יום חמישי, 24 במרץ 2022

רשת החנויות בוסתן מוסיפה להתרחב ו משיקה את הסניף ה - 12 בגני תקווה



על איכות אני אף פעם לא מתפשרת!! את רשת בוסתן אני מכירה כבר מספר שנים ואם להודות באמת די התמכרתי למוצרים המדהימים שלהם , מדובר ברשת המתמחה במכירת מוצרים טבעיים המתאימים לבישול ואירוח ברמה סופר גבוהה, הכל איכותי, טרי וטעים. בין שלל מוצרי החנות ניתן למצוא פיצוחים בקלייה עצמית יום יומית, מגוון של פירות יבשים טבעיים ואורגניים המיובאים מכל רחבי העולם, כל סוגי האגוזים הטבעיים, עשרות סוגי תבלינים טהורים, קטניות ודגנים וכן מוצרים ללא גלוטן, פולי קפה, חליטות תה, תערובות לסלט ולאורז ועוד.





בימים אלו הרשת ממשיכה להתרחב ומשיקה את הסניף ה-12 בגני תקווה. הסניף ממוקם ברחוב האקליפטוס 1203- מרכז צים אורבן החדש. כמו כן, הסניף, בניהולם של הזכיינים ליאור אג׳ובל ואסי פלס, מתפרס על פני כ- 80 מ"ר ונפתח בהשקעה מוערכת של כ- 800 אלף שקלים.






מי שלא מכיר את הרשת מדובר ברשת אשר החלה את דרכה אי שם בשנת 1985 כאשר הסניף הראשון הוקם ברמת השרון. מאז עברו המון מים בנהר וכיום הרשת מונה 12 סניפים בפריסה ארצית:קדימה, רעננה, פתח תקווה, רמת שרון, תל אביב, יהוד, חולון, קרית אונו וראש העין, נתניה וגני תקווה. בקרוב ייפתחו סניפים נוספים רחובות והוד השרון.










לדברי איתן בוסתנאי, מבעלי רשת בוסתן: השקת הסניף החדש בגני תקווה עומדת בקנה אחד עם אסטרטגיית הרשת לפתוח סניפים במרכזי קניות המושכים אליהם קהל רב במטרה למצב אותה בפניהם כ- One Stop Shop למוצרים טריים ואיכותיים בקטגוריית מוצרים טבעיים שמתאימים גם לבישול ואירוח כמו תבלינים, פיצוחים ופירות יבשים.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה