יום ראשון, 16 ביולי 2023

קיץ לוהט ברשת ההנעלה B.unique

אין לי מושג מה קרה לי בשנתיים האחרונות אך סובבי טוענים שזהו משבר גיל הארבעים שלי - נהייתה לי אובססיה מטורפת לנעליים, בכל קניה רוכשת מינימום 2 זוגות והמקסימום ? אוי, אתם לא באמת רוצים לדעת. יש לי אין ספור זוגות נעליים/כפכפים/נעלי עקב והיד עוד נטויה. 

כאשר שמעתי כי רשת ההנעלה הישראלית B.unique, המתמחה בנעלי נשים נוחות ואיכותיות ליומיום, לערב ולאירועים, תוך סנכרון עם הטרנדים החמים ומגמות האופנה הנוכחיות, מציגה קולקציית קיץ צבעונית במיוחד, הכוללת גם ליין הנעלה טבעוני חדש המיוצר ללא שימוש בחומרים מהחי וידידותי לסביבה, המאושר על ידי תו התקן הרשמי של עמותת ויגן פרינדלי ואף יוצאת במבצע סוף עונה בו מוצעים מאות דגמים בהנחה מטורפת של בין 20% ל-50% ידעתי מיד כי אני חייבת לבצע הזמנה ויפה שעה אחת קודם. 

נכנסתי לאתר , שוטטתי בין הקטגוריות השונות ומודה ומתוודה היה לי ממש אבל ממש קשה לבחור את הזוג האולטימטיבי בעבורי. ביצעתי הזמנה אך הפעם החלטתי שבמקום שליח עד הבית אאסוף מהחנות הקרובה לביתי על מנת שאוכל למדוד ולדגום מקרוב (וגם על הדרך לראות עוד כמה זוגות), השיטוט באתר קל ונוח מאוד למשתמש, 5 דקות לאחר ביצוע ההזמנה כבר קיבלתי אישור ושלושה ימי עסקים לאחר מכן הנעל המתינה לי בחנות שביקשתי (אגב, אני לא יודעת אם זה מבצע חד פעמי או תמידי אבל בהודעת ה-SMS שקיבלתי נתקבלה הודעת הטבה לרכישת תיקים וארנקים ב-50% הנחה).

הגעתי לחנות בשכונת כפר גנים בפתח תקווה, חנות קטנה ומטריפה המציעה מגוון רחב במיוחד , שוטטתי בין המדפים השונים, התרשמתי, מדדתי את הזוג שבחרתי ולצערי נאלצתי להחליפו לדגם אחר (שמיד אצרף את תמונתו). 








רשת האופנה הותיקה הקיימת מזה כשני עשורים ומייצרת כחול- לבן, מציגה לכבוד עונת קיץ 2023 קולקציה איכותית, צבעונית ולוהטת במיוחד, בה ניתן למצוא מאות פריטי הנעלה מכל הסוגים ולכל שעה ביום. אלו כוללים פריטים המתאימים לעונת הרחצה, הנעלה קז'ואלית יומיומית, כזו המתאימה למשרד, דרך נעליים אלגנטיות לאירועים ואף נעלי כלה. בין היתר ניתן למצוא סנדלים שטוחים ועל עקבים, נעלי סניקרס, אוקספורד, בובה, נעלי עקב, כפכפים ועוד.

לאחרונה השיקה הרשת את ליין B.unique vegan הנעלה טבעונית איכותית העושה שימוש 100% בחומרים שאינם מהחי, תוך דאגה לכדור הארץ. הליין החדש קיבל את תו התקן ויגן פרינדלי הניתן על ידי עמותת ויגן פרינדלי ומוכיח כי החברה נבדקה על ידי פעילי העמותה והינה ידידותית לטבעוניים על פי כל הקריטריונים. כמו כן, לצד דגמיה המקוריים של החברה המיוצרים בישראל, ניתן למצוא מותגי יבוא בינלאומיים מובילים, כדוגמת המותג הברזילאי Ipanema והמותג הספרדי- Victoria.




לצד הנוחות והאיכות הבלתי מתפשרת, המותג מסונכרן עם הטרנדים העדכניים ביותר לעונה, בניהם הנעלה בצבעי פסטל, צבעי ניאון בוהקים, ג'ינס, נעלי בלרינה, סנדלי גלדיאטור, משחקי שקיפויות, מראה קלוע, עקבי מיקרו, נעלי מיול, רשתות, אבנים נוצצות, כפכפי סלייד ונוספים. בגזרה האלגנטית ניתן למצוא נעליים וסנדלים, שטוחים או על עקבים, המתאימים לאירועים הקיציים, ואף כאלו בצבעוניות של לבן וקרם המתאימים לכלות ביומן הגדול.






מעתה ועד סוף חודש אוגוסט יוצאת הרשת במבצע קייצי ענק ומציעה מאות מדגמי הקולקציה החדשה בעד 50% הנחה! בין הדגמים המשתתפים ניתן למצוא כאלו טרנדיים וגם קלאסיים שישמשו אותנו גם בעונה הבאה. עוד באתר, קטגוריית הזדמנות האחרונה, הכוללת דגמים נבחרים ומידות אחרונות בהנחות של עד כ-70% ממחירם המקורי. טווח מידות: 35-42. מחירים לאחר הנחה: 150-285 שקלים לזוג.

וזה הזוג אותו אני בחרתי - נוח, קליל ומיוחד מאוד שכל מי שראתה אותו כבר הזמינה לעצמה , אגב, אני שוקלת להזמין בעוד צבעים, מה אתם אומרים?



ממליצה בחום לכולכן לרוץ ולרכוש עכשיו במבצע הסופר משתלם, כאן תקבלו איכות ללא תחרות, דגמים מובחרים והכל במחיר סופר נוח. אתן עוד פה ? רוצו והזמינו מהאתר ו/או קפצו לחנות הקרובה למקום מגוריכן. 


רשת B.unique – להשיג בסניפי הרשת ובאתר www.B-unique.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה