יום חמישי, 25 בנובמבר 2021

לאכול פסטה בבית ולהרגיש במסעדה עם פסטה ויטוריו

לא אחת אני משתפת אתכם קוראיי היקרים באהבתנו העזה לפסטות השונות. אצלינו בבית החבר'ה יכולים לאכול לארוחת בוקר, צהריים וערב פסטה ואף פעם לא יימאס להם. אני מאוד אוהבת לחשוף את ילדי לטעמים השונים, בעיקר לאלו המפתיעים, המשוגעים והמקוריים ביותר ופסטה ויטוריו עונים בדיוק על ההגדרה הזו. שלל הפסטות והמטעמים שיש להם להציע מגיעים בשילובים שלא חשבתם עליהם ומאוד מקוריים. כאן תקבלו פסטה טרייה סופר איכותית במגוון צבעים, צורות וטעמים. 

אז כאמור הפעם הזמנתי משלוח מפסטה ויטוריו של רביולי במגון רחב של צורות, צבעים ומילויים איכותיים וטעימים במיוחד, ביניהם טעמים סופר מקוריים שטרם הכרנו (אכלתם פעם רביולי במילוי מוס שוקולד?).

פסטה ויטוריו הינו מפעל בוטיק לייצור פסטה טרייה , הכל נעשה כאן בעבודת יד מחומרי הגלם באיכות הגבוהה והטרייה ביותר. המפעל ממוקם באשקלון. בטרם עידן הקורונה המותג היה משווק את המוצרים למסעדות, בתי קפה, קיבוצים ומפיצים עסקיים אך עקב משבר הקורונה התחילו לשווק את המוצרים לנו המגזר הפרטי (איז הכיף לנו).

התפריט שלהם מגוון מאוד ובין מוצריהם ניתן למצוא:פסטות טריות במגוון צורות, צבעים וטעמים. רביולי במגוון מילויים, ניוקי לבן, ניוקי בארבע צבעים ומבחר רטבים מוכנים : אלפרדו, עגבניות ורוזה. מאחר והפסטה מגיעה טרייה היא נשארת במקפיא ממש עד לרגע הבישול שלה ובכך נשארת סופר טעימה ואיכותית. מהיום אוכלים בבית ומרגישים במסעדה. 



כאמור הזמנתי משלוח עמוס בטעמים וצבעים אולם בינתיים דגמנו רק 3 סוגים עליהם אני רוצה להמליץ כאן בחום:

עם פסטת הרדיאטורי הכנתי פסטה ברוטב פסטו עם גבינה בולגרית וזיתי קלמטה, אימל'ההההההההההה כמה שזה היה טעים. ראשית ולפני הכל הפסטה סופר איכותית, הכנתי אותה ממש אל דנטה והרגשנו כאילו ונתנו גיחה לאיטליה הקסומה, המנה הייתה פשוט מצויינת . 

אגב, אם אתם רוצים את המתכון, הכי קל: לטגן בצל עד לשקיפות, להוסיף חצי מיכל שמנת מתוקה, כף רוטב פסטו איכותי ולערבב. להוסיף מעט גבינת פרמז'ן ותבלינים: מלח, פלפל ואגוז מוסקט. לערבב היטב, לשפוך על הפסטה המוכנה , להוסיף קוביות גבינת פטה איכותית וזיתי קלמטה, להגיש מיד ולהתענג לצד כוס יין איכותי:






הפעם בחרנו את הרביולי תרד ריקוטה - גם כאן צרחות כמה שזה טעים, הרביולי הטעים ביותר שדגמנו עד היום. זה הזכיר לי בטעמו את הרביולי שטעמנו במסעדה ביתית בדרום איטליה. וואו, פשוט וואו, פסטה סופר איכותית , ניכר בכל ביס וביס כי היא סופר טרייה ועשויה מחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר, המילוי סופר מדוייק ,בכמות נדיבה מאוד, בשילוב טעמים מדהים, כל ביס ממש לונה פארק של טעמים לחיך, אל תוותרו. 

לזה הפעם הוספתי רוטב שמנת ופיטריות טריות קטיפתי והתענגנו לנו על כל ביס וביס:




בארוחה אחרת החלטתי לעשות מוקפץ והפעם עם פטוציני טריו בשלושה טעמים נפלאים - כל בני המשפחה ממש התלהבו מן המנה וטענו כי שילוב הפסטה הזו במוקפץ מוצלחת אף יותר מכל מוקפץ אחר שאכלנו. הפטוציני טעים במיוחד, בשלושה צבעים וטעמים אשר יוצרים צבע ומקוריות למנה. אם אתם לא מכינים אתם פשוט מפסידים.




אז חברים, אם גם אתם רוצים לאכול פסטה סופר איכותית בבית ולהרגיש במסעדה זה המקום בעבורכם, כאן תקבלו מבחר פסטות, רביולי, ניוקי ורטבים נפלאים במחירים סופר הוגנים עם משלוח עד הבית. כאן תקבלומגון נרחב של מוצרים עם אופציה לייצור מיוחד לפי דרישת הלקוח. כאן החבר'ה המקסימים שמים דגש על טעמים, צורות וצבעים הכי איכותיים.

קבלו הצצה למחירון :


אז חברים אתם עוד כאן? רוצו והזמינו עוד היום, הנאה רבה מובטחת לכם, מילה שלי!!

** כשרות בד"ץ אגודת ישראל ורבנות מהדרין אשקלון ****
משלוחים לאיזור אשקלון והסביבה והמרכז.


להזמנות:
052-7263232 לילך
054-5694050 קובי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה