יום ראשון, 7 בנובמבר 2021

חופשה קסומה בעיר הקודש והפעם מלון קיסר ירושלים

אתם מכירים את אותן תקופות עמוסות ומאתגרות? החודשים האחרונים היו מאוד עמוסים, מאתגרים ולא פשוטים. לא אחת אמרתי לזוגי שאנחנו חייבים חופשה זוגית!  חופשה של ביחד, חופשה של מנוחה וצבירות כוחות מחודשים ואכן כך עשינו בסופ"ש האחרון. ארזנו מזוודה קטנה, דאגנו לסידור לבנים ויצאנו לדרך לעבר עיר הקודש- ירושלים. כבר כאשר הגענו לפאתי העיר התחלנו להרגיש את השלווה, את הרוגע והתחלנו להנות מזמן איכות שקט ונטול דאגות ומשימות. 

את הבוקר פתחנו בסיור טעימות קולינרי בשוק מחנה יהודה, בסיורו המשכנו לטייל ולשוטט ברחבי השוק והעיר וכאשר עייפנו שמנו פעמנו לעבר מלון קיסר פרמייר ירושלים. את המלון אנו מכירים ואכן שהינו בו בעבר וחזרנו בעיקר בשל השירות, החדרים המפנקים והאוכל הטעים. מדובר למעשה במלון עירוני אינטימי די וותיק באווירה אירופאית ממש בלב העיר, מרחק הליכה קצרה משוק מחנה יהודה (כ-10 דקות הליכה ליתר דיוק), קרוב מאוד לכלל מוקדי התיירות המרכזיים של העיר. בסמוך למלון תמצאו את הרכבת הקלה ושלל מרכזי תחבורה ציבורית.



כבר כאשר נכנסנו למלון קיבלנו יחס מאוד אישי מכל צוות המלון, החל במאבטח בכניסה וכלה בשרון מנהלת שירות לקוחות ומוקד הזמנות. חייבת כאן רגע לעצור  ולספר כי המתנו כרבע שעה עד שקיבלנו את החדר ופשוט נהנתי לראות את הסבלנות האין סופית של שרון לכל לקוח ולקוחה כאילו והם היו האנשים היחידים במלון. המלון מרווח מאוד, נקי ומצוחצח. המלון מציע לובי מרווח ומעוצב, בקופי שופ שבלובי ניתן להנות ממשקאות אלכוהוליים, מבחר עוגות ושתייה חמה (החל משעה 16.30 לערך) , חנות מזכרות ובחודשי הקיץ  תהנו מבריכת שחייה על הגג . עוד דבר שחשוב מאוד לציין כי כאן מקפידים על התו הירוק.

אגב, ממליצה להצטרף לחברי מועדון החברים של הרשת ולהנות מהמון הטבות והנחות לאורך כל השהות וההזמנות.





במלון ישנם כ- 150 חדרים מרווחים המאובזרים בטלוויזית פלזמה עם חיבור לכבלים, מיני מקרר, ערכת קפה, פינת ישיבה,  2 מיטות יחיד מחוברות עם מזרנים נוחים במיוחד (בחלק מן החדרים כמו החדר בו אנו שהינו ישנו מזרן זוגי ) וגישה לאינטרנט אלחוטי חינם.











הפעם שהינו במלון במסגרת של חצי פנסיון ונהננו במסעדת המלון אשר מציעה חוויה קולינרית מידי יום, המזנונים המרהיבים מכילים מבחר של מטעמים בסגנון אורינטלי , נהננו משפע של סלטים טריים , איכותיים וטעימים, מבחר מנות בשריות, דגים, תוספות וקינוחים נפלאים. לצערי בשל העובדה ששהינו במלון בשבת לא צילמתי לכם את המטעמים אך לכם נותר רק לדמיין עד כמה נהננו. 

ביום שישי בערב המזנון היה עשיר מאוד בסלטים טריים וטעימים, במנות בשריות מגוונות מאוד, בתוספות, במרק ובקינוחים. מניחה שאין אחד שלא ימצא כאן את מבוקשו.

בבוקר שבת נהננו ממבחר מאפים, ביצים קשות, סלטים טריים, מבחר רחב של גבינות, ריבות, עוגות, קורונפלקס ושאר מטעמים. גם כאן חייבת לציין את הצוות האדיב, המקצועי, הסובלני והסבלני. כל בקשה קטנה כגדולה מצד הלקוחות נהנתה בחיוב ובמהירות ועל כך מגיע שאפו גדול. 




אז חברים, אם גם אתם מחפשים בעבורכם את החופשה הבאה ממליצה בחום, הכנסו עוד היום לאתר של רשת מלונות קיסר והזמינו את החופשה הבאה, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. 

רחוב יפו 208 Jerusalem IL 9438303, יפו 208, ירושלים
החניה בחזית המלון על מקום בסיס פנוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה