יום ראשון, 9 ביולי 2023

תושבי רעננה התפקדו- לאבה בר הגיע לשכונה

כידוע לכם אנחנו מאוד אוהבים לגלות מקומות חדשים וכאשר שמעתי כי נפתח מקום חדש ברעננה מיד התייצבנו לדגום מקרוב ולהבין במה מדובר. לאבה בר - המקום החדש של רעננה לבילוי המושלם המציע אוכל עשיר, בירות בוטיק וקוקטיילים מיוחדים, והכי חשוב אווירה שמחה.

אז קפצנו בשעת בין ערביים של יום שני , המקום אט אט התמלא לו והאווירה העלתה קצב, מוזיקה נעימה מתנגנת לה ברקע, השירות מוקפד ואיכותי , התפריט במקום לא רחב מאוד אך מה שיש עשוי ממרכיבים באיכות גבוהה מאוד תוך שימת לב ודגש לפרטים הקטנים כגדולים. המקום נפתח לו לפני שלושה חודשים ואני מאמינה כי לא ירחק היום ששמו ילך לפניו. 



כבר שהגענו הוצע לנו קוקטייל הבית - סלבה זהו שמו - קוקטייל על בסיס ויסקי - אני באופן אישי פחות התחברתי אך הזוגי חובב הויסקי התחבר מאוד. 



לאחר שקישקשנו מעט עם הבעלים, הכרנו את המקום יצאנו לדרך, הזוגי מצידו עם בירת ברבר בלונד צוננת וקרה מהחבית ואני עם כוס יין גוורץ קריר וטעים:



התחלנו עם נאצו'ס וגוואקמולי- הנשנוש האולטימטיבי לצד האלכוהול- הנאצוס פריך , חמים וטעים לצד גוואקמולי סופר טרי ומדויק בתיבולו :





ומיד לאחריו הגיע מגש בשרים מפורק שכלל קורנביף, אסאדו ובריסקט מעושן ברוטב איולי חרדל, שיפקות וחמוצים בליווי לחם הבית קלוי מעט- מגש סופר מפנק וכיפי- אם לנשנש לצד האלכוהול אז רק מגש כיפי שכזה, כלל הבשרים מאוד איכותיים וטעימים, התענגנו לנו על כל ביס וביס , ממליצה בחום על המנה:







אז חברים אם אתם מתגוררים ברעננה או בסמיכות לה ממליצה בחום להגיע ולבקר, מידי פעם (ממליצה להתעדכן באתר) יש ערב עם זמר אורח או הופעות אורחות אחרות, המחירים במקום סבירים ונוחים מאוד, האווירה כפי שציינתי מעלה כיפית ו"מגניבה", אז אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום, הנאה מרובה מצפה לכם, מילה שלי.

לאבה בר

Happy hour: 
50% הנחה על כל הקוקטליים
בין השעות 19:00-20:30
כתובת:
היובל 7 רעננה

טלפון:
053-279-9207

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה