יום שלישי, 23 בנובמבר 2021

מתכננים אירוע בקרוב? אתם חייבים להכיר את מתחם האירועים CLAY

לפני כשנתיים חגגנו בר מצווה לבננו, אני זוכרת את אותם הימים בהם כתתנו רגליים בין מבחר האולמות שיש בעירנו (פתח תקווה).אולם אחד היה יקר מידי, השני היה בסטנדרטים מאוד נמוכים, השלישי בעיצוב נוראי לטעמנו והרביעי עם בעיות חנייה. מאחר ולנו יש סטנדרטים מאוד גבוהים ההחלטה הייתה מאוד קשה עד שהצלחנו להגיע למקום הנכון ואכן היה לנו אירוע מהסרטים. 

שבוע שעבר הוזמנו לאירוע במתחם האירועים CLAY וכבר שנכנסנו לאולם אמרתי לזוגי שחבל שלא הכרנו אותו עוד קודם לכן. מדובר למעשה במתחם אירועי בוטיק המציב סטנדרט סופר גבוה למי שמחפש את המקום הייחודי, החדשני והמיוחד שיש לעיר להציע. המתחם המורכב מאולם קבלת פנים נפרד ואולם מרכזי המכיל עד כ- 400 מוזמנים .

CLAY – בתרגום פשוט הינו חֵמָר – וכך בעצם אתם ואנחנו יוצרים יחד את האירוע כפי שרציתם חלמתם ודמיינתם פשוטו כמשמעו "כחומר ביד היוצר ".









גל הבעלים  וצוות המקום יעשו הכל על מנת שכל אורח ובעל אירוע יהיו מרוצים, החל ביחס אישי לכל אורח ואורחת וכלה בצוות מקצועי, אדיב, סובלני וסבלני אשר ישרתו נאמנה את כלל האורחים. כלל הצוות מגיעים עם ניסיון רב בתחום הפקות האירועים הגדולים והקטנים ומבינים דבר או שניים בתחום ועל כן תפיסת עולמם הינה גמישה , יצירתית ואינה מקובעת למסגרות הסטנדרטיות - כאן יחדיו עם הצוות תצליחו ליצור את החלום והשמחה שאותו תכננתם ודמיינתם. 

התפריט הקולינרי פשוט מעורר תאווה , כלל המנות יוצרות אצלינו האורחים חוויה קולינרית ייחודית וטעימה לעיניים ולחיך. כלל המנות מוכנות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, הכל סופר טרי, פרשי ורענן , בניחוחות וטעמים נפלאים שלא מביישים מסעדת שף יוקרתית. 

באולם מערכת תאורה והגברה מהחדישות והמתקדמות בעולם אך גולת הכותרת הינה מערכות הקרנה וקירות היקפיים רב ממדים) מערכתMapping ייחודית) היוצרים יחד חוויה ייחודית בלתי נשכחת באולם ולאורחיו שתאתגר את החושים והדמיון כל פעם מחדש, מערכת זאת מיוחדת במינה ורק במעט מאוד מקומות בארץ ובעולם ניתן למצוא אותה.

אז היום אתן לכם חשיפה קטנה למגוון סלטים ומנות ראשונות שדגמנו באירוע.

הגיע פיתות פרנה טעימות, חמימות ומיוחדות- כאלו שתרצו להמשיך לאכול ולאכול. לצידם מבחר סלטי הבית: סלט טאבולה עם כוסמת, מטבוחה חמימה וטעימה במיוחד, סלט ירקות פרשי, רענן, חמצמץ וטעים במיוחד, קרפציו חצילים מושלםםםם ועוד, שימו לב לכלים ולהגשה המהממת:












למנות ביניים הגיעו לשולחננו: פילה לברק בפנקו על מצע ירקות וניוקי מטוגן, אימל'הההההההההה כמה שזה טעים, אחת המנות המוצלחות שדגמנו באולם אירועים , אין לי ספק כי אני הולכת להכין את המנה הזו בבית כי היא פשוט מדהימה:




עוד מנה שדגמנו הינה גלילי פילו במילוי אסאדו מפורק- טוב, תקשיבו, אין לי כלל ספק כי מי שנמצא כאן במטבח מבין מאוד באוכל. המנה מאוד מדוייקת בטעמיה , בתיבול, בכמות המילוי, בדיפוף הדפים- גם מנה זו פשוט מושלמת:






אז חברים, אם אתם חוגגים אירוע בקרוב, ממליצים בחום רב על המתחם אירועים CLAY - כאן תקבלו את כל המעטפת לה אתם זקוקים- הן בעיצוב המוקפד והאיכותי, הן בצוות מקצועי ברמה גבוהה, הן בטעמים נפלאים, הן בניקיון והן בחנייה. כאשר יצאנו מהאירוע אמרתי לזוגי שממש חבל שאין לנו אירוע בקרוב. 

כאן ניתן לחגוג אירועי חברה, בריתות, בת/בר מצווה, חתונות , חינה ועוד. המתחם מכיל עד 400 אנשים. ממליצים בחום, קפצו לבקר, מבטיחה לכם שהאורחים שלכם לא יפסיקו לדבר על האירוע שלכם.




כתובת:
אלכסנדר ינאי 13, פתח תקווה

טלפון לבירורים ותיאומי פגישה:
03-8010080

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה