יום שבת, 8 ביולי 2023

בא לשכונה בחור חדש- ברגר קינג מגיעה לפתח תקווה

ברגר קינג - לראשונה בפתח תקווה

רשת המזון המהיר האהובה פתחה סניף ראשון בשכונת כפר גנים באם המושבות ותציע את המנות הפופולאריות שלה במסעדה או במשלוחים



אז.. ברגר קינג, רשת המזון המהיר האהובה בישראל, פתחה סניף ראשון בפתח תקווה ואנו יצאנו לבדוק מקרוב- כלקוחות ותיקים של הרשת שמחנו מאוד לראות כי הרשת הגיעה גם לעירנו. הסניף החדש משתרע על שטח של כ-130 מ"ר בקומה הראשונה של מרכז הקניות קניון הכיכר, שברחוב העצמאות 63, בשכונת כפר גנים. הגענו בשעת בין ערביים ולמרות העומס שהיה במקום הסניף היה נקי ומדוגם, השירות מוקפד מאוד מצד החבר'ה במקום והאוכל הוכן די בזריזות (אגב, ניתן להזמין באפליקציה ולהגיע רק לאסוף שזה יתרון סופר משמעותי לדעתי).





ברגר קינג תציע לראשונה גם בפתח תקווה את המנות האהובות שנמכרות בעולם ובישראל, כמו כריכי הוופר הקלאסיים, חטיפי הנאגטס עוף וגם את החידושים הישראליים הפופולאריים מקטגוריית מנות מן הצומח כמו Veggie Whopper ו-Veggie Nuggets בפיתוח חברת הפודטק הישראלית Meat.The End.

אז כפי שציינתי מעלה הגענו בשעת בין ערביים עם שני המתבגרים שלנו שחובבים מושבעים של הרשת (כן, זוהי הרשת שנמצאת אצלהם במקום הראשון), כל אחד מהם הזמין את הארוחה שהוא מעדיף וישבנו לארוחת ערב כיפית ומפנקת. כלל מרכיבי המנות היו סופר  טריים, הירקות קריספיים ורעננים והקציצה כהרגלה מצויינת.






הסניף יפעיל שירות משלוחים באמצעות האתר, האפליקציה הרשמית של ברגר קינג ישראל ובהמשך גם באמצעות אפליקציות משלוחי האוכל המובילות כדוגמת Wolt. שירות המשלוחים ישרת את תושבי פתח תקווה, גבעת שמואל וקריית אונו.

לסניף כשרות מטעם רבנות פתח תקווה.

שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 11:00-22:00, ימי שישי בין השעות 11:00-15:30.

למידע נוסף על BURGER KING® ישראל, מוזמנים לעקוב אחרינו בעמוד הfacebook- ברגר קינג ישראל Burger King Israel, באינסטגרם וב-youtube.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה