יום שני, 31 בינואר 2022

עצרו הכל! מצאתי את הבר הטוב ביותר בתל אביב- In & Out - TLV

בימי טרום עידן הקורונה נהגנו לצאת אני והזוגי לפחות אחת לחודש לבר באיזורים השונים של הארץ, לרוב באיזור המרכז. כל פעם דגמנו מקום אחר בחיפוש אחר המקום הטוב ביותר. יש לנו ברשימת הנבחרים 3-4 מעולים, עוד מספר טובים וחלק בינוניים לצערי. שבוע שעבר רגע לפני שהסתיים לו שבוע עמוס מטלות, משימות, עבודה וילדים קבענו דייט במקום שלאחר ביקור במקום הוכרז כ"בר הטוב ביותר בתל אביב"!

In & Out - TLV ממוקם באחד האיזורים המרכזיים והנגישים ביותר בתל אביב (המלך גורג' 50 פינת דיזנגוף), ממש מול חניון דיזנגוף סנטר (התחלה מעולה של בילוי). המקום נפתח לפני כחצי שנה בשיא הקורונה אך ואולי בשל עובדה זו המקום מפוצץ ולא בכדי, שמו הולך לפניו וברור לנו מדוע- כאן תקבלו חבילה כוללת של אווירה קסומה ומיוחדת, שירות סופר מוקפד, אוכל טעים בעיצוב יפיפה , אלכוהול ברמה גבוהה ואיכותית - אז צריך יותר מזה?




ישנן פינות ישיבה בפנים או בחוץ , מוזיקה נוסטלגית של שנות התשעים מתנגנת לה ברקע ואנחנו התענגנו על כל שיר ושיר, כבר שנכנסים למקום מרגישים באווירה הנעימה ובוויב המדליק , צוות המקום מאוד שרירותי, אדיב, סבלני וסובלני ויעשו הכל על מנת שכל לקוח ולקוחה ירגישו בבית. בשל העובדה שאנו לא מעשנים בחרנו לשבת בפנים מה שהתברר כהחלטה סופר נכונה וכיפית. אט אט המקום התחיל להתמלא עד אפס מקום וכפי שציינתי מעלה ברור לי לחלוטין מדוע. 





ראשית בחרנו לפתוח את הערב עם 2 קוקטיילים שהתבררו כקוקטילים הטובים ביותר שדגמנו עד היום, עשינו בחירה נכונה. 




הזוגי מצידו בחר בגוד טיים- ערק, טריפל סק, סאוור, פסיפלורה ותפוזים- מאחר והוא מאוד אוהב ערק הוא התחבר בתפריט לקוקטייל הזה מה שהתברר כהחלטה מעולה, שילוב מאוזן של טעמים , אין ספק כי הברמן יודע את העבודה והכין קוקטייל מושלם, שימו לב להגשה היפה והמוקפדת של כל קוקטייל וקוקטייל:




אני בחרתי באון אנד אוף- פידג', וודקה, ליצ'י, מיץ לימון - כבר כאשר קראתי את המרכיבים ידעתי שהקוקטייל יהיה מוצלח כי אלו כל המרכיבים שאני מאוד אוהבת. רק שלא ידעתי עד כמה הקוקטייל יהיה מושלם, אימל'ה איזה שילוב טעמים מדוייק ומאוזן, מרענן ומפנק. מרגישים קצת מכל דבר. להבדיל מהרבה מקומות אחרים מרגישים כאן את כמות האלכוהול - שלמות זה כאן, ממליצה בחום:


הפעם החלטנו שאנו מעוניינים לחלוק במספר מנות פתיחה ולא מנות כבדות אלא קלילות וכיפיות שיהוו תוספת כיפית לאלכוהול שזרם באותו הערב, הצטרפו אלינו לחגיגה הקולינרית לה זכינו. מודה ומתוודה, לא ציפיתי לקבל כאלו מנות טעימות, מפתיעות, מעוצבות ומיוחדות כמו שקיבלנו אז עוד לפני שאספר מה אכלנו חייבת להגיד שאפו ענקי לזה שנמצא במטבח. 

טאקוס- טאקו פריך במילו סביצ'ה טונה אדומה, אננס, בצל, כוסברה, ויניגרט פונזו מוגש על מצע של מלח גס- טוב, ראשית ולפני הכל כפי שציינתי מעלה שימו לב לעיצוב המוקפד  והמהמם. הלוא ידוע כי אנו אוכלים ראשית בעיניים והמנה הזו עשתה את העבודה היטב. והטעם אתם שואלים? אימל'ה, מה זה הדבר המושלם הזה? אני יכולה לאכול כאלו כל יום כל היום. מנת סביצ'ה מדהימה מהטובות שאכלתי. דג טונה אדומה טרי , עסיסי עם תוספות מצויינות באיזון טעמים מושלם , כל ביס הוא פשוט חגיגה לחיך, וואו נהננו מכל ביס:




ויטורה- קרפצ'יו פילה בקר, איולי כמהין, רוקט, בלסמי וברוסקטות - אנחנו מאוד אוהבים קרפציו ונוטים להזמין בהמון מקומות, לרוב בברים לא מזמינים את המנה הזו מאחר ולרוב היא די סיבית ולא מוצלחת. קיבלתי המלצה מחברה שביקרה במקום לפני מספר שבועות והתברר כי צדקה. הקרפצ'יו מאוד איכותי, לא סיבי, טעים, מתובל בדיוק כמו שאני אוהבת, מנה קלילה ונפלאה לצד משקה אלכוהולי כזה או אחר, מוגש לצד טוסטונים:






אסאדו באן- בשר אסאדו מפורק מוגש בלחמניית באן מאודה, רוטב לימון כבוש, בצל סומק ועלים ירוקים מלווה בתוספת של ציפס או סלט - וואו, איזו מנה נפלאה. לחמניית הבאן טעימה, נימוחה ורכה עוטפת ברכות את בשר האסאדו המפורק, בשר טעים שמוגש במנה בשפע רב. הלימון הכבוש, הבצל והעלים השתלבו להם בהרמוניה נהדרת, וואו גם כאן כל ביס הוא פשוט חגיגה . חייבת לציין כי כלל המנות כאן מורכבות באיזון מושלם ואין שום מרכיב שמאפיל על מרכיב אחר. אנחנו בחרנו בתוספת ציפס מתובל וקריספי אשר השתלב עם המנה באופן מדוייק:





סיבוב נוסף של אלכוהול והפעם בחרנו בבירות, הוא מצידו עם וויינשטפן מהחבית ואילו אני עם קסטיל רוז:


כאן תמצאו מגוון רחב של אלכוהול: יינות אדומים, לבנים ומבעבעים. מבחר של וודקה, אוזו, ערק, ויסקי, קוקטיילים, צייסרים ועוד ועוד. כל אלו לצד מנות  פתיחה מפנקות (חלביות או בשריות), מנות עיקריות (פיצות ולחמג'ון), קינוחים (חלביים) ועוד. 

אין לי כלל ספק כי מצאנו את בר הבית שלנו וכי נחזור לכאן עוד רבות. אתם כבר מכירים אותי - לא מתפשרת על איכות, שירות ואווירה. אז אתם עוד פה חברים? רוצו, הזמינו מקומות עד היום (ממליצה בחום שלא תגיעו ותשארו בחוץ), הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. 


כתובת:
המלך גורג' 50, פינת דיזנגוף
תל אביב

טלפון להזמנות:
054-355-3356

שעות פתיחה:
18.00-2.00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה