יום רביעי, 3 בנובמבר 2021

חולות ניקיון התפקדו נא! אתן חייבות להכיר את מוצרי SAG

 לא אחת אני שואלת את עצמי מתי ימציאו את הרובוט הבא- הרובוט שיעשה בעבורנו את קסם הניקיון ויבריק באופן תדיר וקבוע את הבית. אני לא יודעת איך זה אצלכן אבל אני מוצאת את עצמי מידי יום מגיעה הביתה לאחר יום עבודה מסיבי ומתחילה לנקות. מאחר ואני עובדת במשרה מלאה ובימי שישי מבלה במטבח אני כל יום מנקה פינה אחרת בבית. כמי שהזמן די לחוץ בעבורה מחפשת את פתרונות הקסם, את מוצרי הניקוי הטובים ביותר שיש לשוק להציע- במינימום זמן והשקעה- לקבל מקסימום תוצאה וניקיון.

לפני מספר חודשים נחשפתי למותג SAG בהמלצת חברה טובה אשר המליצה בחום, ניסיתי, נכבשתי והבנתי מדוע ההמלצה הייתה כה חמה. מדובר במוצרים באיכות סופר איכותיים אשר מציעים פתרון מושלם לניקוי כזה או אחר. יש להם כמעט לכל מטרת ניקיון בבית את החומר המהפכני שיעשה את העבודה.

המשלוח האחרון כלל מספר פריטים שכבר ממש התמכרתי לשימוש בהם וחלק חדשים:



 ראשית ולפני הכל אני  חייבת להמליץ לכם הינו מסיר חלודה ומטשטש שריטות – DM-680- אימל'ה אחד המוצרים שאין לי ספק שיככבו אצלי הרבה. 

החבר'ה שלי מתפללים מידי יום ועל כן הנטלה בשימוש קבוע, באופן די מתסכל נוצרת לי כל הזמן חלודה הן על הנטלה והן על גבי השיש וזה כל פעם מוציא אותי מדעתי, לא עוד!! מדובר במוצר פשוט להיט שהותיר את השניים מבריקים כאילו ולא היו עם חלודה מעולם. שימו לב בעצמכם:










DM 680 – מסיר חלודה מבית SAG הינו תכשיר קרם ניקוי חדשני מבית sag המיועד לטשטוש והסרת כתמים, הנגרמים מגרירת חפצים ורהיטים כבדים, מותאם במיוחד לאריחי ריצוף מסוג פורצלן מבריק ומט.

DM 680- מסיר חלודה מאריחי גרניט פורצלן מט או מבריק, קרמיקה, משטחי נירוסטה, הסרת כתמי חלודה ממתכת, ניקוי כלי נחושת, שיש ברזים וכיור.

מותאם במיוחד לאריחי ריצוף מסוג פורצלן מבריק DM 680 פותח והותאם במיוחד עבור תשתית ריצוף מבריקה,סופגת, רגישה לכתמים, לטשטוש שריטות הנגרמות מגרירת חפצים כבדים ממתכת וגומי, בזמן בנייה, שיפוץ, והעברות.

בשל מרכיביו הייחודיים, DM 680 חודר לעומק האריח, ומפרק לכלוכים צרובים, כגון: כתמי קפה, סימני גומי, סימני מתכות אשר שרטו את האריח, סימני עקבות נעליים, סימני גרירת רהיטים, שאריות מרק וסיליקון, ועוד.


GR905- מסיר שומנים אקולוגי- עוד מוצר להיט!! כאחת שמבשלת מידי יום ומטגנת המון אני צריכה למצוא את המוצרים הטובים ביותר. ניסיתי אין ספור חומרים ורובם לא הצליחו לתת לי את המענה המושלם. מאחר ואני מאוד רגישה לחומרי ניקוי וכידוע מסיר שומנים איכותי ממש שורף את הידיים לא אחת אני נותרת עם כוויות בידיים (לא יודעת להשתמש בכפפות, תאמינו לי שניסיתי לא אחת). בכל מקרה כאשר ראיתי באתר של SAG שיש להם מסיר שומנים אקולוגי החלטתי שחייבת לנסותו. מדובר למעשה במסיר שומנים אקולוגי - חומר ידידותי לסביבה פריק ביולוגית, ידידותי למשתמש, עם ריח עדין. מתאים למגוון סוגי משטחים, תנורים, תבניות אפייה, כיריים, מתכות, פלסטיק, פורמייקה ומשטחים מרוצפים.

יש לי כיריים מזכוכית שחורה וממש אבל ממש קשה לנקות אותם, כל חומרי הניקוי לא צלחו את המשימה וחייבת לציין שעם המוצר הזה אני רואה מידי שבוע שיפור, כל פעם מצליחה להוריד עוד שכבה ועוד שכבה ולדעתי בעוד מספר פעמים אגיע לתוצאה המושלמת. 


ואלו הם הכוכבים שלי בחדרי הרחצה בבית:



את שלל המוצרים ניתן לרכוש באתר SAG .

טלפון להזמנות ובירורים:
1599-501-777





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה