימים ,מפנקים והכי חשוב בריאים! אפילו הילדים עפו עליהם.


הסיפור של SHEFFA  מתחיל אי שם בנובמבר 2006. מתוך ההבנה שכבני אדם, אנחנו בעצם מה שאנחנו צורכים. ד"ר אמוץ גישורי, מהנדס מזון ישראלי, המתגורר בניו יורק, פיתח את קו המוצרים של שפע. מאז הספיקו לגדול משמעותית ולמכור בצפון אמריקה ברים מלוחים, תערובות נשנוש, ברים מתוקים, תוספות לסלט, ארוחות קלות ותבלינים. את כולם מוכרים ברשתות ענק בארצות הברית: Costco, Wholefoods, Amazon ועוד. אם ייצא לכם לטוס עם חברת התעופה האמריקאית Delta, בחלק מהטיסות מחלקים את הברים המלוחים (Savory Bars) .

SHEFFA  הינה חברה ישראלית. המפעל, המעצבים, בית האריזה והדפוס – כולם בישראל והם מיוצגים בגאון במכון הייצוא. 15 שנה מההקמה ואחרי שנות עבודה רבות בצפון אמריקה החליטו לשווק היכן שמייצרים, והנה הם כאן ואנחנו נפגשים.




אתחיל עם מה שהעיף אותי פשוט - ברים מלוחים- הלוא הם חיטיפי נשנוש מדהים ומיוחד בין ארוחות, מלא באנרגיה, לאלו שהבריאות היא ערך בסיסי עבורם, במקום לאכול עוד עוגיה/עוד בייגלה / עוד שטויות אני פשוט פותחת לי בר מלוח אחד עם ערך קלורי נמוך מאוד (כ-80 קלוריות) ובטעם מושלם..

הברים המלוחים עשוים מדגנים מלאים, קטניות וזרעים, אורז חום, קינואה ודוחן, לא מכילים סוכרים, לא מכילים אגוזים, סויה או תירס- נהדר כנשנוש בפני עצמו או בתוספת מטבל, אני פשוט עפתי עליהם כנשנוש וכארוחת ביניים בשעה 10.00. אגב זה מעולה כקרוטונים למרק או לסלט.

מגיע בשלושה טעמים שונים: רוזמרין, שומשום ותערובת תבלינים. 





תערובת נשנוש לכל מצב רוח :

תערובות נשנוש טעימות ומפנקות מאוד, האמת הייתי מאוד שמחה לקבל את אותן תערובות בשקיות אישיות עם מדידה וכמות מדוייקת של קלוריות כי יש בעיה עימן, פשוט ממשיכים וממשיכים לנשנש מרוב שהן טעימות וממכרות. 

התערובות כמו הברים המלוחים מגיעים בשלושה טעמים שונים:

תערובת נשנוש מתוקה (198 גרם) – שקדים קלויים עטופים בקוקוס ואגוזי סויה, מעורבבים עם חמוציות, פפאיה ואננס.




תערובת נשנוש מתובלת (170 גרם)– מקלות העשויים מקמח מחומוס, תירס וזרעים קלויים מתובלים לשלמות מתובלת במליחות עדינה.




תערובת נשנוש פיקנטית (170 גרם) – מקלות חריפים העשויים מקמח מחומוס, תירס וזרעים קלויים ומתובלים עם תערובת תבלינים חריפה על בסיס צ'ילי.



חברים יקרים, אני כבר התמכרתי ואין לי כלל ספק כי בקרוב אבצע הזמנה נוספת כי כלל הפריטים פשוט טעימים, בריאים וכיפים. מהיום מנשנשים בכיף. אז אתם עוד פה? רוצו והכנסו לחנות , הזמינו והתפנקו, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. 

משלוחים חינם ברכישה מעל 189 שקלים. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה