יום שבת, 20 בנובמבר 2021

טיפולי פנים מושלמים רק אצל סיגל בבאי

 בואו נדבר רגע על נושא חשוב מאוד- נושא המעברים אצל ילדינו. לאורך השנים הם נחשפים להמון מעברים, מהגן לכיתה א', מהיסודי לחטיבה, מהחטיבה לתיכון, מהתיכון לצבא ועוד. לא אחת לילדינו המעברים הללו יוצרים המון קשיים ומועקות. בני בן ה-15 עבר בספטמבר האחרון לתיכון, נקודת ציון מאוד חשובה בגיל הבגרות, שוב חברים חדשים, שוב מורים חדשים, שוב צריך "להוכיח" את עצמו והשנה יותר מתמיד שם יותר ויותר דגש על הנראות החיצונית שלו. פתאום שם לב לעור הפנים, מתבשם ללא הרף (קצת יותר מידי, חחח) , מבלה שעות מול המראה ובבחירת הביגוד היומי. 

מעט לפני יום הולדתו האחרון ביקש ממני ללכת לטיפול פנים, לרגע הרמתי גבה, הלוא מדובר בנער בגיל ההתבגרות שלרוב לא שם לב לדברים הללו אך הבנתי את חשיבות הנושא ואת המשמעות של כמה זה באמת מפריע וחשוב לו ועל כן קבעתי לו טיפול פנים אצל האחת- סיגל בבאי- קוסמטיקאית בחסד עליון.



הקליניקה של סיגל בבאי שוכנת בפתח תקוה במרכז רפואי עדן, שלל חנייה במקום (ייתרון סופר משמעותי). כבר כאשר נכנסים לקליניקה מבינים חיש מהר כי הגענו למקום הנכון. סיגל, מלבד היותה אישיות קסומה ומיוחדת, מלאת אנרגיות ותשוקה ענקית למקצוע הינה דרמתרפיסטית מומחית לבריאות ושיקום העור וקוסמטיקאית מוסמכת.

לפני מספר שבועות הגענו לטיפול הראשון בעבורו בו סיגל הייתה סובלנית ורגישה עוד יותר מתמיד, עבדה בעדינות יתרה, הסבירה כל צעד וצעד, הסבירה לו מה מותר ומה אסור, מה כדאי להפחית ועל מה להקפיד. הלוא כולנו יודעים שכאשר אדם זר עוזר ונותן טיפים הם טובים יותר מבן משפחה. מאחר וזהו היה הטיפול הראשון בחיו סיגל החליטה לעצור את הטיפול ולתאם טיפול נוסף כעבור מספר שבועות וכך עשינו. כמובן לא עזבנו את הקליניקה מבלי שציידה אותו במוצרים הטובים ביותר לטיפול הביתי על מנת שהטיפול הבא יהיה קל ויעיל יותר. (אגב מוזמנים לקרוא על הטיפול הקודם שלו בכתבה שהעלתי)

כאשר יצאנו מהקליניקה של סיגל הוא היה פשוט בעננים, לא הפסיק לשתף את חבריו ואת בני משפחתו ברשמיו מסיגל ומהטיפול המסור והאיכותי. במשך כשלושת השבועות שחלפו עד שהגענו לטיפול השני הוא לא ויתר על אף טיפול ביתי שקיבל עליו לעשות ודי הדהים אותי אם יש לומר. 

הגענו לסיגל כאמור לאחר כשלושת שבועות מהטיפול הראשון וההתרגשות בשיאה, הוא פשוט חיכה לטיפול בקוצר רוח. כאשר נכנסנו לקליניקה של סיגל היא החמיאה לו על הטיפול הביתי שעשה ואכן התוצאות לא איחרו להגיע (מקצוענית כבר אמרתי כן? גם לתת מילה טובה לנער שמטפל בבית זו מקצוענות ברמה גבוהה מבחינתי!).

התחילו את הטיפול, עברו שלב שלב, הכל כולל הסברים מעמיקים כמובן, עוד מסכה, עוד קרם, עוד פילינג, עוד עיסוי- הווא בעננים ואני יושבת על הכורסא וכולי קנאה באיכות ובמקצועיות הטיפול שהוא מקבל. חשוב לציין כי הטיפולים אצל סיגל הינם ארוכים, מקצועיים, מקיפים וסופר מפנקים. כל אחד שיוצא ממנה יוצא עם עור פנים זוהר, לא אדמומי , קורן והמטופל יוצא נינוח, מאושר ורגוע. 

גם הפעם סיגל החליטה לא לסיים את הוצאת השחורים המסיבית אלא להמתין לעוד טיפול על מנת להשאיר לו חותם טוב וחוויה טובה ועל כן קבענו טיפול נוסף. מי שמכיר אותי יודע שלי הייתה טראומה במשך כמעט עשור מקוסמטיקאית לא מקצועית שפשוט השאירה לי צלקות הן בפנים והן בנפש.

בטיפול הבא אשתף אתכם בתמונות של "לפני" ו"אחרי".

חשוב לציין כי סיגל מבצעת אבחון סוג העור ומתאימה לכל לקוח ולקוחה את הטיפול המתאים. שלל הטיפולים שתוכלו למצוא במקום הינם: טיפולי פנים קלאסיים, טיפולי פנים לגברים, טיפולי פנים המתאימים לטיפול באקנה או פוסט אקנה, טיפולי פנים לעור בוגר, לעור בלתי אחיד, טיפולי פנים המתאימים לנשים בהריון , טיפולי פנים אנטיאייגינג, טיפולי מזותרפיה ועוד ועוד.

אז חברים/חברות אם גם אתם מחפשים את הקוסמטיקאית המושלמת בעבורכם, אני ממליצה בחום לתאם טיפול, כי כאן תקבלו את הטיפול המסור והסופר מקצועי שאתם זקוקים לו. ממליצה בחום , הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו.

לפרטים נוספים פנו לסיגל בבאי.

טלפון לבירורים והזמנות:
052-8347327
כתובת:
מרכז רפואי עדן
הרמן צבי שפירא 43
קומה 2, חדר 17
פתח תקווה
(יש שפע חנייה באיזור)



ימים ושעות פעילות:
א-ה 9:00-20:00
יום ו' 8:00-15:00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה