יום ראשון, 16 ביולי 2023

צ'ופ צ'ופ- גן עדן לאוהבי הבשר

למסעדת צ'ופ צ'ופ נחשפתי לפני מספר שנים , עוד מגלגולה הקודם - פנינה קסומה ומיוחדת לאוהבי הבשר אשר הוקמה על ידי מור בק - קסם של אדם שמבין בשר, חושב בשר ומדבר בשר. כבר שתגיעו למקום תבינו שהגעתם למקום הנכון עם וויב מגניב, אווירה נפלאה, שירות מוקפד, ניחוחות מדהימים ובשרים סופר איכותיים אשר יעניקו כל אלה יחדיו חוויה קרניבורית מהנה במיוחד, כאן כל סועד וסועדת יזכו לקבל בשר איכותי והרבה ממנו- אם זה בפיתה, בצלחת, בסלט ו/או בפלטת בשרים מעושנת- כל אחד ימצא כאן את מבוקשו. 

אז ממש לאחרונה הגענו למקומה החדש של המסעדה, מזמינים בדלפק, משלמים וברגע שההזמנה שלכם תהיה מוכנה מור יקרא בשמכם ותגיעו לאסוף את ההזמנה. התפריט די רחב ויש מגוון מנות שתוכלו לקבל אם זה מהגריל לצלחת, מהמעשנה, פלטות זוגיות או משפחתיות, מבחר כריכים, סלטים, החומוס של מור (ששמעתי שהוא מדהים) ומגוון תוספות מפנקות. בימים אלו גם הצטרף בר נרחב עם מגוון רחב של משקאות אלכוהוליים. כל אלו במחירים סופר נוחים לכל כיס. 


כבר שהתיישבנו המלצר המקסים קלוד הגיש לנו 3 צלוחיות קטנות עם חמוצי הבית- כל אחד טעים מקודמו:





את הארוחה פתחנו עם סלט שוק רענן מירקות עונתיים, אשר ביניהם התחבאו להם פרוסות נדיבות של שייטל- אימל'ה ואבל'ה כל ביס חלום. הסלט סופר רענן ופריך עם רוטב קטיפתי שעטף ברכות את המנה ויצר ביס מהחלומות. המנה מוגשת עם פיתה שמנמנה צרובה בגריל - תשמעו המלצה ממני, אל אבל אל תוותרו על הסלט הזה, זוהי הפתיחה המושלמת לכל ארוחה וארוחה:




מיד לאחריו הגיעה פלטה עם ספייריבס טלה- ראב של פפריקות לימון פרסי, שום,כמון, הוגש עם עגבנייה ופלפל חריף על הגריל- מנה סופר טעימה, כזו שבשניות ספורות תעלם מן הצלחת, נתח סופר רך ונימוח, מדויק בתיבולו- מנה כביכול פשוטה אך כל כך מיוחדת ומפתיעה, גן עדן לאוהבי הבשר:






מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע שאנחנו קרניבורים לא קטנים, יכולים לאכול כל יום כל היום בשרים איכותיים וזה בדיוק מה שעשינו כאן, למנה עיקרית הגיעה פלטה עמוסה כל טוב שכללה: פיקניה, בריסקט ואסאדו מעושנים- אימל'ה ואבל'ה , איזה טעמים, איזו רכות, איזו עסיסיות - טעמים שתזכרו לאורך זמן רב - כל ביס חגיגה חלומית לחיך, המנה מוגשת עם תפוח אדמה מדורה ורוטב צימיצורי מדהים:









בשלב זה כבר היינו כבר ממש מלאים אבל אתם מכירים את נוהל הקינוחים נכון? לקינוחים ישנה קיבה נפרדת ואכן הזמנו מלבי- קטיפתי וטעים במיוחד שהוגש עם מי ורדים והרבה בוטנים קלויים - כמה פשוט ככה טעים - הקינוח האולטימטיבי והקליל לארוחה כה מושלמת ומוצלחת:




חברים אם אתם אוהבי בשר ומעריכים בשר איכותי זה המקום בעבורכם. להבדיל מתמיד הפעם לא צריך להזמין מקומות מראש, רק להגיע ולהנות. לפי מה שהבנתי ממש בקרוב יהיו גם משלוחים עד הבית. לכו, תתפנקו ותהנו, מצפה לכם חוויה קרניבורית מיוחדת במינה. הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! אני כבר מחכה לביקור הבא שלנו במקום. 


כתובת:
הבנים 3, הוד השרון.

טלפון לבירורים והזמנות:
055-302-7427

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה