יום שבת, 29 ביולי 2023

דומינוס פיצה ממשיכים להתחדש והפעם עם סדרת פיצות מושלמות - OH MAMMI

מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע שהילדים שלי מאוד אוהבים פיצה ומבחינתם לאכול כמעט כל ערב מגש שכזה. אמממ מה? הם אוהבים חידושים, מבחינתם שכל יום הרשתות ימציאו את עצמן מחדש ובכל פעם מחדש יקבלו טעם אחר, בצק אחר- בקיצור הפתעה קולינרית מיוחדת , כזו שטרם נחשפו אליה. 

ממש לאחרונה נחשפנו למשלוח מפנק ומיוחד מבית דומינו'ס פיצה אשר בימים אלו משיקה את סדרת הפיצות החדשה לקיץ ולוקחת את החיבור לחקלאות המקומית עוד צעד אחד קדימה:“OH MAMMI”: השפיות רותי ונירה רוסו חוברות לדומינו'ס פיצה לסדרת פיצות חדשה ומסדרות לכם את הביס המושלם לחיך, עם שילובי טעמים מרעננים ומפתיעים במיוחד לקיץ והן אכן הפכו את הפיצה לכזו. 




בסדרת הפיצות החדשות נחשף לטעמים ושילובים מקוריים, לחומרי גלם באיכות גבוהה כאלו שמשתלבים בהרמוניה מופלאה יחדיו. חייבת לציין כי כאשר שמעתי לראשונה על שילובי הטעמים הרמתי גבה וממש לא חשבתי שהשילובים יהוו את ביס החלומות, כזה שרק תתבאסו שהמגש הסתיים לו. 

אז מה היה לנו? 

OH MAMMI - ענבים מקורמלים: שילוב משגע של טעמים. פיצת ענבים מרעננת מכרמי ישראל עם אגוזי מלך קלויים. הפיצה עשירה עם מגוון רכיבים הכוללים רוטב שמנת, ענבים מתקתקים, אגוזי מלך, גבינת גאודה עזים משובחת, מוצרלה ופרמז'ן, עלי ארוגולה ורוטב בלסמי מצומצם מעל. אגב, לאלו שלא שומרי כשרות תנתן אופציה לנקניק סרוולד . חד משמעית!! זוהי הפיצה הכוכבת, אימל'ה איזה שילוב טעמים מופלא ומפתיע, אפילו הילדים פשוט התענגו להם על כל ביס וביס. 






OH MAMMI - פטריות שזופות: פיצה ייחודית לחובבי הפטריות על בסיס רוטב שמנת בשילוב הטעמים העמוקים של קונפי בצל ושבבי פרמזן. הפיצה כוללת פטריות שמפיניון ופורטבלו בשילוב בצל קונפי, גבינת גאודה עזים, מוצרלה, עלי ארוגולה, פלפל שחור גרוס, וסקוויז של איולי שום מעל- פיצה סופר מפתיעה ומיוחדת. מודה ומתוודה!  ממש התבאסתי שהמגש התסיים לו וביום למחרת הזמנתי שוב מגש שכזה כי הטעמים כאן פשוט מדויקים, מאוזנים , כאלו שיגרמו לחיך שלכם לצעוק מאושר.





OH MAMMI - עגבניות סמוקות: פיצת עגבניות קיץ שכולה מתוצרת החקלאות המקומית. הפיצה כוללת עגבניות מגי, עגבניות שרי צהוב ושרי ליקופן לצד גבינת עזים, אגוזי מלך, מוצרלה ורוטב בלסמי מצומצם מעל. עבור השלמת הטעם הפיצה מתהדרת גם בתבלין ייחודי להשלמת הטעמים עם מלח גס, סומאק, פלפל שחור, צ'ילי גרוס ושום יבש. הפיצה הזו מתאימה לאוהבי העגבניות, כאן תקבלו היצע נרחב של עגבניות מופלאות ואיכותיות עם מגוון תוספות מפנקות שיקפיצו כל ביס וביס.





רותי ונירה רוסו: "ההשראה שלנו לסדרת הפיצות החדשה שרקחנו עם דומינו'ס היתה היופי, הטעם והמגוון הקיים בחקלאות הישראלית סביבנו. לשם כך דאגנו להכניס לפיצות שלנו מגוון רכיבים המוכרים מהגינה, בין היתר, עגבניות, פלפלים, ענבים, שמני זית, גבינות עיזים ועשבי תיבול. במהלך חודשי הפיתוח ליצירת שלושת הפיצות הסופיות בסדרה, עשינו קרוב לעשרים סוגי פיצות שונות במטרה להגיע לשילוב המושלם."




מחיר פיצה מהסדרה החדשה יעמוד על 86.9 ₪. במהלך תקופת ההשקה של הסדרה החדשה יוצע מבצע מוביל הכולל פיצה OH MAMMI + משפחתית קלאסית, ב- 66 ש"ח כל אחת (132 ₪)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה