יום רביעי, 24 בנובמבר 2021

מוכנה לחנוכה עם מארזי הפריקסה של נולה


חנוכה כבר מעבר לפינה. מי שמכיר אותי יודע שזה אחד החגים שאני אוהבת. מידי ערב מארחים חברים/ בני משפחה לארוחת ערב קלילה והדלקת נרות. מאוד אוהבת את אור הנרות לצד צחוק הילדים, השירים והשמחה השוכנת בבית. כפי שציינתי מידי ערב בכל אירוח אני דואגת שתהיה ארוחת ערב קלילה לצד הסופגניות והלביבות. 

בשיטוטי בפייסבוק לפני כשבועיים קפץ לי הפרסום של נולה אשר מציעה מארזים מקסימים של פריקסה לחג החנוכה.


אז נכון, אני לרוב מכינה פריקסה (אוהבת להכין הכל בבית ) אולם מודה, הסתקרנתי והחלטתי להזמין משלוח טרם החג על מנת שנוכל להתעדכן במה מדובר, באיכות, בטעמים ותקשיבו!!! הוקסמתי, הופתעתי ובענק!! מדובר במארז סופר איכותי, טעים, בטעמים וניחוחות של בית. אפילו ילדי שהם סופר סופר בררנים הרימו לנולה  וטענו כי מדובר במארז סופר שווה וטעים. 












מארז הפריקסה כולל: 6 לחמניות פריקסה שמנמנות ומפנקות, טונה ביתית, ביצים קשות, סלט תפוחי אדמה מדהיםםם, סלט ירקות, ממרח אריסה ביתית, ממרח לימון כבוש חלומי (בהכנה ביתית בטעם ממכר, מילה שלי) ובמחיר של 170 שקלים בלבד (הכנסו לקישור לבצע הזמנה). אגב, ניתן להזמין גם מארז טבעוני.

עוד רגע לפני שנמשיך חייבת לספר לכם מעט אודות נולה- ראשית מדובר בקסם של אישיות, באמת אדם עם סבלנות, סובלנות, אדיבות ומקצועיות ברמה גבוהה. כאן מגיעים אנשים עם המון תשוקה לאוכל ורצון להכיר ולחוות תרבויות שונות. אנשים שאסיה פתחה להם עולמות של טעם, נועזות, צבעוניות ושמחה. בבית הפתוח של נולה ניתן לחגוג יום הולדת, יום נישואים, מפגש חברים כל זאת כמובן לצד למידה , בנולה לומדים את סודות בישול, תורת התבלינים, ההיסטוריה של האוכל וכמובן מגלים עולמות. עולמות של חומרי גלם חדשים ומפתיעים. מהבית של נולה יוצאים עם חוויה, כזאת שזוכרים לעוד שנים רבות ומספרים לחברים.

​בתקופת הקיץ יש בבית של נולה בראנץ מלא ברוגע וטעם ובשאר ימות השנה מבחר סדנאות בישול מסביב לעולם. 

סדנאות הבישול מכילות על 12 משתתפים, בסדנאות כאמור המשתתפים נחשפים ומכירים את חומרי הגלם, נחשפים, טועמים ומריחים תבלינים חדשים. מכינים כ-6 מנות, למדים על טכניקות הבישול השונות ומקבלים המון טיפים. בסיום הסדנא יושבים לארוחה דשנה עם אותן המנות לצד בירה ויין. כל משתתף מקבל חוברת מתכונים מפורטת, כולל רשימת תבלינים וטיפים לבישול. בשווי 130 ש"ח. הכנסו והתרשמו לסדנאות השונות.

משלוח באזורים: הרצליה, כפ"ס, רעננה, רמת השרון, הוד השרון, תל אביב, רמת גן, גבעתיים ופתח תקווה [עד 15 ק"מ מהוד השרון] בעלות של 35 ש"ח. בימים א' - ה' בין השעות 16:00 ל-19:00.

אופציה לאיסוף עצמי בתיאום מראש מהוד השרון.

ברכישת מארזי פריקסה מעל 510 ש"ח - המשלוח חינם.

אז חברים אתם עוד פה? רוצו והזמינו מארזים לימות החג, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!!


טלפון להזמנות:
052-4016622











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה